Nieuw Rotterdams Cafe (NRC)

Witte de Withstraat 63 3012 BN Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Nieuw Rotterdams Cafe (NRC)

Vier het leven

Werk, studie en andere dagelijkse bezigheden, je hebt het er maar druk mee. Tijd voor ontspanning! In het Nieuw Rotterdams Café is er altijd plek voor jou en je vrienden. Lekker aan de bar hangen of gezellig op het terras met een hapje en een drankje. Op zoek naar een leuke activiteit? Neem je familie, collega’s en vrienden mee voor een barista, cocktail of dj workshop of huur een van de mooie ruimtes af voor een walking dinner, borrel of high tea.

Meer informatie over restaurant Nieuw Rotterdams Cafe (NRC)

Maandag t/m Donderdag 10:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 02:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi
5,8
7,1

Jouw recensie over het restaurant Nieuw Rotterdams Cafe (NRC)

Miranda P.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Hele gezellige avond, reservering prima geregeld, bediening prima eten heerlijk.
Kortom wij gaan graag nog keer terug ..
Lex L.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Tijdens IFFR even neergestreken bij NRC, vriendelijke en snelle bediening ondanks de drukte en een lekkere pokebowl geprobeerd. Wel wat aan de prijzige kant als je het vergelijkt met poke bowl-restaurants maar dat maakte de smaak helemaal goed! Goede ambiance en ook wat andere drankkeuzes dan de reguliere wijnen en bieren.
Ali V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Gezellige sfeer, vriendelijk personeel en mooie plek in Rotterdam.
Goede wijnen en bieren, lekkere broodjes, friet en satesaus prima maar de kipsate super slecht. Achteraf stond het wel op de kaart, gemaakt van kippedijfilet. Kipfilet is betere keuze, beetje afknapper.
Marguerite 1 N.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Afgelopen weekend weer een hele leuke avond gehad bij NRC. De ontvangst was vriendelijk en gastvrij. De bediening was aardig en deskundig zonder opdringerig te zijn. Lekkere wijntjes op de kaart en de gerechten zijn goed en niet te ingewikkeld. Precies wat NRC uit wil stralen. Je zit er gezellig. De inrichting is smaakvol. Kortom, alle ingrediënten voor echt een avondje uit!! Bedankt Rogier en ook de rest van het team. We komen snel weer!!
Susanne D.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Wij hebben een hele fijne avond gehad bij NRC. We hadden telefonisch gereserveerd en werden bij binnenkomst door de gastvrouw naar onze tafel begeleid. Omdat we niet konden kiezen uit al het lekkers dat op de kaart stond, stelde de heer die ons bediende voor, een proeverij van alle voorgerechten te serveren. Daar hebben we geen spijt van gekregen. Wat een fijne gerechtjes kregen wij op tafel, waaronder de heerlijke zalmtartaar (écht een aanrader). In combinatie met een door de behulpzame heer aangeprezen wijn, hebben we zeer genoten van deze avond. We komen hier zeker nog een keer eten.
Nelisse L.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Afgelopen zondag na lange tijd weer eens bij NRC gegeten. Zeer positief verrast!! Gerechten waren top en de bediening evenzo. Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding op een van de tofste plekken van Rotterdam. We komen snel weer!
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Super zaak. Lekker kunnen bijpraten onder het genot van een hapje en een drankje. Zeker de Wagyu Burger was heerlijk! Gezellige meiden op de vloer. Kort om, een aanrader!
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Toch maar weer eens geprobeerd, na eerder al een paar keer weggelopen te. zijn. Wederom bij binnenkomst de vraag "wat kan ik voor u doen?" Ik zei dat ik eerst even ging zitten. We zaten nauwelijks en daar kwam de vraag, "wat wilt u drinken?" Toen ik zei dat ik eerst even op de kaart wilde kijken was het meisje beledigd, wij ook!! We weten het nu zeker, we komen nooit meer, jammer want het is een prachtige zaak.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Voor het eerst bij NRC met z'n vieren geborreld en gegeten. Leuke zaak zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het eten mag zeker meer aandacht krijgen. De gerechten zijn beneden de maat zeker het curry gerecht is een afknapper. Doe er je voordeel mee !
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Michael M.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Met z'n tweeën hier gelunched. Beide een club sandwich besteld. Was een hele kleine club sandwich met wat chips ernaast. Prijs kwaliteit verhouding was weg. Bediening niet erg attent en liep vrij onbeholpen rond. Vroeg wel of alles naar wens was maar met onze opmerking dat het lunchgerecht aan de magere kant was werd enkel met 'ohh' gereageerd. Ook bij betalen vriendelijk gemeld dat er veel beter kan met als antwoord 'dat is uw mening daar ben ik het niet mee eens'. Locatie is wel leuk maar volgende keer slaan we deze tent toch maar over.
dinerhans .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Vriendelijk personeel en aardige zaak maar de prijskwaliteit van het eten is ver buiten proporties. Een matige hamburger (de smaak van de pepertjes overheerst) voor ruim 14 euro en dan de paar patatjes in een klein kopje los moeten betalen voor 3,50 is echt te gek.
JH W.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
De burger was goed maar beslist geen omweg waard. De fles witte wijn was te warm, de wijnkoeler compleet overbodig. Een glas gewoon water was alleen te krijgen na lang aandringen en zeuren. De bediening volstrekt ongeïnteresseerd en onbekwaam. Bijzonder jammer. Wat een verschil met een jaar geleden toen je als gast nog koning was.
Özlem S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
NRC Cafe probeerde ons gezelschap ruim 60 Euro meer te laten betalen voor dingen die we niet eens hadden besteld!! Het duurde meerdere bonnen voordat het juiste eindbedrag er eindelijk kwam! Geen excuses ook! Ik kan me goed voorstellen dat mensen die net een beetje teveel op hebben niet letten op zoiets. Zo maakt de zaak dus flink veel extra geld!
Service was onoplettend ook, zeer traag. GEEN aanrader! Er zijn genoeg betere cafes in Rotterdam!
Floor W.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Zaterdagavond met vrienden hier gegeten. Ontvangst en eten waren redelijk. Lang moeten wachten op drankjes en eten. (Overigens was er wel aangegeven dat het lang zou duren voordat het eten zou komen.) Een supplement van € 3,50 voor een paar(!) frietjes bij een hoofdgerecht is echt te veel! En als gast betalen om naar het toilet te mogen is ronduit belachelijk. De akoestiek is slecht. Ondanks dat het een leuke locatie is komen wij hier niet meer terug.
Anna B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Langsgegaan voor een lunch, maar niet voor herhaling vatbaar. De locatie is leuk, evenals het pand, maar de bediening en eten zijn niet okee. We hebben eerst ruim een kwartier op het terras gezeten en zijn naar binnen gelopen voor service, daar vijf minuten moeten wachten voordat we uberhaupt iemand iets konden vragen. Er werd aangegeven dat we konden bestellen bij de bar. We zijn maar binnen gaan zitten in de hoop dat de service daar beter zou zijn. Vervolgens weer een kwartier gewacht (aan een vieze tafel) en toen konden we eindelijk bestellen. Het (detox) sapje had geen roerstaafje, dus de substantie werd onderin het glas onaangenaam dik. Het broodje kip met chili bleek een kaal pita broodje met kaal kipgehakt te zijn! Daarbij een klein beetje mayonaise en wat sla. Het was droog en smaakloos. Ik kreeg dit restaurant als tip en had daarom mijn vrienden voorgesteld om hierheen te gaan, ik voelde mij nogal beschaamd. Als ik alleen of met mijn partner was geweest was ik al eerder opgestapt.
Morris T.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Mooie gelegenheid. Zowel in bar als restaurant veel te lange wachttijden. Na bestelling drankjes zomaar 10 minuten wachten voor het geserveerd wordt. Bediening is vriendelijk maar enigszins onbeholpen. Had graag nog een glaasje extra besteld bij het eten en een nagerecht besteld. Uiteindelijk maar vetrokken naar een naastgelegen horecazaak.
Aankleding hoofdgerecht is karig. Extra bijgerecht patat was niet meer dan 6 verbrande frietjes. Concept is leuk, maar uitvoering is niet professioneel.
Hjalmar P.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Gezellig gegeten, heerlijke hamburgers en onze kleine prinses (7) vond de krokante kipstukjes de lekkerste die ze ooit gegeten had.
Rosita H.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk gegeten!! Af en toe wel te lang gewacht op de bediening. De bediening was wel erg gastvrij, spontaan en aardig.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Uitgebreide kaart en lekker eten! Echt een aanrader! In de zomer kan je ook lekker op het terras ziten, kortom een goede tent!