Nieuw Lotus

Meer informatie over restaurant Nieuw Lotus

• Af te huren , Airconditioning , Catering
Damir K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Nieuw Lotus is een Chinees Indisch Specialiteiten restaurant met een goede staat van dienst. Ik haal er redelijk vaak een maaltijd en ga er ook af en toe eten, vooral als ik door mijn werk even geen tijd heb om te koken. De sfeer is altijd uitstekend, de bediening is vriendelijk en correct en het menu biedt veel keuze. Je kunt hier dus met een gerust hart vrienden of kennissen uitnodigen. De beste optie in de regio Ridderkerk.
Isabella V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Heerlijk eten voor herhaling vatbaar babiketjap met nasi gegeten en nasi rames speciaal zag er goed verzorgd uit aankleding van het restaurant erg gezellig en bediening prima
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2014
We zijn daar met een grote groep gaan eten op een dinsdagavond. We waren zelfs de enige klanten in het restaurant, uitgezonderd de klanten die bestellingen kwamen afhalen. Het advies van de eigenaar was een rijsttafel te nemen, daar als men allemaal zelf iets besteld het mogelijk zou zijn dat de één zijn eten had en de ander nog 20 minuten moet wachten. De loempia speciaal was slecht gevuld. Er zat een ei bij die in de olie was gebakken en koud bij de loempia werd geresveerd. tevens een grote schep pindasaus. Verder niets van iets anders zoals een tomaat, etc. Speciaal is hier alleen een grote schep pindasaus en een koud eitje. Een kale loempia speciaal in mijn ogen. Voor het hoofdgerecht werden diverse schalen neergezet in groepjes zodat iedereen het zelfde kon pakken. Totaal werden er zo'n 6 á 7 verschillende gerechten neergezet met nasi, bami en chinese bami, verdeeld over meerdere schalen over de gehele tafel.
Het eten zelf was lauw tot koud, wat je niet verwacht als men juist aan geeft geen losse gerechten te bestellen, maar juist een rijsttafel. En wij waren de enige klanten, dan verwacht je dat het vers wordt gebakken en het heet op tafel komt. De eigenaar was vriendelijk, de dame die hielp met het afruimen iets minder. Die gaf zelf met een vingerbeweging aan van: geef dat bord is even aan. En haalde de schalen zo snel van tafel met opruimen, dat de bamislierten bij mijn vrouw in de nek vielen. Zelf zou ik hier nooit meer heen gaan. Deze lotus is direct van mijn lijst geschrapt. Het nagerecht was goed, op de (spuit?)slagroom na, die zakte al heel snel in elkaar. terwijl je tegenwoordig goede kwaliteit spuitslagroom kan kopen die haast niet van echte slagroom is te onderscheiden. Maak dan het nagerecht iets duurder met een betere kwaliteit slagroom. Jammer als je met haast 20 man komt eten en je krijgt het zo uitgeserveerd. Misschien waren we daarom de enige klanten.