Nick & Delano

31-204044545

Meer informatie over restaurant Nick & Delano

Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2013
De lekkerste broodjes van de zuidas. Mooie combinaties, verse ingrediënten. Alleen de laatste tijd draait het qua afhandelen van bestellingen wat klungelig, waardoor je soms lang moet wachten. Deocr niet bijzonder.

Aanrader is de tartaar speciaal. Met onder andere lekkere zongedroogde tomaatjes, Parmezaanse kaas en een goede truffel mayonaise.

Je kunt zelf broodsoort kiezen en alles wordt vers bereid. Kaart in het zitgedeelte wijkt iets af van de afhaal, maar op verzoek kun je ook daar de broodjes krijgen die je wilt. En als "guilty pleasure" als toetje de heerlijke carrot cake met lekkere glazuur.
Charles D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2012
De beste broodjeszaak aan het Gustav Mahlerplein! Je kunt er kiezen uit ca. 20 soorten beleg en 4 soorten brood. De prijzen zijn stevig (gemiddeld 4,50), maar aan één broodje heb je wel genoeg. De bediening is altijd uiterst vriendelijk en vooral snel (belangrijk!). Alleen de logistiek klopt niet, waardoor bij de bestelling mensen elkaar flink in de weg lopen. Mijn favoriet: warm broodje beenham met mosterdmayonaise.
Garmt V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2012
Prima broodjes, maar ik kan me niet herinneren dat ze 3,25 euro zijn. Afhalen kan lang duren, dus dan ga je net zo lief zitten. Je zit er prima, de keren dat ik er at was het rustig. Als je "gewoon" een broodje wilt is het toch de beste keuze op loopafstand van het Mahlerplein, denk ik.