Nieuw Engelhard

Voordelig
Erg kort
Nicolai W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Fijn op de dinsdagmorgen hier een heerlijke clubsandwich besteld, lekker met chipjes en een heerlijk dipsausje erbij. De vriendelijke dames van de bediening zijn eerlijk geinterreseerd in hun gasten, fijn om te zien. Toen wij weggingen rond de middag zat de hele zaak vol, toch wel een goed teken lijkt mij
Stan O.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Bij toeval binnengelopen bij Nieuw Engelhard, in een redelijk saai winkelstraatje in Den Haag.

Buiten een gezellig terrasje, maar binnen heerlijk koel in de heersende hittegolf.
Het is binnen alsof je de keuken van een Barbiehuis binnenloopt, want werkelijk alles is roze en overgoten met bloemetjes, drukke gekleurde patroontjes en wit leer. Geen plek waar je met je maten heen gaat, maar erg gezellig om met je vriendin(nen) te lunchen (of zoals ze adverteren een high tea of babyshower te doen). Alles ziet er bovendien erg netjes en strak en schoon uit.

Ook de bediening is erg gezellig en zeer vriendelijk. Echt Haagse dames verzorgen je en zorgen dat je je toch thuis voelt. Leuk en prettig.
De kok staat in de open keuken alles vers te maken, en vraagt of alles ok is, en biedt achteraf zelfs nog aan een overgebleven deel in te pakken voor thuis. Erg vriendelijk en behulpzaam.

En belangrijker dan het drukke doch gezellige interieur en de bedienende dames is het eten en drinken.
Een enorme kaart met tal van lekkers. Een lunchkaart waar je U tegen zegt, en waar ik weer eens een half uur voor nodig heb om de knoop door te hakken.
Een fantastische (en enorme) omelet waar je drie toppings bij mag kiezen. Heerlijk en groot. Top.
Daarnaast een BLTC genomen met truffelmayo (omdat mijn ogen groter waren dan mijn maag) die eveneens behoorlijk fors is en erg lekker en vers!
Ook top is dat er lekker een biertje bij kan worden gedronken want men schenkt ook alcohol!

Kortom, leuk decor, gezellige bediening en een enorme en heerlijke kaart met echt veel waar voor je geld. Je krijgt zelf een spaarkaart voor korting.
Wij komen terug!
Randall V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Deze lunchroom, die erg kindvriendelijk en schoon is, verrast mij keer op keer.
Naast het super vriendelijke en behulpzame personeel kun je hier heerlijk lunchen tegen een hele goed prijs. De kaart is heel uitgebreid! Een aanrader voor iedereen die van kwaliteit houdt.
Bedankt voor uw leuke reactie .
En hopen u snel weer te mogen verwelkomen in onze lunchroom.

Met vriendelijke groet,
Team Nieuw Engelhard
Matthias O.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Wat fijn om hier weer eens een lekkere lunch gehad te hebben en te genieten van de leuke en gezellige sfeer .
Wij hadden ons er al weer helemaal op verheugd , het werd een zalm salade en1 club sandwich drankjes een cola en een cassis
vlotte superrrrr aardige bediening echt heerlijk smaakvol eten leuke achtergrond muziek
geen idee hoe ze het doen maar x op x weer helemaal top !
tot gauw en weer bedankt we hebben genoten

Beste Matthias,

Bedankt voor uw leuke reactie! En goed om te horen dat u met plezier naar onze lunchroom komt. We doen onze uiterste best om onze gasten op een vriendelijke en gastvrije manier naar hun zin te maken. Graag tot een volgende keer bij onze gezellige lunchroom.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Het was alweer meer dan een jaar geleden dat we hier wat gegeten hebben. En ja, je kan er nog steeds goed lunchen. Uiteraard de Engelhard burger besteld. Dit is een huisgemaakte hamburger met een spiegelei geserveerd met vlaamse frieten.

Kort samengevat: een nette zaak, vriendelijke bedieningen en lekker eten. We zullen hier zeker nog vaak komen.
Phil K.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Vanmiddag hebben wij hier geluncht
wij aten een club sandwich kip en een salade met zalm en wit brood
snelle superrrr aardige bediening leuke sfeer decor helemaal goed
volgende keer gaan wij de Cesar salade proberen en een broodje eiersalade met bacon wat
ik voorbij zag komen , tijdens ons bezoek , het zag er allemaal even goed uit !
yes graag weer tot ziens .. verheug mij er nu al weer op
Boefje27 .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Fijne lunchroom met een leuke roze inrichting. Een royale clubsandwich die rijkelijk gevuld was, had van mij alleen wat meer kip op gemogen, publiek is een beetje zien en gezien worden vond ik zelf. Leuk als je eens gaat winkelen hier om eens naar binnen te stappen..
Chobel .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Neem de hamburger met engeltjessaus! Niet te versmaden, die eigengemaakte hamburger, echt goed. Met lekker dikke, precies goed gebakken frieten.

Vrolijke en vriendelijke bediening in een goed uitgedacht decor. Alles mooi schoon, ook het toilet, waar ze 3 (!) verschillende zeep hebben en een goed werkend handdroogapparaat. Dat hadden we wel nodig, na het opsmikkelen van onze hamburgers. (Je krijgt er ook bestek, hoor!)
Marten F.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Nieuw Engelhard is een echte Haagse lunchroom waar je altijd terecht kan (ook op 2de kerstdag). De inrichting is zoet roze wat goed past bij de sfeer. De sandwich met tonijnsalade was heerlijk. Prima plek om gezellig te zitten, ook op zondag.
Martin N.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
Heb weer erg lekker geluncht met mijn collega's bij Nieuw Engelhard. De bediening was uitermate top en het eten ook. Het verse brood dat ik bij mijn gerecht had was erg lekker, een voorbeeld voor andere lunchrooms. Bedankt weer en tot snel.
Lydia Z.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2015
nou wy zyn van midag geweest .het was een heerlyke hamburger.vers zelf gemaakt .heerlyke patat .vers...koffie was heerlyk .en vriendelyk personeel....alles is goed .kom zeker weer gauw langs ...gr lydia en dick .....
Ingrid O.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
vanmiddag lekker met 4 personen genoten van een lunch, de Nieuw Engelhard kroket met 2 plakken wit brood een waldorf salade en broodjes oude kaas allemaal even lekker .
snelle en vlotte bediening een lekker zonnig terras erg leuk plekje ..

wij gaan hier zeker nog eens naar toe
Matthias O.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
Vandaag maar weer eens helemaal super gegeten ,, een club sandwich kip en 2 kroketten op bruin brood . Wij eten vrij geregeld bij "Nieuw Engelhard" en vinden het eens tijd om een review op iens achter te laten .
De broodjes alle warme maaltijden alles is even lekker , de service is ook erg goed tussen het bestellen en serveren of het nu druk is of niet zit altijd maar een klein beetje tijd .
Het decor binnen is heel leuk echt van deze tijd , lekker zacht muziekje staat er soms aan , altijd weer lekker om weer even geweest te zijn ..
Om te lunchen echt een heerlijk plekkie , heel veel op de kaart altijd vers en gewoon lekker

tot de volgende keer
Phil K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2015
We hebben net hier geluncht , wat een over heerlijke broodjes en ruime keus op de menu kaart
zeer vriendelijk personeel , snelle bediening erg leuk zitten buiten op het terras .
Dit gaan we vaker doen , het is een echte aanrader , al met al een gezellige middag gehad
TOP!
Hoi Phil3 Wat leuk om dit te lezen! Tot snel en meld je de volgende keer bij 1 van de meisjes krijg je een heerlijk drankje van het huis!
Groetjes Linette en Ron
Ernst V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Eerste Pinksterdag gezellig naar Treesfeest geweest in Theresiastraat Den Haag! Mooi weer en heerlijk geluncht bij Nieuw Engelhard! Bomvol sfeervol terras aan de straatzijde. Goede koffie en leuke kaart! Boerenbrood met Filet American is aanrader! Goed belegd, met mooi vers gekookt ei, truffelmayonaise en wat goed aangemaakte sla! Ook de Caesar salade de moeite waard! Royale portie mooie stukjes kip en heerlijke dressing. Kortom de moeite van het omrijden waard. Ga zo door!
Hoi Ernst wat fijn om te lezen dat u zo genoten heeft!.
Mocht u weer in de buurt zijn maak u dan kenbaar bij Linette of Ron dan krijgt u een overheerlijk bakkie koffie van ons.
TamaravandeH .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Vroeger was ik hier vaste klant, kwamen hier wekelijks, nu weer eens terug. De bediening was erg vriendelijk en lette best wel goed op. Helaas was men in de keuken mijn tosti vergeten (dit zei men, hoewel het broodje van mijn vriend niet alvast was gekomen, dus misschien vergeten IN het apparaat?). Gelukkig heb ik hier na wat wachten navraag over gedaan en kwam hij alsnog. Heel erg leuk vond ik om te lezen dat men hier ook sojamelk heeft. Dit maak je niet zo vaak mee en hier scoor je bij mij ivm allergie (en vast vele anderen) echt pluspunten mee. Meteen een lekkere cappucino besteld, die echt top was. Bedankt hiervoor!!
Wat vreselijk jammer om te lezen dat uw eten vergeten was!
Mocht u weer eens in de buurt zijn meld u zich gerust bij Ron of Linette dan krijgt u een heerlijke cappuccino van ons. Groetjes Linette
Suzgeo .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
De sfeer, service is geweldig, maar het ontbijt vind ik toch wat tegenvallen. De koffie en jus d'orange smaakten goed. En het brood was vers. Alleen... voor drie plakken beleg en daarnaast nog een aantal zoet beleg slechts 2 sneetjes brood en een croissant? Er mag wel wat meer brood bij. Verder vond ik het jammer en niet smaakvol dat het eitje medium gekookt was, maar wel koud werd geserveerd. Als een eitje er koud bij wordt gegeven, zorg er dan voor dat het hardgekookt is. Verder ontbrak boter of margarine, wellicht vergeten (maar ik eet dat toch meestal niet dus heb er ook niet om gevraagd). Al met al kan ik het niet echt een speciaal ontbijtje noemen en wat je krijgt, kan wel wat verbeterd worden. Misschien dat deze plek voor de lunch geschikter is. Voor de ambiance kom ik zeker een keer terug om het nog een keer te proberen!
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2015
Dit is het beste lunch plekje ever!! Als ik ga lunchen en dat is vaak op maandag want werk zelf de rest van de week ook in de horeca kom ik eigenlijk altijd hier en zeker nu het beter weer wordt zit je heerlijk op het terras met de hele dag zon! De clubsandwich is dan ook mijn favoriete en vaak neemt mij tafel genoot dat dan ook omdat ik dat voorstel hoe lekker het hier wel niet is. De bediening is niks op aan te merken altijd even aardig en correct. En het decor ja ik hou ervan dat roze het stoort ook niet. Ik zeg ga zo door en tot snel
Hoi kimberg, wat leuk om dit te lezen!
Wij gaan zeker zo door, tot snel dan maar weer.
Wij hebben een nieuw terras en de stoelen zitten geweldig dus kom maar snel kijken.
Meld je even bij mij Linette dan krijg je een drankje van het huis!

Reactie van proever:

Hoi engelhard
Jaa ik kom zeker snel terug was afgelopen maandag er nog. En ik fiets elke dag langs en zag inderdaad dat jullie nu donkere stoelen hebben
Werk zelf op het plein dus ik fiets elke dag door de theresiastraat haha.
Nouu tot snel groetjes Kim
Danny K.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Vandaag last minute besloten om met een groep van vijf te lunchen bij Nieuw Engelhard. Omdat we weten dat het er altijd druk is, vooraf even gebeld of er nog een tafel mogelijk was voor vijf man.
Dat was geen probleem. Toen we aankwamen stond er al een tafel voor ons klaar in het midden van de ruimte.

We hebben heerlijk gegeten. Ook al was het druk hoefde we nergens lang op te wachten. Bediening was zoals altijd top en we hebben heerlijk gegeten.
Het brood was heerlijk vers en krokant. De hamburger sappig en smaakvol. En de sandwiches waren ook weer top.

Wat fijn om te horen dat jullie zo tevreden waren. Ik had jullie zelf aan de telefoon gehad en was blij dat ik nog een plaatsje voor jullie had. Bedankt voor deze positieve feedback. Tot snel Linette
070Watchout .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Altijd gezellig! Hartelijke bediening, prima broodjes en bijzonder lief voor kinderen of honden. De koffie is meer dan prima en midden in de Theresiastraat zit je heerlijk. De knalroze dekentjes maken het dit seizoen weer helemaal af.
Dank u voor deze positieve recensie. Doet mij goed. Ron