Nielsen

• Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras
7,2
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Alle drie namen we een andere clubsandwich: kalkoen, kip en zalm. Alle drie vonden we hem smakelijk en goed bereid. Licht getoast brood, knapperige sla, goede dressing, royaal belegd, maar ook weer niet te. Correcte bediening.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Nielsen is een merkwaardige zaak. Met goed weer zitten de meeste mensen buiten op het kleine terras op de stoep. Op de begane grond bevindt zich de toog en een viertal tafeltjes. De trap naar beneden leidt naar een grote open keuken, een soort kookkuil voor de kok. Boven is een grotere ruimte met tafeltjes. De inrichting is een ratjetoe en misschien wel daardoor kwam ook de bediening nogal onverschillig over. En de nonchalance was zelfs terug te vinden op het bord. Ik had de omelet met spek en kaas. Het getoaste brood lag bovenop de omelet in plaats van andersom en het minieme cupje boter was net genoeg voor één sneetje. Voor de bijna elf euro die het omeletje kostte was het wel erg magertjes allemaal. Er kon zelfs geen blaadje sla vanaf.
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Tijdens de gay pride heb ik voordat de gezelligheid losbarstte heerlijk ontbeten bij Nielsen. Heerlijk voor de deur aan een tafeltje plaats genomen. Een man kwam al snel naar buiten om mijn bestelling op te nemen, verse munt thee en broodje mozzarella. De bediening was goed, personeel was klantvriendelijk en behulpzaam. De besteling, thee en broodje, kwam redelijk snel en smaakte prima. Nielsen is een prima plek om heerlijk te ontbijten.
Kees-Jan D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2014
Gelunched hier. Toen we binnenkwamen om 12 uur was er slecht één tafeltje bezet, echter al snel stroomde de zaak vol. Gekozen voor de ciabatta met o.a. gerookte wilde zalm en het broodje tonijnsalade. Beide gerechten waren uiterst smaakvol. De gerookte zalm was heerlijk, had een prettige rooksmaak en was uiterst mals. Bediening is attent en vriendelijk. Om de sfeer te duiden: de zaak is gezellig maar wel wat rommelig, tafeltjes staan wel erg krap op elkaar. Echter een prima zaak voor een lunch, prijzen zijn ook uiterst redelijk.
Birgit_2 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2014
De broodjes en taarten bij Nielsen zijn overheerlijk. Zelden zo'n lekkere appeltaart en Brownie gegeten. Helaas is het altijd erg druk en staan de tafels dicht op elkaar. We waren met ons vieren en dan is het moeilijk het gesprek aan de andere kant van de tafel te volgen.
Maar vanwege het lekkere eten komen we hier graag.
Proefje123 .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Voor ons staat nielsen gelijk aan een laat ontbijt semi lunch als de kinderen bij opa en oma zijn.
De avond ervoor wat biertjes drinken om dan 1 grote jus koffie verkeerd en uitsmijter kaas spek de volgende ochtend daar te eten. Daarna nog wentelteefjes en dubbele espresso heerlijk!
Richelle B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2013
Nielsen ligt super gezellig in de 9 straatjes. Wij waren er rond 13u, maar helaas had het terras van Nielsen geen zon die middag. Dus we besloten binnen plaats te nemen. De sfeer is lekker druk en laagdrempelig. We bestelden een broodje bal, die was wat saai, gewoon een broodje met een balgehakt. Niets meer niets minder. Verder een vega club sandwich, die was rijk belegd en erg smaakvol. Ik bestelde een Waldkorn delight. Een waldkorn broodje heerlijk belegd met pesto, mozzarella, courgette en gedroogde tomaatjes. Een erg smaakvol broodje. Verder is hier de aardbei-banaan shake heeel erg lekker!
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2013
Wij hebben hier heerlijk geluncht, de mensen zijn vriendelijk en er hangt een gezellige sfeer in de zaak. Prijs verhouding is prima. Heel jammer dat ze op de maandagen niet geopend zijn.
Mariska K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2012
Laat gelunched, maar het was erg druk. We konden met geluk een tafel voor twee krijgen. Prima en snel geholpen. Het eten was lekker, maar geen smaaksensatie. Bij het afrekenen werden mijn ogen wel getrokken naar een chocoladecake op de toonbank, die is de evt. volgende keer van mij.
Isabella B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2012
vanmorgen stond er hele lekkere appeltaart op de counter, hij was nog een beetje warm. zalig! prima koffie en aardig personeel. Wat van mij wel wat minder mag: het keiharde gekletter van het schone servies dat ze op staan te ruimen. Viel me de vorige keer ook al op. Verstoord de rust en aagename sfeer enigszins. Verder prima tent waar we graag komen voor de lekkere trek of een heerlijk broodje(-bal). Isabella

Elswunkel .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2012
Laat bij cafe Nielsen ontbeten. 's Ochtends vroeg in het zonnetje in hartje Amsterdam was een plezier. Vriendelijke bediening al duurde het wel echt een tijdje voordat we werden geholpen en ons ontbijt er was. De capuccino was prima, en vooral de combinatie van zon maakte dit tot een aangename ervaring