Nieuw Olympia

Noordhaven 58 4761 DB Zevenbergen Nederland Kaart

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

• Bar

Jouw recensie over het restaurant Nieuw Olympia

Colinda B.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Heerlijk getafeld. Eten was voortreffelijk.....
Bediening top
Hartelijk
We komen graag terug.
Johanna V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Vriendelijk ontvangst, goed verzorgd en heerlijk gegeten. Echt een aanrader!
jannie V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
heerlijk gegeten in een leuke Griekse sfeer
L. M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Samen met mijn familie hebben we de verjaardag van mijn vader gevierd, en bij aankomst kreeg hij een bos bloemen cadeau. Ook zijn hoofdgerecht was op kosten van het restaurant. De kwaliteit van onze gerechten was erg goed, en de sfeer ook. We hebben dus een erg leuke avond gehad, en mijn vader een leuke verjaardag, dankzij het team van Nieuw Olympia. Zodoende kan ik dit restaurant met harte aanbevelen!
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Eten snel koud. Eten wordt geserveerd op een houten plank.
Johanna V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Vriendelijk ontvangst, goede service, lekker eten. Gezellige uitstraling.
Jammer genoeg kwamen er later luidruchtige mensen, waarvan we hinder hadden en elkaar bijna niet meer konden verstaan.
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk gegeten
Harm B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Reservering via deze site niet aangekomen. Hebben hun best gedaan een oplossing te vinden.
Na een uur gevraagd wanneer het voorgerecht zou komen, hoog rood op de kaken werd medegedeeld dat ze het vergeten waren.
Voorgerecht was top, gemixt warm koud en alles heerlijk.
Olympus mixed was onder de maat. Niet warm en droog vlees.

Uiteindelijk korting en een redelijk verloren "uit eten" avond.
I. S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Het eten was prima, helaas waren ze onze bestelling vergeten. We hebben daardoor ruim 1,5 uur op het hoofdgerecht gewacht. Als excuus daarvoor kregen we wel een drankje van het huis. Binnen was het druk en echt te warm, dat was wel jammer.
Harm B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Reservering via Iens.nl werkt niet. Wordt niet geraadpleegd. Wel gelijk oplossing in vol restaurant. Bediening vriendelijk en correct.
Mayke R.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
De bediening was super aardig. Het eten was niet geweldig. Wij hadden Salonika speciaal.
De ossehaas was taai, de rest smaakte allemaal hetzelfde. De rijst en friet en de grote bonen waren goed. Voor ons geen aanrader
Cindy K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Voor de 2e keer hier nu super slecht gegeten en ik kom hier dan ook nooit meer terug. De eerste keer een gyros schotel besteld die matig was. Vandaag hier met mijn moeder gegeten. Ik had de gehaktballen in tomatensaus wat gewoon uit de diepvries kwam want er lag water op het bord. Mijn moeder had de garnalen in knoflook die waren wel goed. Als hoofdgerecht hadden wij de aphrodite schotel en alles was droog en smaakte hetzelfde weinig kruiden ook geen grill smaak.
Irma D.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Vanavond heerlijk gegeten. Goede kwaliteit prijs verhouding. Vlees was erg mals en zeer goed gekruid en gegrild.
Mooie decoratie in dit restaurant
S. T.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Een fris interieur heet je welkom. De bediening is vriendelijk en behulpzaam. De gerechten veelal de standaard gerechten bij een Grieks restaurant. Helaas is niet altijd duidelijk welke smaken de sausen hebben bij een gerecht. Waardoor een van onze gasten een saus kreeg die naar zijn smaak niet echt bij het vlees paste. Jammer. Verder een prettig restaurant zonder veel poeh-ha. Goede prijs-kwaliteit verhouding.
corrijbooijsnellen .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2016
Met vieren hebben we heerlijk gegeten bij Olympia, vriendelijke bediening, hulp met de rolstoel (die zelfs de trap op werd gedragen) lekker eten en vooral de pikilia was heerlijk! Alle tijd gekregen om rustig en gezellig te eten.
Willie K.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Als je uit eten wilt in een echt Grieks familie restaurant kan ik je aanraden hier te eten warm en gezellig je bent echt welkom en thuis ,kinderen die te gast zijn leren hier gezellig mee te eten als in een warme Griekse familie het eten was heerlijk vlees mals en warm lekker afwisselend gekruid en niet alles dezelfde smaak wat in Breda nogal eens tegen viel.
Wil je anonimiteit moet je daar naar toe hier is het een heerlijke maaltijd vers en smakelijk met gezellige eigenaars en complimenten voor hun personeel komen zeker terug dank je wel.
Hanneman .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2014
Dat is lang geleden; eten bij de Griek. Ik herinner me het van vooral vet en veel. Maar afgelopen woensdag meegenomen door een vriendin hierheen.
Lekker gezellige ruimte, niks overdadig. Bediening rechttoe rechtaan, maakt vlot een praatje. En dan, de voorgerechten: werkelijk heerlijk. Ik had inktvis; (volgens mij vers, want uit diepvries kan ik me niet voorstellen dat die zo mals smaakt). De voorgerechten van mijn tafelgenoten: ook heerlijk (slakken: top!, gebakken kaas: goed). Hoofdgerecht had ik garnalen in knoflook, die saus was werkelijk heerlijk, de garnalen iets te lang gegaard (en daardoor taai). De lamstoofschotel was goed. Dessert was goed (baklava is altijd goed, maar deze was gewoon zoals hij hoort: nat, zoet en krokant met veel noten). Als dit de Griek van nu is, dan ben ik weer terug!
Rob G.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Ossenhaas was platgedrukt ik de grill mede daardoor welldone ipv medium. Taai en smaakloos. De giros kwam zeker niet van de rotatiegrill, volgens mij was deze opgebakken in de pan met boter. Giros was zwart en vet. Erg jammer.
Sharon V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2014
altijd gezellig bij Olympia. We nemen met 2 volwassen en 2 kinderen een 4 persoons schotel..veeeel te veel heerlijk vlees, al is naar mijn smaak de gyros te vet..maar zonder te vragen word dat lekkere eten ingepakt en hebben we de dag erna nog genoeg te eten! Typisch griekse, schone, aankleding. Vriendelijke bediening.
Arnout S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Gezellig familierestaurant. De vleesgerechten zijn prima. Goede kwaliteit vlees en goed klaargemaakt. Hoeveelheden ook prima. Jammer dat de sausjes uit een pakje komen en de groenten uit blik lijken te komen. Een voorgerecht met garnalen was ook wat aan de fletse kant en was niet voor herhaling vatbaar. Je kunt verschillend denken over de luidruchtige rondgang van de vrouw des huizes na de maaltijd. Wij vonden het een beetje intimiderend, ook al zal het goed bedoeld zijn geweest. De vraag naar hoe de maaltijd was bevallen eiste eigenlijk maar 1 antwoord: Goed. Prijs/kwaliteit is OK. Wij zullen ook nog wel terug komen.
Prijs kwaliteit is OK. Wij zullen nog wel terugkomen.