Nieuw China

31-318512067

Meer informatie over restaurant Nieuw China

Maarten Y.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
We hebben afgelopen zaterdag, 16 juli, een heerlijk babi ketcup gegeten in een heel gezellig restaurant. Er heerste een fijne goede sfeer en we werden heel goed geholpen door de enige Nederlandse die er liep waar we de naam niet van kennen, helaas. Ik heb haar ook de complimenten gegeven en gezegd dat we ook de complimenten geven via internet. Ook de complimenten aan de wat oudere vrouw die de gasten altijd ontvangt van wie we de naam ook niet kennen!
Johanfijnproever .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Wat moet ik hier nou over schrijven, het was een ervaring in het middensegment zullen we maar zeggen. Prima tomatensoepje vooraf, rijsttafel was niet slecht maar ook niet super goed. Dessert was dan standaard ijsje met als afsluiting prima koffie. wat puntjes van hulde, HEERLIJKE Babi Pangang en lekker Peking Eend. Sate was lekker pittig, gewoon een Chinees restaurant war je graag naar binnenloopt.
Eroosjen .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Het is af te raden om hier te gaan eten op een zondagavond tussen half 6 en 20 uur. Het is dan heel druk bij de afhaal(die overigens bijna in het restaurant zelf staat, gevolg geluid en de mensen staan bijna achter je stoel) waar veel personeel staat. In het restaurant liep af en toe 1 dame langs. Ook de keuken werkt voor de afhaal. Wij hebben 1 uur moeten wachten op de soep voor 2 van ons 9 talige gezelschap en vervolgens nog een kwartier op de voorafjes voor 9 mensen waarvan er 3 ontbraken doordat ze het niet juist hadden genoteerd. Bij het reserveren en bij aankomst hadden we aangegeven dat we uiterlijk na 3 uur klaar moesten zijn i.v.m. een taxi, was geen probleem werd gezegd. We hebben een aantal keren gevraagd waar het bleef, de dame begon dan druk te praten, maar er gebeurde niets. De voorafjes waren ook niet wat we in het verleden van ze gewend waren. Een simpel wit bord met 2 dikke plakken komkommer 2 loempiaatjes en 2 balletjes met saus, de ossenhaas stick zat er bij een aantal die na geserveerd weren niet eens bij maar was niet echt smakelijk. Rond half 8 hadden we het hoofdgerecht, dat smaakte goed en is het enige positieve samen met de koffie en sorbet als toetje. We kregen als compensatie een aantal gratis drankjes, maar wat heb je daar aan als de sfeer zo verziekt wordt. Er is een beetje minder betaald, omdat we i.p.v. een gezellig verjaardagetentje met de hele familie door de slechte service(zo goed als genegeerd te zijn) frustratie hebben moeten ervaren.
Astrid R.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Afrader! Pas na 1,5 kwam na meerdere malen ernaar gevraagd te hebben het voorgerecht. Bleek dat er voor 3 personen de bestelling was vergeten op te nemen?! Het was erg druk bij de afhaal. Dit ging continu voor. Nog nooit zo'n slechte service meegemaakt. Aanrader voor dit restaurant: stop het het restaurant gedeelde en maak er alleen afhaal van. Dit voorkomt verziekte avonden voor mensen die denken leuk te gaan eten + jullie hoeven er geen "moeite" meer in te steken voorzover dat al werd gedaan.
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Het is altijd goed eten bij restaurant nieuw china. Het verrassingsmenu is prima. Geen taai vlees, variatie en een goed tempo. Niet te snel, want je kunt lekker tafelen en niet te traag. De ambiance is eenvoudig, bediening vriendelijk. Een aanrader
Sarina A.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2013
Wat een verschrikkelijk slecht restaurant. Ik heb nog nooit ergens zo'n slechte service gehad en kom hier zeker nooit meer terug. Ik raad dit restaurant aan iedereen af.

Wij hadden met Pasen gereserveerd en bij de reservering al telefonisch doorgegeven wat we wilden eten: het verrassingsmenu. Om 1800 uur waren we aanwezig. Om 19.00 kwam de soep, om 20.00 een beetje vlees als vooraf. Om 21.15 zijn we eindelijk opgestapt, na meermaals gevraagd te hebben om het eten, en gevraagd te hebben hoe lang het nog duurde. De soep was lekker, het vlees van de andere hapjes was zo taai dat iedereen het heeft laten liggen. Toen we dit aangeven bij de serveerster, moest deze lachen, haalde haar schouders op en liep weg nadat ze beweerde dat dat taaie vlees door moest gaan voor ossenhaas...

In ons gezelschap waren een zwangere en een hoogbejaarde vrouw, beiden hebben van 18.00 tot 21.15 niks gehad op een kommetje soep en een stukje taai vlees na. Onacceptabel. Toen we onze jassen pakten, kon er opeens wel snel gehandeld worden en kregen we een rekening voor de drankjes, de soep en het taaie vlees voorgeschoteld. Van andere gasten kregen we opgestoken duimen en nog meer mensen stapten tegelijk met ons op.

Onvoorstelbaar dat je het lef hebt om je gasten (hoogbejaard én 6 maanden zwanger) meer dan 3(!) uur te laten wachten op een hoofdgerecht, vervolgens deze gasten uitlacht als ze aangeven dat het vlees taai is en als klap op de vuurpijl nog geld durft te vragen voor de drankjes.

Het i niet voor het eerst dat het Pasen is en het erg druk is in het afhaalgedeelte, hier dient een fatsoenlijk restaurant gewoon rekening mee te kunnen houden. Als klanten uit onvrede met zowel het eten en de service opstappen is het ongelooflijk onbeschoft om ze vervolgens alsnog te laten betalen.