Nieuw Olympia

Meer informatie over restaurant Nieuw Olympia

6,9
Mayke R.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
De bediening was super aardig. Het eten was niet geweldig. Wij hadden Salonika speciaal.
De ossehaas was taai, de rest smaakte allemaal hetzelfde. De rijst en friet en de grote bonen waren goed. Voor ons geen aanrader
Cindy K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Voor de 2e keer hier nu super slecht gegeten en ik kom hier dan ook nooit meer terug. De eerste keer een gyros schotel besteld die matig was. Vandaag hier met mijn moeder gegeten. Ik had de gehaktballen in tomatensaus wat gewoon uit de diepvries kwam want er lag water op het bord. Mijn moeder had de garnalen in knoflook die waren wel goed. Als hoofdgerecht hadden wij de aphrodite schotel en alles was droog en smaakte hetzelfde weinig kruiden ook geen grill smaak.
Irma D.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Vanavond heerlijk gegeten. Goede kwaliteit prijs verhouding. Vlees was erg mals en zeer goed gekruid en gegrild.
Mooie decoratie in dit restaurant
Saskia N.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Een fris interieur heet je welkom. De bediening is vriendelijk en behulpzaam. De gerechten veelal de standaard gerechten bij een Grieks restaurant. Helaas is niet altijd duidelijk welke smaken de sausen hebben bij een gerecht. Waardoor een van onze gasten een saus kreeg die naar zijn smaak niet echt bij het vlees paste. Jammer. Verder een prettig restaurant zonder veel poeh-ha. Goede prijs-kwaliteit verhouding.
Corrijbooijsnellen .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2016
Met vieren hebben we heerlijk gegeten bij Olympia, vriendelijke bediening, hulp met de rolstoel (die zelfs de trap op werd gedragen) lekker eten en vooral de pikilia was heerlijk! Alle tijd gekregen om rustig en gezellig te eten.
Willie K.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Als je uit eten wilt in een echt Grieks familie restaurant kan ik je aanraden hier te eten warm en gezellig je bent echt welkom en thuis ,kinderen die te gast zijn leren hier gezellig mee te eten als in een warme Griekse familie het eten was heerlijk vlees mals en warm lekker afwisselend gekruid en niet alles dezelfde smaak wat in Breda nogal eens tegen viel.
Wil je anonimiteit moet je daar naar toe hier is het een heerlijke maaltijd vers en smakelijk met gezellige eigenaars en complimenten voor hun personeel komen zeker terug dank je wel.
Hanneman .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2014
Dat is lang geleden; eten bij de Griek. Ik herinner me het van vooral vet en veel. Maar afgelopen woensdag meegenomen door een vriendin hierheen.
Lekker gezellige ruimte, niks overdadig. Bediening rechttoe rechtaan, maakt vlot een praatje. En dan, de voorgerechten: werkelijk heerlijk. Ik had inktvis; (volgens mij vers, want uit diepvries kan ik me niet voorstellen dat die zo mals smaakt). De voorgerechten van mijn tafelgenoten: ook heerlijk (slakken: top!, gebakken kaas: goed). Hoofdgerecht had ik garnalen in knoflook, die saus was werkelijk heerlijk, de garnalen iets te lang gegaard (en daardoor taai). De lamstoofschotel was goed. Dessert was goed (baklava is altijd goed, maar deze was gewoon zoals hij hoort: nat, zoet en krokant met veel noten). Als dit de Griek van nu is, dan ben ik weer terug!
Rob G.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Ossenhaas was platgedrukt ik de grill mede daardoor welldone ipv medium. Taai en smaakloos. De giros kwam zeker niet van de rotatiegrill, volgens mij was deze opgebakken in de pan met boter. Giros was zwart en vet. Erg jammer.
Sharon V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2014
altijd gezellig bij Olympia. We nemen met 2 volwassen en 2 kinderen een 4 persoons schotel..veeeel te veel heerlijk vlees, al is naar mijn smaak de gyros te vet..maar zonder te vragen word dat lekkere eten ingepakt en hebben we de dag erna nog genoeg te eten! Typisch griekse, schone, aankleding. Vriendelijke bediening.
Arnout S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Gezellig familierestaurant. De vleesgerechten zijn prima. Goede kwaliteit vlees en goed klaargemaakt. Hoeveelheden ook prima. Jammer dat de sausjes uit een pakje komen en de groenten uit blik lijken te komen. Een voorgerecht met garnalen was ook wat aan de fletse kant en was niet voor herhaling vatbaar. Je kunt verschillend denken over de luidruchtige rondgang van de vrouw des huizes na de maaltijd. Wij vonden het een beetje intimiderend, ook al zal het goed bedoeld zijn geweest. De vraag naar hoe de maaltijd was bevallen eiste eigenlijk maar 1 antwoord: Goed. Prijs/kwaliteit is OK. Wij zullen ook nog wel terug komen.
Prijs kwaliteit is OK. Wij zullen nog wel terugkomen.
Sharon V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2014
Afgelopen week op de twaalfde verjaardag van mijn zoon gaan eten. Decor is super, ook heel netjes. Beetje jammer dat ondanks het gezegd te hebben met reserveren en aan tafel zelf, dat ze vergaten hem te feliciteren of een drankje aan te bieden..toch leuk als je 12 word. Verder dik tevreden zoals altijd.
Edu S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2013
We komen hier vaak en eigenlijk voor kleinere hapjes. Meestal de Mezze schotel, een maaltijd op zich met verrassend lekkere garnalen in knoflook, inktvisringetjes die perfect gepaneerd zijn, zelfgemaakte dolma, bijzondere tzatziki en smakelijke tarama. De kokkin is tegenwoordig niet meer zo scheutig met zout en dat merk je want de verschillende salades (tonijn, kaas,...) geven veel meer geur en smaak. De gegrillde lamskoteletjes zijn altijd sappig, de salades zijn fris en vers. Snelle en attente bediening en... niet duur.
Rick1984 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2013
Ondanks een van de warmste dag van het jaar een bezoek gebracht aan Olympia in Zevenbergen. Een klein, knus en sfeervol ingericht Grieks restaurant. . Het gekozen voorgerecht bestond uit scampies uit de oven in een heerlijke knoflookolie. en fantastische Kalamaria gefrituurd. Wij lieten de chef-kok de vrije hand met een voorkeur voor vis. Wat een traktatie werd ons voor geschoteld. Forel vers van de gril, Sliptong heerlijk zacht gebakken in een krokant jasje, scampies lekker gegrilld en een heerlijk stuk Rode poon met wederom kalemaria. Uiteraard vergezeld met salade,frietjes, Griekse rijst en bonen. Dit alles onder het genot van een heerlijke bijpassend grieks biertje Mythos.
Als slot een heerlijk dessert de klassieker Dame Blanche.
Simpel maar oh zo lekker!

Wij komen zeker terug hier in Zevenbergen bij Olympia.
Prijs is héél laag vergeleken met de andere Griekse restaurants.
Gratis parkeren.
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
De menukaart is erg uitgebreid en een aanrader is Pikilia. Dit is een verzameling van bijna alle voorgerechten die je in de Griekse keuken kan vinden. Ze hebben ook meze maar dat lijkt erg veel op de pikilia.

De hoofdgerechten zijn meer dan voldoende en erg smaakvol.
Uiteraard ontbreekt de Ouzo bij binnenkomst ook niet.

De bediening is erg vriendelijk en professioneel. Vraag gerust wat sommige gerechten inhouden en je krijgt een enthousiaste uitleg.

De inrichting is erg gezellig, typisch Grieks en stijlvol.
De toiletten zien er keurig uit!

- punten
Pikilia en Meze lijken teveel op elkaar

+ punten
Prijs kwaliteitverhouding