Nieuw Rotterdams Cafe (NRC)

Witte de Withstraat 63 3012 BN Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Nieuw Rotterdams Cafe (NRC)

Vier het leven

Werk, studie en andere dagelijkse bezigheden, je hebt het er maar druk mee. Tijd voor ontspanning! In het Nieuw Rotterdams Café is er altijd plek voor jou en je vrienden. Lekker aan de bar hangen of gezellig op het terras met een hapje en een drankje. Op zoek naar een leuke activiteit? Neem je familie, collega’s en vrienden mee voor een barista, cocktail of dj workshop of huur een van de mooie ruimtes af voor een walking dinner, borrel of high tea.

Meer informatie over restaurant Nieuw Rotterdams Cafe (NRC)

Maandag t/m Donderdag 10:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 02:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi
6,2

Jouw recensie over het restaurant Nieuw Rotterdams Cafe (NRC)

Carlein R.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Goed eten en lekkere cocktails. De plek was erg gezellig, wel wat gehorig. Personeel zeer vriendelijk en snel. Qua prijs qua ook prima.
M. N.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Op aanvraag kon ik alvast veganistische gerechten proeven die binnenkort op de kaart komen. Ze waren heerlijk! Goed op smaak en heel gevarieerd. Geweldig dat ze er alles aan hebben gedaan om aan mijn dieeet wensen te voldoen.

Ik kom zeker terug als de veganistische gerechten definitief van de kaart te bestellen zijn!
Saskia B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Wel eens geweest voor een broodje om mee te nemen. Niet hun standaard procedure, maar ze maken het je graag gemakkelijk. In de avond wel eens op het terras gezeten voor een glas wijn en een borrelplank. Prima vertoeven, met een goede sfeer en prima service!
Maureen S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Ontzettend fijne plek om informeel te eten en te kletsen. Complimenten aan de prachtige en leuke dames in de rode jurkjes.
P K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
NRC is in stijgende lijn. Met name de bediening door vlotte, vriendelijke jonge dames, met Loe aan onze tafel als exponent van deze brigade, zorgt voor een prettige sfeer. Mooi biertje, een porter, en carpaccio met truffelmayo, rucola , parmezaan en goed bruin brood. De messen mogen wel wat scherper, maar dat is dan ook de enige aanmerking.
vdr .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Eten was prima en bediening ook. Maar ik vond de muziek echt veel te hard staan. Super irritante housemuziek ook maar goed dat is persoonlijk. We zijn uiteindelijk maar weggegaan omdat we elkaar niet meer konden verstaan. Ik vind NRC geen club maar meer een cafe en het is jammer dat hiervoor gekozen is. Ik was een tijdje niet geweest maar ik vond het vroeger beter waarbij je boven gewoon lekker kon borrelen en beneden kon dansen.
Marcel G.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Gezellige sfeer, lekker gegeten en zeer attente bediening!
Was even geleden dat ik was geweest, maar zeker weer voor herhaling vatbaar.
Reshma S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Door de slechte ontvangst voelde wij ons erg ongewenst. De tafel met naamkaart stond al klaar in het restaurantgedeelte, maar wij werden na 5 min ergens in een achteraf-zaaltje geplaatst. Hier zat helemaal niemand, alleen wij werden daar geplaatst. Een heel naar gevoel hierover, zeer ongewenst. Dit hebben wij kenbaar gemaakt aan een serveerster daar, en die heeft ons (gelukkig) weer op de oorspronkelijk gereserveerde tafel geplaatst. Hierna ontstond er veel discussie tussen de serveerster en de gastvrouw (doorbitch). Het maakt het voor ons minder aantrekkelijk om hier ooit nog eens te gaan eten. Erg ongewenst gevoel.
Miranda P.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Hele gezellige avond, reservering prima geregeld, bediening prima eten heerlijk.
Kortom wij gaan graag nog keer terug ..
Lex L.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Tijdens IFFR even neergestreken bij NRC, vriendelijke en snelle bediening ondanks de drukte en een lekkere pokebowl geprobeerd. Wel wat aan de prijzige kant als je het vergelijkt met poke bowl-restaurants maar dat maakte de smaak helemaal goed! Goede ambiance en ook wat andere drankkeuzes dan de reguliere wijnen en bieren.
Ali V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Gezellige sfeer, vriendelijk personeel en mooie plek in Rotterdam.
Goede wijnen en bieren, lekkere broodjes, friet en satesaus prima maar de kipsate super slecht. Achteraf stond het wel op de kaart, gemaakt van kippedijfilet. Kipfilet is betere keuze, beetje afknapper.
Marguerite 1 N.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Afgelopen weekend weer een hele leuke avond gehad bij NRC. De ontvangst was vriendelijk en gastvrij. De bediening was aardig en deskundig zonder opdringerig te zijn. Lekkere wijntjes op de kaart en de gerechten zijn goed en niet te ingewikkeld. Precies wat NRC uit wil stralen. Je zit er gezellig. De inrichting is smaakvol. Kortom, alle ingrediënten voor echt een avondje uit!! Bedankt Rogier en ook de rest van het team. We komen snel weer!!
Susanne D.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Wij hebben een hele fijne avond gehad bij NRC. We hadden telefonisch gereserveerd en werden bij binnenkomst door de gastvrouw naar onze tafel begeleid. Omdat we niet konden kiezen uit al het lekkers dat op de kaart stond, stelde de heer die ons bediende voor, een proeverij van alle voorgerechten te serveren. Daar hebben we geen spijt van gekregen. Wat een fijne gerechtjes kregen wij op tafel, waaronder de heerlijke zalmtartaar (écht een aanrader). In combinatie met een door de behulpzame heer aangeprezen wijn, hebben we zeer genoten van deze avond. We komen hier zeker nog een keer eten.
Nelisse L.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Afgelopen zondag na lange tijd weer eens bij NRC gegeten. Zeer positief verrast!! Gerechten waren top en de bediening evenzo. Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding op een van de tofste plekken van Rotterdam. We komen snel weer!
Raimond O.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Kwam hier laatst met een grote groep vrienden nadat we hadden gereserveerd. We kregen een leuke, ruime tafel toegewezen. Na het bestellen van de drankjes gingen we de sushi bestellen, dat systeem met die tablet werkt echt top! Het eten kwam lekker snel en smaakte heel goed, je merkte echt dat het vers bereid was. Knap hoor, zo snel en toch zo lekker. Al met al was het een gezellige en lekker avond!
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Super zaak. Lekker kunnen bijpraten onder het genot van een hapje en een drankje. Zeker de Wagyu Burger was heerlijk! Gezellige meiden op de vloer. Kort om, een aanrader!
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Toch maar weer eens geprobeerd, na eerder al een paar keer weggelopen te. zijn. Wederom bij binnenkomst de vraag "wat kan ik voor u doen?" Ik zei dat ik eerst even ging zitten. We zaten nauwelijks en daar kwam de vraag, "wat wilt u drinken?" Toen ik zei dat ik eerst even op de kaart wilde kijken was het meisje beledigd, wij ook!! We weten het nu zeker, we komen nooit meer, jammer want het is een prachtige zaak.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Voor het eerst bij NRC met z'n vieren geborreld en gegeten. Leuke zaak zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het eten mag zeker meer aandacht krijgen. De gerechten zijn beneden de maat zeker het curry gerecht is een afknapper. Doe er je voordeel mee !
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Michael M.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Met z'n tweeën hier gelunched. Beide een club sandwich besteld. Was een hele kleine club sandwich met wat chips ernaast. Prijs kwaliteit verhouding was weg. Bediening niet erg attent en liep vrij onbeholpen rond. Vroeg wel of alles naar wens was maar met onze opmerking dat het lunchgerecht aan de magere kant was werd enkel met 'ohh' gereageerd. Ook bij betalen vriendelijk gemeld dat er veel beter kan met als antwoord 'dat is uw mening daar ben ik het niet mee eens'. Locatie is wel leuk maar volgende keer slaan we deze tent toch maar over.