Nielson Pain du Villa

Maandag t/m Vrijdag 09:30 - 17:00
Zaterdag en Zondag 10:00 - 17:00
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Al weer een tien erbij, op zoek naar echt lekker eten.
Lekkerste lunch ooit vandaar de tien, vier verschillende broodjes, de zalm, de steak, broodje van de week en een tosti. Steak was echt goed gebakken.
Voor alle vier de broodjes een mooie combinatie van smaken, verfijnd maar ook niet te gezocht.
De dame die de broodjes verzorgde laten kiezen wat voor soort brood er bij het des betreffende beleg hoorde en dat klopte ook helemaal.
liefde voor het vak, dat past het beste bij mijn ervaring.
Niet geheel onbelangrijk ik voelde me zeer welkom.
9 voor deco is wat aan de hoge kant maar ik vind persoonlijk de weging ook in dit geval erg zwaar mee wegen.
Kees-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Gisteren na bezoek aan de nieuwe markthal hier gelunched.
We kozen voor een broodje Steak en broodje tonijnsalade. Beiden uiterst smakelijk en de kogelbiefstuk was supermals. Bedienig is vriendelijk en attent. Terras aan de Oude haven is ook top, mooi uitzicht.
Toch kom ik voor decor op 'n 7 uit. Buiten is het 'n acht, echter aan de toiletten valt wel wat te verbeteren, uiterst krap en het kan ook wel wat schoner zijn.
Jlaport .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2014
Nielson is mijn vaste stek geworden om een broodje te eten, koffie te drinken of een van die heerlijke sappen te proeven. Ik kom daar zowel met vrienden, famile, als zakenrelaties. De producten zijn eerlijk en heerlijk. De bediening gaat soms iets te vlot. Neem je koffie met iets lekkers en aansluitend een lunch? Vraag dan zelf even of men een langere tijd tussen beiden wil hanteren.
Fijne lokatie voor zowel mensen die in de zon als de schaduw willen zitten. En.......je wordt er niet overschreeuwd door de mensenmassa van de andere horecagelegenheden.
Onno W.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Geen bier?! Nee dat is er niet en ook geen wijn. Pas na de verbouwing. Mijn tip: geef dat aan via flyer of via borden. Transparantie. Eten is oke. Bediening is vriendelijk, maar time-management schort het er wel aan. Locatie buiten is top.
Maudius .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2013
Leuke aanwinst voor de oude haven. Wel 1 tip voor het personeel: iets meer kennis over de producten die geserveerd worden. Bij het navragen van ingrediënten kon de vriendelijke dame mij niet duidelijk vertellen wat erin zat. Desalniettemin lekker gegeten. Fijn terras!