Niej-jork

Keulsepoort 14 5911 BZ Venlo Nederland Kaart

Over het restaurant Niej-jork

Onbeperkt verrassend eten

Verrassende en originele gerechten: die kunt u verwachten in het sfeervolle Niej-Jork. Ongedwongen en onbeperkt genieten, dat is wat Niej-Jork u wil laten doen. En dat lukt gegarandeerd. Regelmatig een nieuwe kaart, veel internationale gerechten en niet gebonden aan tijd. Het restaurant is net zo smaakvol als de vele internationale gerechten. Kortom, u gaat in Venlo een gezellig uitje met familie of vrienden tegemoet.

Meer informatie over restaurant Niej-jork

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00
Gaby H.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Als je op zoek bent naar een leuk gezellig restaurant, waar je heerlijk kunt tafelen, dan is dit echt perfect. Leuke en aardige bediening. Zeer zeker een aanrader.
Marlies H.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Heerlijk gegeten, zeer afwisselende gerechtjes.
Maris N.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Wij zijn op 5 mei bij niej jork gaan eten ter ere van ons 10 jarig jubileum .. gezellig samen met z'n 2tjes we hebben voor niej jork gekozen omdat we weten dat het heerlijk eten is daar.. zoals altijd weer genoeg keuze om te eten en het was weer heerlijk .. de bediening was goed gemutst en hebben aardig wat afgelachen met de ober .. we gaan zeker weer terug al is het om nog wat toetjes te proeven want daar waren we niet echt meer aan toegekomen aangezien we veel hoofdmenu voorgerechten hadden besteld en we aardig vol zaten.. alles was heerlijk en het restaurant zat vol maar daar merkte je niks van lekker rustig kunnen eten 3uur lang
Daphne M.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Weer heerlijk gegeten, zoals altijd!
Francien F.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
We hebben heerlijk gegeten, lekker rustig gezeten en helemaal voldaan naar huis gegaan.
Floor U.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Tafels leuk aangekleed met een persoonlijk kaartje. Gerechtjes allemaal lekker en met zorg bereid en uitgeserveerd. Vriendelijk personeel
rosemaryaerdts .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
gisteren heerlijk gegeten bij Niej -Jork.We hebben een dochter met nogal wat voedsel intolleranties.Ik heb dit van tevoren doorgegeven en er is super op gereageerd.Er lag een speciaal lijstje voor haar wat ze wel en niet mocht eten.Bij onzekerheid werd er eerst overlegd.er was speciaal brood gebakken met een olie om te dippen wat zij wel mocht hebben.kortom ook voor haar eens lekker om onbezorgd uit te kunnen eten.Super geregeld waarvoor onze dank.Ook het personeel was vriendelijk en meedenkend.De keuze was gevarieerd voor iedereen.heerlijk relaxed avondje gehad!!
Cassandra S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Ik ben vrij kritisch als ik ergens ga eten maar vandaag...
Vandaag ontzettend goed en gezellig gegeten bij niej jork! Van te voren gemeld dat mijn vriendin jarig was en zij is verrast met een vuurwerk en dessert! Echt super!
Vriendelijke en correcte bediening die gezellig meekletst en lacht!
Een echte aanrader!
Kelly94 .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
Ik heb met drie vriendinnen heerlijk gegeten bij Niej Jork! Er waren heel veel lekkere gerechtjes waar je uit kon kiezen, en doordat je een all you can eat concept hebt, kun je veel uitproberen. Het is ook niet erg duur als je kijkt naar hoeveel je kunt bestellen voor de vaste prijs. Ook de bediening: super vriendelijk! Kortom, gezellig avond gehad en lekker gegeten. Wat ons vieren betreft zeker een aanrader!
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Erg lekker en leuke bediening, goede prijs/kwaliteit verhouding. Een goede variatie aan verschillende gerechten en leuke en lekkere seizoen gerechten.
Rian N.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Een leuk concept, wat het mogelijk maakt om verschillende gerechten te eten. Doordat een aantal keer per jaar de kaart veranderd blijft het leuk om terug te komen en weer nieuwe gerechten te proberen.
Bediening, eten en sfeer in het restaurant zijn top.
Ik hoop snel weer een "reden" te vinden om te genieten van alle lekkere gerechten.
Mandy2404 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Wat is dit een leuk en gezellig restaurant. Top bediening en heerlijk eten. Je kunt alles proeven wat er op de kaart staat door de kleine hapjes formule. Ik was vooral blij met de lekkere toetjes :-)
En helemaal niet duur als je kijkt naar de kwaliteit van het eten en de service. Ze krijgen van mij een dikke 10 en ga hier zeker vaker eten!
Marlène K.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Na allemaal positieve verhalen die ik hoorde over dit restaurant ook maar de stoute schoenen aan getrokken en tegen mijn principes naar een all you can eat.
Super aardige bediening. Maar eten wordt liefdeloos klaar gemaakt. De vleesgerechten drijven in de saus. Veel gerechten zijn een beetje uitgedroogd (staan dus al lang klaar).
De grote domper was de dure huiswijn die op de rekening stond.
Kort om mijn vooroordeel tegen dit soort restaurants werd zeker niet ontkracht. Jammer!
christel P.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2015
hier op een zondagavond het "all you can eat" concept uitgeprobeerd. kregen een tafel bij de deur maar dat was ons van te voren al gemeld. alle tafels waren bezet. men kan per ronde 2 gerechtjes kiezen zonder meerprijs. elke 3 maanden veranderd het menu en men houdt rekening met het seizoen. bediening vlot en alert ook op lege glazen. niet opdringerig aanwezig.
lekkere aparte gerechtjes op de kaart. van te voren al op internet gekeken wat er op stond. van alle gerechtjes die we hebben geprobeerd was voor mij een dikke + de rundersukade met truffels saus. een minnetje was de hazenpeper, deze was voor mij te gezouten. voor de rest niets dan lof. hier komen we zeker nog eens terug.