Nieuw Oosten City

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
Deboonwilbert D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
sfeervol restaurant.
prettige bediening want je krijgt gevoel dat je koning bent,
Ti pan garnalen in knoflook saus is aanrader. warme doeken na eten geweldig
Johan O.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Nieuw oosten City is gevestigd in een woonwijk waardoor de locatie niet aantrekkelijk is. Als je besluit om daar te gaan eten doe je een goede keus. Wij hebben genoten van het verrassingsmenu. Bij het eten hiervan merk je dat je niet met een doorsnee chinees restaurant te maken hebt. Het eten is heel lekker. De eigenaar neemt de tijd om een praatje met de klanten te maken en geeft ook goed uitleg van de menu's. Service staat hier in een hoog vaandel
Rijneveld .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Regelmatig bestel ik hier een buffet voor mijn werk, van 20 tot 170 personen.
Heb intussen zoveel vertrouwen dat ik
vaak alleen het aantal personen doorgeef en het tijdstip. De samenstelling laat ik over aan de chefkok/eigenaar. Het is werkelijk altijd weer top geregeld en van zeer goede kwaliteit.
Zelf gaan wij daar ook wel eens eten en dan zou ik het verrassingsmenu zeer aanbevelen.
De bediening is correct, vriendelijk dan vlot.
Echt de moeite waard om daar te eten.
Laat je niet afschrikken door de omgeving, je komt als een tevreden mens na de maaltijd buiten.

Rijn
Bjartur S.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Je verbaast je soms dat ze nog bestaan, die jaren 80 chinezen. Zelfs de menukaart is in 35 jaar niet veranderd. En toch best wel lekker gegeten. De peking eend met shezuangsaus was goed, al had het vel knapperiger gemogen. Toen ik daar wat van zijn boot de serveerster aan de volgende keer de saus er apart bij te doen. Over het algemeen een vriendelijke en attente bediening.
Ouderwets chinees eten? Het kan nog in Gorinchem.
Frederik68 .
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
De loempia's waren taai, leken wel twee keer gebakken. Aan de babi pangang zat geen of weinig smaak. De gepaneerde garnalen waren net deegballen. De babi ketjap was lekker. We hebben hier wel meer afgehaald en hebben vaak lekker gegeten. De kwaliteit was vorige week wel erg slecht. Dit waren we niet gewend.
Taper W.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Het verrassingsmenu is absoluut een verrassing voor de smaakpapillen. Kom hier eten mensen. Het overige is trouwens ook de moeite waard. Zelfs Surinaams op de Spijskaart.
Proever41 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
We zijn hier gaan eten n.a.v. de recenties op Iens. De omgeving waar het restaurant ligt is niet aantrekkelijk. Toen ik mijn auto geparkeerd had twijfelde ik nog even of ik hier wel zou gaan eten.
Toch gedaan en het viel zeker niet tegen. Het eten is van goede kwaliteit. Niet de vette Chinese schotels, maar een lekker verrassingsmenu van goed kwaliteit. De bediening was erg goed, spontaan, en alert. De eigenaren zitten nu bijna 4 jaar op deze locatie, naar eigen zeggen. De kok en eigenaar heeft zeker potentie, dat voel en proef je gewoon.
Een bloem in de knop.......
Maurits D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Naar aanleiding van de recensies bij Iens toch maar eens iets anders dan anders. Niet mijn favoriete 'tafel', maar wel die van mijn ee(ch)tgenote... Bij het naderen van de locatie vreesde ik het ergste, maar wat een verrassing. Het interieur is 13 in een chinees dozijn en ook dito publiek, maar wát een service en wát een eten. Super. En de rekening is dan uiteindelijk helemaal een feest. Kortom... we hebben er weer een favoriet bij, maar dan dus eens iets anders...
M V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2013
Onderweg naar Vlissingen een tussenstop gemaakt. Dichtbij de snelweg en een prima restaurant. Goed eten, extra pittige sambal gekregen en de kinderen kregen een vouwballon! Voor herhaling vatbaar. Fam. Vd Straten
Tjeerd T.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2013
Al verscheidene keren hier gegeten en elke keer een sensatie voor mijn smaakpapillen. Eigenaar Kevin en zijn vrouw staan voor u klaar en helpen u ook goed kiezen in hun uitgebreide menu. Laat je vooral verrassen door hun verrassingsmenu. De chefkok maakt de lekkerste gerechten voor u. Ook voor een afhaalmenu is dit estaurant aan te raden.
Aqueela .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2013
Wederom lekker gegeten. We zijn weg van het verrassingsmenu. Echt traditioneel Chinees eten. Mijn man had een afkeer van vis, maar door het verrassingsmenu heeft de kok op een lekkere manier weer vis in zijn leven geïntroduceerd. Echt geweldige smaken en iedere keer weer iets anders. Wat hier verder al is aangegeven ben ik het helemaal mee eens. Echt een aanrader om eens lekker en gezellig te gaan eten.
Alice D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2012
Goed en lekker eten van de kaart , je kan je wensen doorgeven dan gaat de eigenaar een menu samenstellen .Het eten is betaalbaar en van goede kwaliteit.Bediening erg vriendelijk. Goede parkeer gelegenheid.
Jbcvanarnhem .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2012
Het eten is altijd vers en warm, de bediening altijd even vriendelijk en ze maken tijd voor een persoonlijk praatje. Bijzondere wensen voor het eten kunnen aangegeven worden en de overheerlijke sambal is er zelf gemaakt!