Nieuw Peking

31-206791691

Meer informatie over restaurant Nieuw Peking

Esther L.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Vandaag met z'n drieën,drie tai pan gerechten gegeten met bami,rijst en nasi.
De gerechten waren alle 3 even lekker.
De koffie, cappuccino en vooral de Chinese jasmijn thee (losse blaadjes in een lief theepotje) waren heerlijk.
Bediening is echt bijzonder gastvrij.
Komen zeker terug!
Ineke R.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Gisteren op uitnodiging voor een verjaardag met ongeveer 45 personen bij Nieuw Peking gegeten. Was TOP. We kregen diverse gerechten en ze waren allemaal even lekker. Wij hadden het gevoel van een knusse huiskamer, dus niet zo massaal. Bediening was erg goed, vriendelijk en snel. Hoewel wij niet in Amsterdam wonen maar wel heel bekend zijn in deze buurt zullen wij hier zeker terugkomen.
Clara1071 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
Dit restaurant is vergane glorie. Maar laten we positief beginnen: bediening is vriendelijk en attent. Dat de verlichting en interieur zeer gedateerd zijn en aan ons een snackbar doet denken, soit. Het eten is matig, bami doorgekookt, te gaar. Sateh lijkt haartjes op het vlees te hebben. Eten we de buitenkant van een varken? Satehsaus is smakeloos, rechtstreeks uit een kartonnetje denken we. Flauw, bestorven, meer iets om in je haren te smeren op het carnaval. Ondertussen blijft de bediening vlekkeloos: men brengt een wit wijntje, stevig aan de prijs, waar kraak nog smaak aan zit. Mijn partner heeft een garnalen gerecht met kerrie. Ik proef een garnaal met mijn ogen dicht en proef.... niets! Ik neem een hapje kerrie... weer niets. Leuke zaak voor de buurt, dat geloven we, maar niet om te eten. Jammer.
Camilla S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
Echt een beetje een Chinees van de oude stempel.
Personeel is snel maar niet heel duidelijk. Wij begrepen niet zo goed wat er aan ons werd gevraagd met het opnemen van de bestellingen.
Meer aandacht werd er ook niet aan ons besteed. Jammer want de zaak was niet druk.
De gerechten waren ok. Het rundvlees in het gerecht met groenten in oestersaus was mals de saus was wat flauw. De Foe Yang hai had heeeel veel saus. Waardoor de rest een beetje verdween.
Het decor van deze zaak is heel weg verouderd en doet een beetje kil aan.
Jammer want dit zou een goede plek kunnen zijn voor de buurt mar helaas biet voor mij.
Wim124 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2013
Een prettig restaurant waar je niet te dicht op elkaar zit en dat zowel Indonesische als Chinese gerechten serveert. Maar wel aangepast aan de hollandse smaak: de hot and sour soup is maar matig pittig en de Sichuan-stijl gerechten zijn lang niet zo heet als in China zelf. Anderzijds gaat de gado-gado wel erg verscholen onder de pindasaus. De andere gerechten die wij op tafel krijgen smaken ons echter uitstekend. Prijzen voor de drankjes zijn redelijk en de bediening is erg vriendelijk en behulpzaam.
Harry B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
Enorm vriendelijke bediening en lekker traditioneel Chinees eten. Eerlijke keuken en erg gezellig, de sfeer als van je eetkamer thuis. Er komen dan ook veel mensen uit de buurt, die vaak bij naam worden begroet door de hartelijke eigenaresse. Absoluut een aanrader!