Nieuw Lin Fah

Meer informatie over restaurant Nieuw Lin Fah

• Airconditioning
Y2307 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Lekker genoten van een leuke actie van de Kruidvat. Je ziet nog zelfde authentiek, ambtelijke Chinese gerechten. Het heeft ons erg gesmaakt!
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016

Het all you can eat concept houdt hier in dat er per tafel per persoon 5 bestelrondes zijn. In elke ronde kan je 5 verschillende gerechten bestellen. Dus in totaal 25 bestellingen.De porties zijn klein. Wij kwamen tot 3 rondes.

De kaart is zeer uitgebreid. Wij hadden diverse Dim sum hapjes, Sashimi, Oester, Sint Jacobsschelp, Tong, Eend,Garnalen, diverse soepjes, en nu vergeet ik nog wel enkele gerechten
De meeste gerechten smaakten zeer goed op een enkele uitzondering na.

De bediening is zeer vriendelijk en correct. Het interieur van het restaurant viel ons wat tegen maar de stoelen zaten goed.

We rekenden 75 euro af voor twee personen. Daarbij moet gezegd worden dat we verschillende gerechten hadden besteld met een kleine meerprijs.

Al met al was het een gezellige avond en we komen hier zeker nog eens terug.
Reijp001 .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Het was voor mij jaren geleden dat ik hier geweest ben. Wat is de zaak mooi opgeknapt.
Met het Xenos menu was ook absoluut niets mis. Heerlijke Chinese tomatensoep vooraf, diverse vlees met bami als hoofdgerecht en ijs met chocoladesaus als nagerecht. We gaan binnenkort terug om het all you can eat eens te proberen. Een bezoek meer dan waard.
Stefanb87 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Nieuw Lin Fah is voor ons de vaste stek om All-You-Can-Eat te eten.
Mijn vriendin lust geen vis, en bij dit restaurant is er heel veel aanbod van andere lekkernijen (allerlei chinese specialiteiten, heerlijke fo nam, dim-sum, etc).
de bediening is altijd zeer attent en vriendelijk, echte toppers dus!
het eten is heerlijk en de kwaliteit van sushi is altijd zeer goed. Goed gerold, goede techniek en balans, en vooral verse en lekkere ingredienten (O zo belangrijk).

De sfeer is erg gezellig, al is het voor mijn smaak iets te "open", hou zelf meer van knusse plekjes.

Al met al een toprestaurant waar wij graag komen als we heerlijk willen tafelen. aanrader!
Y2307 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2015
Afgelopen weekend heerlijk gegeten met een groep collega's. Personeel is alert en erg vriendelijk. Leuk dat je hier zowel Japanse als Chinese gerechten kan bestellen, aangezien niet iedereen van het gezelschap sushi lust. Nog met een leuke actie geweest van de vorige keer, flyer2015. Voor herhaling vatbaar en binnenkort hebben ze een nieuwe menukaart. Kijk er nu al naar uit! Tot de volgende keer! Bedankt voor de geslaagde avond.
Susanne63 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Na een het winkelen, ben ik met mijn vriendin hier terecht gekomen. Er werd ons netjes uitgelegd hoe het all u can eat concept werkte. Het eerst ronde ging zelfs een serveerster met ons samen invullen ;) het menu heeft een ruime keuze en alles dat we genomen hadden was lekker! We hebben de leuke avond afgesloten met een lekker pot Chinese thee. Als we weer in de buurt zijn, dan komen we zeker terug! Bedankt!
JN12 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Wij hebben vanavond bij nieuw lin fah gegeten volgens het all you can eat concept .

Bij binnenkomst om 5uur kregen we meteen wat te drinken. Na ongeveer 20minuten werd de kaart pas opgehaald en 20min later kregen we de eerste gerechten. De tweede ronde moesten wij weer 30min wachten op het eten en ontbraken er 2 gerechten. Bij de de derde ronde moesten we opnieuw lang wachten en zat er een haar in de sushi. Tijdens het wachten op de vierde ronde werd aangegeven dat het wat langer kon duren omdat het erg druk was (wat naar onze mening wel meeviel). Toen wij na dik 50min wachten een verkeerd gerecht kregen was voor ons de maat vol, zeker gezien het feit dat het eten de hele avond al niet van al te beste kwaliteit was.

In totaal hebben we 3uur gezeten en zijn we niet eens verder dat de 4e ronde gekomen puur Door de lange wachttijd. Ook hadden we zelfs nog honger! Dit is ons bij andere AYCE restaurants nog nooit gebeurd.

Toen wij bij het afrekenen onze onvrede uitten hebben we nog wel een compensatie ontvangen. Dit was netjes van het personeel. Toch zullen wij hier helaas niet meer terugkomen.
Cynthia B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Vies eten, bedorven smaak, De garnaal in aardappelbal, Ossehaas en Spare ribs smaken bedorven, vies. We kregen hiervóór gratis water, thee en koffie
Fred9174 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Totaal onverwachts hier donderdag gegeten. De all you can eat formule gaat hier volgens mij niet op. Ruim restaurant en leuke inrichting en goede stoelen. Kregen direct wat te drinken. Het formulier ingevuld en moesten op de eerste ronde bijna driekwartier wachten! Hoe kun je 5 rondes volmaken als je de eerste ronde zo lang moet wachten. Zei ook direct tegen de bediening, ik krijg spinrag op mijn bord , werd niet begrepen! De 2 e ronde, weer hetzelfde verhaal lang wachten en gerechten van de eerste ronde moesten nog gebracht worden. Ook kregen wij gerechten die wij niet besteld hadden op tafel. De gefrituurde gerechten zijn baggervet dus niet lekker van smaak. Bij de 3e ronde zelfde verhaal, niet bestelde gerechten kwamen weer op tafel. Toen hadden wij het gezien, afgerekend en wegwezen. Dus conclusie..........geen aanrader. Bij het afrekenen kwam de gebakken banaan nog even langs. Ingepakt en meegenomen. Voor ons dus nooit meer, maar........smaken verschillen! Voor ons dus nooit meer!!
CharisaS .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
Gisteren liepen we spontaan Nieuw Lin Fah binnen. We werden vriendelijk verwelkomd en mochten gaan zitten waar we wilden. Er werd meteen aan ons gevraagd wat we wilden drinken en de drankjes werden snel gebracht.
We hadden graag sushi genomen, maar omdat we helaas niet veel tijd hadden om te eten, kozen we à la carte.
Ik had de vegetarische Mihoen met groenten. Deze was ontzettend goed bereid, héérlijk. Er werd regelmatig aan onze tafel gevraagd of alles naar wens was en of we nog wat wilden drinken als onze glazen leeg waren.
We wonen niet in de buurt maar als we weer eens in Rotterdam zijn, komen we graag terug.
Whats_eating_mimi .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2015
Bij verschillende AYCE-restaurants sushi gegeten, maar deze vond ik toch één van de betere. Ik heb hier inmiddels 3 keer gegeten en iedere keer is de sushi lekker (vers), de bediening aardig en het restaurant lekker rustig. Je zit niet dicht op elkaar en de sfeer is aangenaam.
Wilma1961 .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Vandaag was ik jarig. Ik had via Groupon geboekt voor 10 personen. Voor de zekerheid belde ik nog naar het restaurant of alles goed was gegaan. Ik werd uiterst vriendelijk te woord gestaan. Dit gaf mij al een goed gevoel. Ik heb met mijn gezelschap hier gegeten. Het eten was heerlijk en de bediening super! Niets was teveel. Mogen wij gewoon bestek, wilt u een foto nemen? Alles kon! Ik kan niet zeggen wat het lekkerste was, alles was heerlijk. Ook geen gevoel gehad dat we via Groupon aten. Wij bestelden nog ijs als toetje, deze bleek echt niet duur. Ik bedoel, waar heb je tegenwoordig nog een ijscoupe voor 3 a 4 euro. Met echt vers fruit, zalig. Dikke pluim voor een heerlijke avond.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2015
Hier nu totaal 2 keer wezen eten 1 keer met 4 personen en laatst met 2 personen en beide keren de sushi genomen en dit echt tot alle tevredenheid de sushi wordt vers gemaakt en ja dan duurt het soms wat langer maar dat heb ik er graag voor over de bediening is vlot en vriendelijk en zorgt goed voor het tafeltje de prijs kwaliteit verhouding is dik in orde al met al weer een favoriet all you can eat sushi restaurant op mijn lijstje
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Vanavond weer heerlijk gegeten bij lin fah.
Ik kan niks anders vertellen als dat het weer heerlijk was.
Lekkere sushi, ossenhaas, varkenshaas en salades. Er was echt niks wat tegen viel.
Gezellige en snelle bediening en uitstekende service, zelf onze zoon die later aanschoof vanuit zijn werk heeft tegen een kleine betaling nog een ronde lekker meegegeten!
Echt een super restaurant, en wederom voor herhaling vatbaar.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Nooit meer. En waarom: ik had het all you can eat principe besteld. Mijn zoon iets van de kaart. Ik bestelde voor de 4e ronde. Mijn zoon at daar 2 kipenvleugels van en moest dit apart afrekenen a € 4,25 omdat hij mee at met mij. Geen enige discussie mogelijk met de zeer agressief reagerende bediende achter de kassa. Haar reactie was: Meneer het is nu eenmaal niet de bedoeling en het is erg druk nu.
Ga daar nooit heen want je wordt getild en de smaak van de gerechten is erg oppervlakkig. De dame die ons bediende kreeg ook nog een veeg uit de pan waar verschillende klanten bij stonden.
Familiejammiejammie .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2015
Wij gingen voor de AYCE. Eten was lekker. Vooral de biefblokjes, lamsrack, lamsspies, dim sums (garnaal), kip loempia, champignons en wok groente. Was niet te zout. Zachte smaken, niet al te overheersend. De combinatie van Japans en Chinees was wel apart en gaf veel keus. Bediening is aardig en attent. Ze hebben ook aan kaarsjes en cassave chips (gratis) gedacht. Wij komen hier terug. Een goede ervaring!
Sushiliefhebber123 .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Ik heb hier gisteren met een groep gegeten. Ik moet zeggen dat ik nog nooit in zo'n slechte (sushi)restaurant heb gegeten! Allereerst moesten we erg lang wachten op onze bestellingen. Deze kwamen niet vloeiend achterelkaar, je moest hier erg lang wachten op je bestelling van de volgende ronde. Wat ik zeer kwalijk vond is dat we in ronde een een bordje garnalen in knoflooksaus hadden besteld, deze kwam met veel saus. Dit gerechten vonden wij erg lekker en besloten in ronde 2 deze nogmaals te bestellen. De presentatie van het tweede bordje zag er nogal vreemd uit. Het saus was helemaal verspreid over het bord en het bordje was nogal vies aan de zijkanten. Volgens ons hadden ze gewoon het bordje met overgebleven saus, van ronde 1, nogmaals gebruikt voor ronde 2!! Ze hadden volgens ons dus gewoon een bordje uit het vuile vaat gehaald waar nog restjes saus in lag!!! Tot slot was de kwaliteit van de sushi zeer slecht. Verslapt, smaakte niet vers, het heeft waarschijnlijk ergens heel lang gestaan. Hier kom ik nooit meer terug. De hygiëne laat zich te wensen over. Het enige positieve wat ik over deze restaurant kan zeggen is dat twee mensen van de bediening erg vriendelijk waren, de ander was nogal chagrijnig.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
Inmiddels een aantal keer bij dit restaurant geweest en dat zal ook nog wel vaker gebeuren! Het all you can eat concept wordt hier perfect uitgevoerd, met veel verschillende soorten gerechtjes, zowel Japans als Chinees en juist die combinatie maakt dit een leuker restaurant dan een gemiddeld sushi restaurant. Alles zit in prettige kleine porties, zelfs de soep wordt in een klein bakje geserveerd zodat je veel kunt proberen.
Daarnaast wordt je altijd netjes geholpen, van ontvangst tot je weer weggaat wordt er goed voor je gezorgd! Hier blijf ik zeker terugkomen!
Eter123 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Hier volgens het AYCE concept gegeten met een grouponbon.
Vriendelijke ontvangst. Nette schone zaak, geen sterke etenslucht aanwezig en de tafels plakten niet. Her en der wat kaarsjes voor de sfeer.
Reserveren moest online maar toen we op de dag zelf belden om te vragen of het naar een later tijdstip verschoven kon worden, was dit geen probleem.
Er stond een schaaltje kroepoek klaar op tafel.

Sommige gerechtjes waren zeer smakelijk. Beter dan in andere (sushi)restaurants waren bijvoorbeeld de lamsspiesjes, lamskoteletten, gefrituurde garnaal sushi, eendenborst ossenhaasblokjes en het geroosterde spek. Hoewel de sushi vers gemaakt is, smaakt het toch op de een of andere manier niet super lekker. Andere gerechten waren ronduit droog , vet of smaakten raar. Receptuur deeg waarin veel gerechten worden gefrituurd kunnen ze ook maar beter aanpassen. Over het algemeen waren de warm bereide vleesgerechten goed, op de warme/koude visgerechten mag men nog wel even oefenen. Ook vonden we de gerechten zeer zout. Verhogen vd drankconsumptie??

Bediening was niet opdringerig wat drinken bestellen betreft. Kwamen snel en vaak genoeg langs om het ingevulde lijstje op te halen en drinken op te nemen. Bediening was ook vriendelijk. Helaas zat er in mijn eerste glas tonic limoen ipv citroen..
Na afloop kreeg je een warm doekje. Al hoewel dit heel fijn is, rook het doekje enigszins muf en zuur...

Wat wel ongastvrij overkwam is dat er expliciet stond dat we maar vijf rondes mochten bestellen. Dat is niet AYCE. Maar misschien was dit omdat we via groupon kwamen

Kortom met het bedienend personeel en inrichting is niks mis mee. De koks mogen nog wel even oefenen op bepaalde recepten. Maar al met al een leuk concept: sushi en dim sum. Prima locatie. Deze zaak heeft potentie..

Hakima O.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Nooit meer !! Vandaag gegeten bij nieuw Lin Fah . Sushi was smaakloos gefrituurde hapjes te vettig eigenlijk klopte en smaakte niks wat we gewend zijn van een sushi alle you can eat concept.