Nieuw Lee Garden

Maandag 16:00 - 22:00
Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Gien050 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Al sinds jaar en dag mijn favoriete afhaal restaurant. Eten altijd goed en je proeft de verse ingrediënten. Ook als we er gaan eten! De gastvrouw en personeel altijd vriendelijk. Echt een aanrader.
HenkenHillydeVries .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Op donderdag 19 mei 2016 naar dit chinees restaurant geweest. Het is hier beslist niet duur, je mag wel zeggen goedkoop. We hebben kip met kerrie-saus gegeten, deze was voortreffelijk (heerlijk zachte kip). De bediening is buitengewoon snel, je wordt er zeer vriendelijk te woord gestaan. Het interieur is zoals een "chinees" betaamd. Het was er niet erg druk, wel wordt er veel eten afgehaald. Dit restaurant verdient veel meer klandizie. Goed voor hele billijke prijzen, waar heb je dat nog
H. S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Een prima Chinees restaurant. Niet duur, lekker, niet te zout en vriendelijke bediening. Precies zoals het hoort.

Wij hadden de Indische rijsttafel. Het lijkt alsof je weinig krijgt maar in werkelijkheid zaten wij goed vol.
11-JE S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2013
We komen hier regelmatig. De combigerechten zijn overheerlijk, smaakvol en niet te zout. De inrichting is niet spannend en eigenlijk precies wat je verwacht van een Chinees restaurant. De bediening is snel en vriendelijk. Op sommige dagen zijn er buffetten, als je van rust houdt zijn dat minder geschikte momenten. Pinnen is (nog) niet mogelijk.