Nieuw Fong Sho

Erg voordelig
Erg kort
David B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
In één woord: V O O R T R E F F E L IJ K!
In een onooglijk klein winkelcentrum blinkt dit restaurantje uit door de schone, nette indruk en traditionele inrichting, de vriendelijke, attente ontvangst en service, en het hoge niveau van het voedsel.
Een royale portie 'mihoen babi pangang' (€13,90), een vegetarische 'lo hon tsai' (€11,20) met heerlijke mihoen als extra (€2,50) en een portie smakelijke vegetarische mini-loempa's (6 voor €3,20)... allemaal vlot uitgeserveerd met oog voor detail in de presentatie.
Pluspunten:
- veel (gratis) parkeerruimte dicht bij het restaurant
- dicht bij Gelredome en de A325
Kleine minpunten:
- in de wc's is een handendroger met de kracht van een muggenscheet
- geen apparaat voor 'échte' , verse bonenkoffie
Een ding is echter zeker: ik ga gráág terug naar dit restaurant!
SirNatju D.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Gisteren hebben we een '5 gerechten menu' voor ongeveer 18 euro afgehaald. Er staat bij dat het voor 2/3 personen is, maar we hadden hier niet voldoende aan met 2 personen.
Het eten was verder wel ok, babi pangang wel erg hard (iets te krokant).

De service was prima overigens.
Wim W.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Chinees buffet is heerlijk en veel keus, de bediening is vriendelijk. We eten er regelmatig en de bediening weet precies wat voor soep we nemen. Een aanrader zeker wat betreft de prijs.
Tine D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2015
kwamen hier al jaren maar vonden dat het met de tijd achteruitging, vandaag toch maar weer eens een poging gewaagd maar dit is echt de laatste keer geweest, hier komen we nooit meer terug!!
enalaatste keer hadden we ook al een klacht ingediend bij de eigenaresse dat er totaal geen vulling in de nasi en bami zat en de loempia,s zo vet waren dat we ze eerst hebben uitgedroogd met keukenrol, haar advies was om niet op zaterdag of zondag te komen want door de drukte hadden de koks veel haast en moest alles snel klaargemaakt worden.
vandaag, (woensdag) nog een poging gedaan dus op een doordeweeksedag, wat haar advies was, maar er zat weer bijna geen vulling in de bami en nasi en we hebben een opgeblazen gevoel plus we zijn 46 euro armer en echt veel hadden we er niet voor. bedankt new fong sho maar wij komen niet meer terug!!!! weet iemand wel een goede chinees? ik heb gehoord dat de chinees op suikerland niet onaardig moet zijn en wil best een stukje verder rijden dan new fong sho !!!
René P.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Gisteren 2 loempias en een koe lu yuk besteld. Bij thuiskomst dropen de loempias van het vet. Bij de Chinees hierover geklaagd maar klacht werd totaal niet serieus genomen
Men stelde dat de loempias niet vet konden zijn en dat ze nooit klachten kregen.
Belachelijk!!!