Niej-jork

Keulsepoort 14 5911 BZ Venlo Nederland Kaart

Over het restaurant Niej-jork

Onbeperkt verrassend eten

Verrassende en originele gerechten: die kunt u verwachten in het sfeervolle Niej-Jork. Ongedwongen en onbeperkt genieten, dat is wat Niej-Jork u wil laten doen. En dat lukt gegarandeerd. Regelmatig een nieuwe kaart, veel internationale gerechten en niet gebonden aan tijd. Het restaurant is net zo smaakvol als de vele internationale gerechten. Kortom, u gaat in Venlo een gezellig uitje met familie of vrienden tegemoet.

Meer informatie over restaurant Niej-jork

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Niej-jork

Remco J.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Het eten en de bediening waren prima. Toch maar twee sterren, daar ik vanmorgen had gebeld of ze de diner cadeaucard accepteerde. Als het de zwarte waren wel. Wij hadden dus de zwarte. Toen ik vanavond wou betalen kon het ineens niet! De rekening klopte niet. En pinnen was niet mogelijk na 3 keer proberen (waaronder 1x poging met het pasje van de kelner zelf). Er kwam iemand bij en die zij na de 4e poging doodleuk dat ik maar even naar de bank moest lopen om contant geld te pinnen. En alles wat ervan af kon was sorry���klantenbinding dus nihil.
Debby D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Lekker gegeten en gezellige bediening. Elke 3 maanden een nieuwe, verrassende kaart. Wij komen hier geregeld en het is altijd goed! Ook goed met kinderen te doen!
Debby D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijk gegeten zoals altijd. Leuke, goede, vlotte en gezellige bediening. Ook erg leuk om met kinderen te gaan eten.
John V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel.
Marlies H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Gezellig tafelen. Zeker als je met een groepje bent.
Ivo V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Lekker gegeten met de kinderen, ruime keuze uit allemaal kleine zeer diverse hapjes welke door een uiterst behulpzame bediening uit geserveerd worden. Zeker een aanrader met kinderen.
Susan B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Lekker gegeten,super dat ze om de drie maanden de kaart wisselen!
Hen S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Eten was in het begin niet heet,is wel gecorrigeerd
Willumtwie .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
lekker gegeten, jammer dat meerdere gerechtjes niet meer te krijgen waren. frisdrank en bier aan de prijzige kant.
Bastiaan J.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
heerlijk gegeten, rustige sfeer en goede diversiteit van gerechten.
Lenny C.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten!
wilma M.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
voor herhaling vatbaar
angelique J.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Heerlijk gegeten,en de bediening was top...
Gaby H.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Als je op zoek bent naar een leuk gezellig restaurant, waar je heerlijk kunt tafelen, dan is dit echt perfect. Leuke en aardige bediening. Zeer zeker een aanrader.
Marlies H.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Heerlijk gegeten, zeer afwisselende gerechtjes.
Maris N.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Wij zijn op 5 mei bij niej jork gaan eten ter ere van ons 10 jarig jubileum .. gezellig samen met z'n 2tjes we hebben voor niej jork gekozen omdat we weten dat het heerlijk eten is daar.. zoals altijd weer genoeg keuze om te eten en het was weer heerlijk .. de bediening was goed gemutst en hebben aardig wat afgelachen met de ober .. we gaan zeker weer terug al is het om nog wat toetjes te proeven want daar waren we niet echt meer aan toegekomen aangezien we veel hoofdmenu voorgerechten hadden besteld en we aardig vol zaten.. alles was heerlijk en het restaurant zat vol maar daar merkte je niks van lekker rustig kunnen eten 3uur lang
Daphne M.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Weer heerlijk gegeten, zoals altijd!
Francien F.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
We hebben heerlijk gegeten, lekker rustig gezeten en helemaal voldaan naar huis gegaan.
Floor U.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Tafels leuk aangekleed met een persoonlijk kaartje. Gerechtjes allemaal lekker en met zorg bereid en uitgeserveerd. Vriendelijk personeel
rosemaryaerdts .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
gisteren heerlijk gegeten bij Niej -Jork.We hebben een dochter met nogal wat voedsel intolleranties.Ik heb dit van tevoren doorgegeven en er is super op gereageerd.Er lag een speciaal lijstje voor haar wat ze wel en niet mocht eten.Bij onzekerheid werd er eerst overlegd.er was speciaal brood gebakken met een olie om te dippen wat zij wel mocht hebben.kortom ook voor haar eens lekker om onbezorgd uit te kunnen eten.Super geregeld waarvoor onze dank.Ook het personeel was vriendelijk en meedenkend.De keuze was gevarieerd voor iedereen.heerlijk relaxed avondje gehad!!