Niche Kitchen

Maastrichterweg 6 6231 BK Meerssen Nederland Kaart
31-432057961

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Meer informatie over restaurant Niche Kitchen

Woensdag t/m Maandag: 12:00 tot 22:00
Dinsdag: Gesloten

• Mastercard , Pin
  • Airconditioning , Duits gesproken , Engels gesproken , Gratis parkeren , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Niche Kitchen

Mirjamanna V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Nieuwe intense smaaksensatie. Zeer vriendelijke bediening. Uitstekende prijs%kwaliteit. Heel lang geleden dat we in een restaurant zo lekker hebben gegeten. Een aanrader!
Doreen H.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Petrahop H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Het eten was op zich prima.
Het ging alleen erg rommelig.
Er werd geen uitleg gegeven over de AH actie.
Ook werden er gerechten gebracht die niet besteld waren of verkeerd waren genoteerd.
Het duurde ook erg lang en we moesten regelmatig wenken om bediend te worden.
Dit zou je mischien begrijpen als het er helemaal vol zat,maar het tegenovergestelde was waar er zaten maar 12 mensen.
Jack B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Kwaliteit van de gehele maaltijd uitstekend. Personeel bijzonder gastvrij! Het concept All you can Est is aan te bevelen.
Marcel T.
lekker gegeten
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten. De gerechten zijn wel wat groot voor twee personen. Mijn advies zou zijn met 4 personen te gaan en de gerechten te delen, zo jpkun je lekker van alles proeven.
Jaque M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Lekker gegeten in een leuke ambiance. Leuk personeel. Lekkerste sushi van de Maastricht en omgeving. Zeer aan te bevelen bij mijn vrienden en familie
Alain B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Ik ben ondertussen vaste klant hier. Maar ze kunnen met 3 man keuken-personeel niet meer dan 15 personen tegelijk aan. Vraag als je hier reserveert hoe druk het is als je niet van lang wachten houdt. Het eten is geweldig lekker, maar de wachttijden tussen bestelrondes in, is bij drukte dramatisch lang. Soms is ook nog eens 1 van de koks onder weg voor thuisbezorgd bezorgingen, waardoor de wachttijd alleen nog maar meer oploopt. 6 stuks sushi bestellen dan kost met gemak 10-20 minuten eer je het hebt. Verder hebben ze een enorme vliegenplaag in de zaak die na 6 bezoeken nog altijd niet is aangepakt.
De tafel van Catharina G.
Met A.H.Actie gereserveerd.
Prima restaurant ,goede bediening alleen wat te lange pauzes tussen gerechten.
Hebben a la carte gegeten en genoten.
Zullen zeker nog eens terug komen.
matagorda .
Prima restaurant als je van Japans eten houdt, jong ietswat onervaren personeel
Ella H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
het eten was voortreffelijk, de ontvangst prima, de kok kwam zelfs nog even naar ons toe. zeker een plaats om terug te gaan.
Marian M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
De service was echt slecht duurde heel lang voor we ook maar iets te drinken en te eten hadden. Toen we wilde afrekenen was het helemaal bal .
In plaats van 2 de menu gratis moesten we gewoon betalen . En ze durfde te beweren dat het zo op de site staat niet dus. Heb het nogmaals op gezocht .00
Het is heel erg jammer dat u zo moet ervaren. Ik denk dat er een misverstand is ontstaan. Wij bieden iedere gast de keuze tussen de 3 gangenmenu of tegen extra betaling voor de AYCE menu.
Het klopt wel dat het niet vermeld is op het site. Mijn excuses hiervoor. Wij hadden op die avond meer bedienend personeel inzetten.
Hopelijk kunnen wij u in de toekomst weer kan ontvangen wanneer wij beter ingewerkt zijn.
Patricia J.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Bij dit restaurant geweest met AH-bon vanwege goede cijfer Iens. De mogelijkheid werd geboden om met bijbetaling van 10 Euro te kiezen voor het all you can eat concept. Maar wij kwamen er al gauw achter dat je weliswaar bij Niche Kitchen avondvullend kunt tafelen, maar dat er maar weinig eten op die tafel komt. Dit is beslist géén all you can eat. De obers blonken uit in het zich onzichtbaar maken. We hebben 3 keer voor aan de balie moeten vragen om te mogen bestellen. Hielp niet. Gingen uiteindelijk voor aan de balie onze bestelling maar doorgeven. Ook dat hielp niet. Vervolgens herhaaldelijk voor aan de balie moeten vragen waar ons bestelde eten bleef. Hielp ook niet. Toen hebben we de eigenaresse aangeklampt, toen kwam het gerecht van een van ons, daarna dat van de ander. Daarna wéér niets. Het bestelde drinken moesten we ook meerdere malen naar vragen. Kortom: we werden stelselmatig genegeerd. Dus: all you can eat? Laat me niet lachen! Dit hebben we nog nooit meegemaakt. Ons zien ze hier nooit meer.
Het is heel erg jammer dat u zo moet ervaren. Het gaat niet zo moest lopen. Wij doen onze best om iedereen op culinair wijze te verwennen. Wij hadden die avond uiteraard meer personeel moet inzetten. Wij hadden helemaal onderschat. Hopelijk kunnen wij u wel nog kan ontvangen in een betere situatie.

Met vriendelijke groeten,

Niche Kitchen
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Erg smaakvol eten, het menu was uitgebalanceerd, heerlijk en goed betaalbaar. De bediening was persoonlijk en vriendelijk. Een klein minpuntje is het terras, dat is in tegenstelling tot het prachtige interieur wat gedateerd.
Met de ligging aan de grote weg en ruime parkeergelegenheid ook met de auto prima te doen.
We hebben een heerlijke avond gehad. Aan te bevelen!
Helene V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Echt heel goed, beslist aan te bevelen, zeer vriendelijk personeel en het eten was ook heerlijk.
Richard M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Jammer op het laatst was er bijna geen bediening meer.
Marij P.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Eten was goed. Sommige gerechten lieten te lang op zich wachten waardoor het een "rommelig" avondje uit eten is geworden! Porties erg groot voor All you can eat. Je kunt weinig gerechten proeven.
Bedankt voor uw recensie. Wij zullen er aan werken aan u genoemde punten.
Gerard L.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
het eten was zeer goed.
Ook het personeel en de kok waren uitstekend.
Het is een erg leuk restaurant en je kunt er goed eten .
Het is echt aan te bevelen voor andere klanten.
Lekker japans eten voor een goede prijs.
Jenny H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Hele vriendelijk personeel en heerlijke gerechten. Wij hebben wel het menu genomen en niet All you can eat. Er was voldoende eten en smaakvol opgediend ,zou zeker nog eens terug komen. Sfeervol ingericht.
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Heerlijk gegeten met de ah restaurantactie. Correct en gastvrij. Sushi mix was heel erg lekker en ook het hoofdgerecht was uitstekend. Mooie ambiance. Zeker een aanrader.
Annemieke O.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Het eten was verrukkelijk. Het was onze tweede keer dat zegt genoeg!