Nieuw Min-Kie

Burgemeester Meineszplein 2B 3022 XA Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Nieuw Min-Kie

Ingridvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2015
Het beste aan Nieuw Min-Kie vind ik de menukaart bomvol gerechten met veel groente. Het eten was gezond en super lekker. De service is snel en vriendelijk. Het eethuisje is niet heel aantrekkelijk, wel schoon maar niet gezellig. Het is vooral heel kaal met twee bankjes en een tafel om ter plekke iets te eten.
Colik .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2014
Hebben daar eten gehaald bij bezoekje aan onze vrienden. Eten was verrassend lekker voor een tentje die er echt fantasieloos uit ziet. Ach ja, het was eigenlijk ook echt gericht op bezorgen of snelle afhaal. Erg smakelijke tjauw min en heerlijke broodjes kip kerrie. Ondanks de taal barriere was de dame achter de counter erg behulpzaam.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
Min-Kie is zo'n tentje waar je op kunt vertrouwen. We bestellen er regelmatig en voornamelijk het 2-keuze menu. Meer dan genoeg, zoals bij elke Chinees, maar ook nog eens goed te doen voor een 2e ronde bij het ontbijt ;). De tjap-tjoi speciaal is.. nja speciaal. De groenten vers, je eten is nog lekker warm bij bezorging.. Do we need to say more?
Sara85 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2013
Min-Kie is een prima afhaalchinees, ik en mijn man halen hier ca. 1 keer per 4-6 maanden wat te eten als we geen zin hebben om te koken. Ze hebben een diverse menulijst en voordelige menu's. Het eten proeft vers en is goed van smaak. Ik eet graag een portie knapperig buikspek met bruine nasi. De porties zijn voldoende in verhouding met de prijs.
De mevrouw achter de counter spreekt slecht Nederlands en komt daardoor ook wat onvriendelijk over, je vraagt je dan soms af of het wel goed komt met de bestelling, maar dat is tot nu toe altijd goed gegaan.
Het decor is niet bijzonder, het is een echt afhaalzaakje.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2013
Als je weinig tijd hebt om te koken is Min-Kie een prima optie om eten af te halen en ook thuis te laten bezorgen. Het is lekker en vers. De laatste keer vroeg ik om roti zonder aardappelen en dat hebben ze gedaan. De bezorgers zijn altijd vriendelijk en snel. Het afhaalrestaurant is schoon maar gezellig kun je het er niet noemen, dus echt om lekker af te halen en thuis op te eten.