Nieuw Azie

Kleinzand 10 8601 BH Sneek Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Nieuw Azie

Maandag 16:00 - 22:00
Dinsdag t/m Zondag 11:30 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen
Erg rustig
JokeSteen .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Heerlijk gegeten in dit restaurant. We waren de eersten, dus het was erg rustig. We kozen voor de chinese rijsttafel voor 2 personen. Op een grote schaal werden 6 gerechten gepresenteerd in prachtige kleuren. De nasi op een schaal ernaast. We hebben echt zitten smullen. Een aanrader!
Wim_61 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Gewoon een simpel iets, Loempia Azie met saté. We werden heel vriendelijk geholpen, zelfs na zo'n kleine bestelling bleef deze vriendelijkheid. De loempia was zeer smakelijk alsmede de erbij geserveerde atjar en kip saté. De pindasaus ook zeer smakelijk. Tijdens het eten werd nog vriendelijk gevraagd of het smaakte. De ambiance is prima, niet heel speciaal. Te tafeltjes worden her en der van elkaar gescheiden door een stukje geslepen glas.
Carelse .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2014
Twee tot driemaal per jaar komen we van ver om in Sneek te winkelen en aan het eind van de dag belanden we dan bij dit restaurant. Gastvrouw Xiu Mee heeft haar zaakjes op orde en is immer vriendelijk. Deze keer hebben we pech. Ze is er niet (vakantie??) en een andere dame neemt de honneurs waar. Nou ja, waarnemen? Ze laat ons amper ruimte om de kaart te bekijken en tot drie keer toe komt ze aansnellen om de bestelling op te nemen, terwijl wij nog met onze neuzen in het menu zitten . Bij het bezorgen van de drankjes blijft ze staan op de plek waar ze staat en zet de drankjes neer, zich over iedereen buigend. Dat herhaalt zich nog eens als ze het eten brengt, maar dan moeten wij ook aan de slag. Daar waar mevrouw niet bij kan (ze zou twee stapjes naar links of rechts kunnen doen) moeten wij alles aanpakken en op de rechauds of voor ons neus zetten. En wij maar denken dat we uit eten gingen en bediend zouden worden. Daarna komt ze wel twee keer vraag of alles smaakt. Waarom dan die energie niet in het bedienen gestoken? We laten het maar bij het hoofdgerecht en we hopen dat de eigenaresse de volgende er wel is of een betere vervanging heeft. Het eten was overigens heel lekker, zij het dat bij de kip met cashew noten er wel heel erg veel uien waren meegebakken.
Teppema .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2014
We komen hier regelmatig. Heerlijk wokbuffet, ruime keus, vers spul, heerlijk klaargemaakt, goed advies over de verschillende sausjes. Heel vriendelijke bediening, bewonderingswaardig snel ondanks onwijze drukte bij de afhaal.