Nieuw China

Breestraat 177 2311 CP Leiden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Nieuw China

Bart D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Lekker gegeten met mijn oudste zoon. Aardige mevrouw in de bediening en gewoon lekker "ouderwets" Chinezen. Interieur is eenvoudig maar functioneel en de temperatuur van de zaak was in orde
Hhwu .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Heerlijke rijsttafel gegeten, vriendelijke bediening en mooie aankleding. Ik kom hier al jaren met plezier, beste Chinees in de regio!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Zeer plezierig restaurant. Want: goed eten en goeie bediening. Hier durf je Peking-eend te bestellen, altijd goed. De laatste keer at ik er bami met kippenlevertjes. Was heerlijk, de kok weet hoe dat moet.
Wim_ .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2012
Grote portie voor weinig geld. Vooral de koe lou yuk is erg lekker. Ook de bami is heel smaakvol. Het eten is heel snel klaar. Daarbij is de bediening erg aardig en netjes. De aankleding van het restaurant kan wat beter, maar ach. Je komt er toch voor het eten. Dus dan maakt dat ook niet heel veel uit. Een aanrader.