Nieuw Hof

7,2

Jouw recensie over het restaurant Nieuw Hof

tresor .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Op basis van de goede recensies hier gaan eten. Toch tegengevallen. Sfeerloos restaurant. Tafel aan het raam. Vervolgens kijk je tegen de achterkant van een koelkast aan. Toilet brrr. Eten op zich prima maar weinig. Ik ben geen grote eter maar we moesten toch nog extra nasi bij bestellen. 4 drankjes op de rekening terwijl er maar 3 zijn besteld, dat kan een keer gebeuren als je zaak vol zit maar er zat nu nog geen 10 man. Nee geen aanrader als je het mij vraagt.
SylvieVerwaal .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Hier gegeten op 09/06/17. Het eten was erg lekker. Ik had gekozen voor de loempia en Ti pan Ngau Yuk (ossenhaas met diverse groenten in pittige saus). Beide gerechten waren naar wens! Als nagerecht had ik gekozen voor de sorbet. Dit was oké. De bediening was zeer vriendelijk en oplettend.
Rene K.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Vanavond 6 Mei hier wezen tafelen,, we hadden een Socialdeal Voucher gekocht ,van dit Restaurant.
De ontvangst was al een goed overkomen,, en gezellig druk.
Wij konden kiezen uit het menu wat hier voor stond,
En dat klonk als een klok,,en zag er grandioos uit.,
We konden wanneer we dat wilden er ook nog Bami en Witte rijst bij krijgen.
Dit is een Restaurant, waar wij meer gaan genieten ,, en behalve dat wij hier ook eens in de Maand een maandmenu gaan halen ,, ook vaker een gast gaan worden.
Grandioze service,, en een topper,om hier weer naar terug te gaan
A O.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Prima buffet voor weinig geld. Lekkere soep, voorgerechtjes. Perfecte gebakken banaan. Diverse soorten vlees, vis, groente en garnalen. Bediening heel vriendelijk.
Decor gedateerd, maar de stoelen zaten goed.
Voor herhaling vatbaar.
Sonny V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2015
Vandaag hier gegeten. Een lekkere meevaller! Qua prijs en kwaliteit. Zeker een aanrader. We hadden verschillende soorten gerechten genomen en dat verdeeld. Was zeker lekker. De bediende was vriendelijk maar niet meer dan dat. Decor was wel mooi
FishingnicoS .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Door de actie op vrijdag en zaterdag een lopend buffet voor 11,95 een bezoekje gebracht aan Nieuw Hof.

Ontvangen met een drankje in een gedateerd decor. Serveersters liepen niet in bedrijfskleding wat een onverzorgde indruk maakt. Tip voor het restaurant schaf voor al het personeel kleding aan.

Personeel was wel uitermate zorgzaam, correct en vriendelijk. Van etiquette hadden beide dames echter geen weet. Gezien hun jeugdige leeftijd niet onbegrijpelijk.

Dan het buffet, verschillende soorten vlees, kip, babi pangang. Kleine voorgerecht hapjes en tomatensoep. Fruit als soort toetje. Van het fruit was de ananas vers, de ander soorten leek uit blik te komen. Jammer, de verse ananas was erg smakelijk. Gebakken banaan. Voldoende keus en smakelijk bereid. Wat wel een probleem was, was de aanvulling van het buffet. Waren schalen leeg dan duurde het wel even voor ze weer waren gevuld. Dit verdiend zeker verbetering. Kan het qua kosten niet uit verhoog dan de prijs van het buffet, want dat is nu zeker niet duur.

Toetje gekozen voor dame blanche en Irish coffee. Beide met slagroom die uit een spuitfles leek te komen. De whiskey in de koffie was ruim voldoende, de prijs schappelijk. Bij de dame-blanche was de chocoladesaus niet opgewarmd, een missertje.

Rekening valt mee, bij toepassing van wat verbeteringen is dit restaurant een goedkoop alternatief.