Nieuw China

Zaterdag en Zondag 11:30 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering
Lija C.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
We zijn hier meerdere keren geweest voor het lopend buffet. De prijs-kwaliteit verhouding is fantastisch, 9,95 all you can eat. Met kerst hebben ze een aantal speciale gerechten die zeer zijn aan te raden. We komen hier altijd graag eten!
Beste Jan1919,

Bedankt voor uw recensie.
Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent.

Met vriendelijke groet,

An Li
Eljardinero .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Heerlijk gegeten, ook wat andere gerechten als het standaard aanbod bij het lopend buffet.

Alleen soep zit niet bij het lopend buffet in en dat is jammer!
Feiko J.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Op zaterdag van het buffet gegeten. Voor de prijs goed te doen, wel wat variatie in kwaliteit van het gebodene. Rundvlees was lekker, evenals de mini loempia's, de pittige kip en de kip kerrie. De smaak van babi pangang viel nogal tegen en de kroepoek had verser gekund.. De bediening was vlot en vriendelijk.