Nieuw-Azie

Middenweg 229 1701 GC Heerhugowaard Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Nieuw-Azie

Costatica .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Ik ben het totaal niet eens met de voorgaande recensies. Wij hebben op zondag afgehaald. Het was er erg druk en daardoor dachten we dat het eten wel lekker zou zijn. Na eerst afgekat te zijn door het personeel, die alles bij bijna iedereen fout deed, was het eten echt heel slecht. Personeel, 3 vrouwen achter de balie, zaten met elkaar te ruziën omdat alles fout ging. Eenmaal thuis gekomen kwamen we tot de conclusie dat dit de slechtste chinees van de hele omgeving is. Bah!!! We hadden Babi Pangang, kip in zwarte bonen saus, balletjes met een ieniemini klein bakje zoetzure saus en Kip saté. Nog nooit zulke zoete satésaus gegeten, uitgeschoten met de suikerpot denk ik. Zwartebonensaus was slijmerig, heb het laten staan en de babi pangang matig. De deegballetjes met kip erin verzadigd van het vet en de saus was gemaakt van appelmoes, dat was duidelijk te proeven. Het was de 1e keer dat we hier kwamen maar ook de laatste keer en dit omdat het personeel allemaal opgefokt was en omdat het eten zeer slecht was. Ik vind mijn recensie zo anders dan voorgaande dat ik bijna het vermoeden heb dat het is overgenomen door andere chinezen.
JosenIrene .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2014
Wij komen vaak in het restaurant eten vanwege de gemoedelijke sfeer uitstekende bediening (Hing) en het heerlijke eten. Altijd genoeg en ruime keuze. Kortom heel relaxed.
Ivonn G.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2013
Waar voor je geld! Uiterst vriendelijke en zeer adequate bediening.
Twee pluspunten: er wordt gewoon kraanwater geserveerd als je daarom vraagt en er is geen vreselijke Chinese muziek.
Op de kaart staan diverse smaken, Kantonees, Szechuan en de traditionele Indische gerechten. Als ik weer eens in Heerhugowaard ben, zou ik hier weer eten.