Nieuw Eiland Tholen

Spuidamstraat 14-16 4694 CK Scherpenisse Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Nieuw Eiland Tholen

Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Na een dagje fietsen, vond ik het hier goed toeven. 2,5 uur tafelen voor nog geen €26 is het concept, biertje €1,60. Echt iets voor als je niet wil of kan kiezen bij een Chinees om de hoek. Maak vooral veel kleine porties en laat je verrassen door de diversiteit. Het vers-buffet geeft ruim voldoende keus. De koks hebben een ruime keuze uit sauzen. De Japanse baktafel geeft extra keus aan vlees, vis en gevogelte.
Keansajeweki .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
De service scoort niet hoog, omdat het simpelweg een zelf service restaurant is.
De bakplaat is goed te doen, maar achter de wok stond de laatste 2 keer dat ik daar was een europeaan en of het aan hem lag of aan de ingredienten weet ik niet, maar er zat absoluut geen smaak aan en ik heb duidelijk gezien dat hij voldoende saus gebruikte bij het wokken.
Ik denk bij zulke restaurants: laat het aan de chinezen over!!
Wat ik smerig vind is de chocolade fontein, het ziet er allemaal wel netjes uit, maar heel de avond word het stof in de lucht vermengd met de chocolade en dat is niet echt fris te noemen, dus dat is wel een punt van kritiek.
Dus 1: zet een chinees achter de wok en 2: haal die chocolade fontein weg en zet er flessen met chocolade voor in de plaats.
Bacchus67 ..
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Vandaag met familie gegeten in restaurant Nieuw Eiland Tholen. Aller hartelijkst ontvangst van gastvrouw die ons welkom heette en het concept heeft uitgelegd. We hadden een leuke tafel voor 10 personen achterin de zaak. Je reserveert in principe een tafel voor een bepaald tijdblok. De gerechtjes bij het buffet zien er stuk voor stuk heerlijk uit. Mooie voorgerechtjes, koud en warm buffet. Allemaal goed aangevuld en mooi en netjes verzorgd en met liefde klaargemaakt. Zalm, paling, meloen met rauwe ham. Heerlijk chinees-indisch warm buffet, maar ook een gedeelte met hollandse gerechten. Je kan daarnaast kiezen voor a al minute klaargemaakte wokgerechten. De groente kiesje zelf uit en die worden eerst gekookt en daarna gewokt. Het is een efficiente geoliede keuken en men is zeer goed op elkaar ingewerkt. Heerlijke vlees- en visgerechten die vakkundige op de bakplaat worden klaargemaakt. Het personeel loopt constant alles af te ruimen en het blijft er strak en netjes uitzien Ook bij grotere groepen. Veel keuze voor desserts en voor de kinderen ook een leuk kinderbuffet. Frisdranken uit flesjes, wat ook een verzorgde uitstraling heeft in plaats van automaten frisrank. Heel leuk concept om dit met een familie te doen. Opa, oma, kinderen en kleinkinderen. Er is voor iedereen genoeg keuze. Een klein minpuntje, ... het stokbrood is echt niet lekker. Op de een of andere manier heel erg vet. Waarom niet gewoon lekker krokant stokbrood.
Han B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Bellen om te reserveren is noodzakelijk maar ook een uitdaging. Gelukkig komt het altijd toch weer goed. Weer eerlijk met 4 personen genoten van het uitgebreide buffet met diverse (oosterse) gerechten. Op zich daar geen verrassingen en ook voor d EK-leden mens is er volop keuze aan NL hapjes. Het geheim voor de super lekkere en vers bereide gerechten kwam nu toch ook weer uit de wokkeuken. Zelf lekker de verse ingrediënten kiezen die vervolgens voor jou worden gewekt. Het wachten duurt wel even maar is het wachten waard. Blijft op onze lijst van favorieten staan!
Maaike1504 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Afgelopen zaterdag met vier personen gegeten bij nieuw eiland Tholen. Het reserveren ging moeizaam moest drie keer achternaam spellen en uiteindelijk stond het nog verkeerd op kaartje geschreven. We zaten aan een kleine hoge tafel wat naar mijn idee voor 2 personen was bedoeld.
Weinig ruimte maar stoelen zaten goed. Ontvangst was goed en we werden naar onze tafel gebracht. Er was geen ruimte meer om onze jas op te hangen dus moest die mee naar onze stoelen.
Uitleg was voor ons niet nodig omdat we bekend zijn met wokken.
Hollandse biefstuk viel erg tegen qua smaak verder was al het eten perfect, ruime keus werd goed aangevuld en smaakte goed.
Het enige nadeel vonden wij de enorme drukte waardoor je heel lang moest wachten voordat je kon wokken of iets van de plaat kreeg. Drukte is niet erg maar personeel kon dat niet aan.
Uitbreiding van buffet, bakplaat en wok pannen zodat er meer personeel eten klaar kan maken zou enorm succes vol zijn.
Wij hadden ook een jarige erbij personeel zong verjaardagsliedje en bracht ijsje met brandende fontein op het ijs.
Op zaterdagavond gaan wij hier niet meer eten. Wel op een andere dag omdat eten ontvangst en decor goed is.
Prijs kwaliteitsverhouding goed. 30,- per persoon eten en drinken. Alcohol zit niet bij prijs inbegrepen.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
Wij komen al jaren en vinden het iedere keer weer een feest om bij jullie te komen eten raden het ook elke keer aan aan mensen die willen gaan wokken de keuze uit allerlei verschillende gerechten en vlees of vis hebben wij nog niet ergens anders gezien ook mensen die wij meenemen om te eten zijn vol lof
Verder advies is niet te duur worden dan blijven we komen
Jacques125 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2014
Als gescheiden man, stapte ik hier , na goede recensies gelezen te hebben, binnen.
Werd prima ontvangen en vriendelijke serveerster legde me de gang van zaken goed uit.
Teppanyaki, wokken en chinees-Indisch buffet zagen er goed uit.
De zaak was goed bezet op een donderdagavond in juli, parkeerplaats ook, maar lukte nog.
Voor 25.95 kun je 2.5 uur onbeperkt alles tot je nemen , incusief frisdrank ( ook flesjes prima jus d'orange ) en de sfeer was aangenaam ongedwongen. Serveersters vroegen me af en toe of alles naar de zin was, JA dus ! Ik zag mensen met borden mosselen ( van de wok) voorbij komen en iedereen was tevreden. Het dessert was ook prima, diverse vruchtenpartjes of ijs ( schepijs danwel softijs ) was gemakkelijk binnen handbereik. Kortom; geen haute cuisine, maar gewoon goede kwaliteit voor je geld ! Zeeland is sowieso relaxed , dus als je hier in de buurt bent, zeker een bezoek waard !!
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2013
even snel wokken en even snel wat sushi eten terwijl je op reis bent. dit is dus een prima tent (zoals er velen zijn) die zich niet onderscheidt, maar waar men prima eten voor je klaar kan maken tegen een normale prijs, en dan ook met vriendelijke bediening
Crista S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2012
Heerlijk gegeten. Wij vonden het een zeer uitgebreid buffet. En super voor de kinderen. Zelf ijs tappen, sluss puppy etc.
Het wokken en de bakken op de plaat zou wel door 1 persoon meer gedaan kunnen worden inderdaad. En we vonden de tafel opstellig wel erg krap. De temperatuur was er ook enorm hoog.
Maar we komen, als we in de buurt zijn, zeker nog eens terug!