Nieuw Schaijk

Rijksweg 46 5374 RB Schaijk Nederland Kaart

Over restaurant Nieuw Schaijk

Gezellig eten in Schaijk

De familie Tielemans heet je van harte welkom bij café restaurant Nieuw Schaijk! Hier geniet je van een smaakvol menu voor een betaalbare prijs. Er hangt een gezellige sfeer en samen smul je van de heerlijkste gerechten. Het bedienend personeel is vriendelijk en behulpzaam, ze doen er alles aan om je een topavond te bezorgen!

Meer informatie over restaurant Nieuw Schaijk

• Amex
Carin K.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Wij hebben gisteren voor de eerste keer gegeten bij dit restaurant. De vaderdag brunch was heel erg goed. Veel keuze. Ook heel goed verzorgd. Heel vriendelijk personeel. Geen klachten. We zullen restaurant Nieuw Schaijk zeer zeker bij anderen aanbevelen. En ook wij komen terug.

Zoals onze jongste dochter zei: '2 dikke duimen omhoog'.
J R.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Uitgerekend vandaag hield een wandelclub hier zijn rust dus de tent zat afgeladen vol. Toch was er nog een plekje over en werd ik vlot geholpen. Het werd een huisgemaakte erwtensoep en dat was een goede keus! Heerlijk soepje voor een schappelijke prijs.
Bij Nieuw Schaijk zit je gezellig en kun je prima eten! Bravo!
Covedi .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Wij hebben diverse keren gegeten bij Nieuw Schayk
En het is altijd goed en vriendelijk personeel ook de beide eigenaren
We gaan voor het maandmenu of anders neem ik de lamsbout en mijn vrouw het vispannetje
Als toetje de boerenjongens met advocaat
Kemper .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Wij hebben gisteren gegeten en vinden de verbouwing een mooie stap voorwaarts in het hele restaurant. Driegangen menu gekozen en dit was voortreffelijk. Het nagerecht werd in een open keukentje bereid mooi om te zien. De service is ook goed al was het wel wat druk. Wij raden het restaurant aan!
Clazienvanleur .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2014
We hebben met z'n viertjes uitstekend gegeten.
De borden waren zorgvuldig en mooi opgemaakt, leuk om te zien.
De desserts waren overheerlijk en zeer royaal.
De bediening was prima en uiterst vriendelijk.
Kortom: we hadden een zeer geslaagde avond.
Anja G.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Het was geweldig zeer uitgebreid was het eten
De bediening was ook goed
Nieuw Schaijk kan je lekkereten en de prijs is ook nog leuk
We kunnen het zeker aanraden.
Natascha G.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Het eten was niet slecht. Alleen jammer dat ze alleen maar als toetjes ijs hadden...
Ook was het hoofdgerecht erg snel koud (trio van vis). In het vervolg kunnen ze misschien de borden voorverwarmen. Je kon ook zien dat door de drukte van de AH iens actie bepaalde personeelsleden het eten zo op tafel zetten en wegliepen. Iets meer zorg had, zelfs in deze drukte, wel gemogen.
Angel169 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2014
Alles was lekker en porties naar behoren. Genoeg keuze uit voor, hoofd en nagerechten. Had rucola ipv sla met worteltjes en zilver ui bij de carpaccio lekkerder gevonden. Bediening was goed en zeer vriendelijk.
Aenjberg .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Alle visgerechten waren heerlijk en het toetje ook. Het was er gezellig en het personeel is vriendelijk. De moeite waard.
Ans G.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
Goede prijs/kwaliteit verhouding. We hebben heerlijk gegeten voor weinig geld. Bediening was vriendelijk. Alleen inrichting vond ik niet gezellig. Er is veel meer van te maken...
René S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2014
Heerlijke gamba's gegeten. Eigenaar denkt mee met de klant. Complimenten. Leuk ook het smurfen ijs voor ons 'kleintje'!!!
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Een 3 gangen menu waar je uit kon kiezen. Ruime keus. Eten was heel lekker en de bediening goed en netjes. Voor herhaling vatbaar
Maupie00 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2014
Donderdag wezen eten bij nieuw schaijk met de actie 2e persoon gratis.
De aangepaste menukaart was goed en uitgebreid.
Het eten was uitstekend van smaak en mooi opgediend, zeker een 2e bezoek met volledige kaart waard.
Riek V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
wij komen zeker nog een keer terug..
alles was echt lekker
Van het voorgerecht tot aan het nagerecht .
Het personeel was ook geweldig
Fam van Gurp
Vlijmen
Raaijke .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
We hebben lekker gegeten bij Nieuw Schaijk van het A.H menu.

Er was volop keus en het zag er heerlijk uit .

Voor herhaling vatbaar.
Arnoldina .
Eten was perfect.
Voorgerecht zalm - Hoofdgerecht Mix Gril - Nagerecht Chocolade verwennerij.
Jammer dat er steeds andere bediening aan tafel kwam.
Vonden de sfeer in de serre minder (tuinsetjes geen kleedjes of placemat op tafel)
Kregen de indruk dat daar alleen de AH kaarten zaten.
Niettemin leuk uitje.

• Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
We werden pas na 10 minuten binnen te zijn, opgemerkt. Ondanks dat we gereserveerd hadden! We kregen een tafel die voor 4 personen al te klein was, terwijl we met 5 waren. Andere tafel gevraagd en gekregen. Daarna bestelling gedaan. Toen we na een uur nog geen voorgerecht hadden, hebben we de drankjes afgerekend en zijn we vertrokken! Overigens was een van de opties een cocktail van zalm, waarbij de serveerster zonder gene vertelt, dat het zalm uit blik is. Schandalig! Gaan we nooit meer naar toe!
Fay123 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Het diner was ouderwets, zoals je het vroeger ook kreeg. Ik had een visgerecht, mijn man vlees en daarbij kregen we bloemkool met een papje, gekookte worteltjes en gebakken aardappeltjes. Dat was erg leuk om weer eens te eten. Het eten was erg lekker, we hebben goed gegeten. Vriendelijk personeel. Het gebouw straalt aan de buitenkant niet uitnodigend uit maar de inrichting is mooi, modern en netjes, fijne stoelen overigens. Wij hadden allebei het gevoel een beetje terug in de tijd te komen wat we als positief ervaarden.
Lwhbijland .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
De menu kaart, speciaal samengesteld voor deze actie, zag er goed uit. Keuze genoeg, Het was allemaal even lekker. Ook de presentatie was perfect. Vooral het tapas dessert zag er fantastisch uit. Een aanrader. Vriendelijke bediening en een eigenaar die zich regelmatig liet zien. Wij komen zeker terug.
Estherenmark .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Heerlijk gegeten met onze kinderen. Vlotte en vriendelijke bediening. De mix-grill is een aanrader en het ijs is daar ook echt super met een eigen ijssalon. Wij gaan hier zeker nog vaker eten want de " gewone" kaart ziet er ook erg goed uit!