Niche Kitchen

Meer informatie over restaurant Niche Kitchen

Woensdag t/m Maandag: 12:00 tot 22:00
Dinsdag: Gesloten

• Mastercard , Pin
  • Airconditioning , Duits gesproken , Engels gesproken , Gratis parkeren , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
Uitmuntend
9,2
9,2
Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Niche Kitchen

Maurice S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Het eten is zeer goed we moesten alleen wat lang wachten op onze gerechten.bestellingen kwamen niet goed door in de keuken.de bediening deed echter wel goed hun best. Laten we zeggen dat ze opstart problemen hadden.ik gun ze nog een tweede kans over een tijdje want het eten is uitmuntend. Locatie is erg goed.
Eduardo C.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
heel tevreden! heel tevreden! heel tevreden! heel tevreden! heel tevreden! heel tevreden! heel tevreden! heel tevreden! heel tevreden! heel tevreden! heel tevreden! heel tevreden!
Iris B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
het eten was echt SUPER! Jammer dat het nogal rustig was, dit restaurant verdient het om iedere dag vol te zitten. Wij komen zeker snel nog eens eten
Klaas E.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Ik geef eigenlijk nooit reviews maar Niche verdient er één! Goed eten, goede service, goede prijs=kwaliteit verhouding. Ga eens proeven! Een dikke negen!
Loek K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Fantastische ervaring, super aardige eigenaar, erg goed gegeten en ook vooral lekkere dingen mogen eten voor een erg goede prijs. Een absolute aanrader!
Ilse J.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk gegeten, alles werd vers bereid met de nodige aandacht van de kok! Ook bediening was vriendelijk en vlot.
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Wij waren voor een weekend in Maastricht en kozen dit restaurant omdat het hard regende en het per auto gemakkelijk bereikbaar was. Het is onlangs geopend, we zaten er alleen en waren een beetje argwanend.
Wij hadden als voorgerecht gekozen voor Sushi mix en Green dragon roll. De King crab in de sushi's was bijzonder lekker, nog een beetje lauw en krokant. Daarna kwam de "wok runderhaas" en " Thai red curry kip" aan de beurt. De runderhaas was perfect gebakken, nog sappig en super mals, idem voor de kip. Verse groenten, verfijnd van smaak en mooi gepresenteerd. De bediening was vriendelijk en de wachttijd was normaal voor vers klaargemaakte gerechten. De sfeer en de muziek (niet te luid) gaven ons niet het gevoel dat we de enige gasten waren. De ligging is ook goed met uitzicht op een parkje. Het was een zeer goede keuze.
Kwalitatief uitstekend en dit voor lage prijs, bij ons in België betaal je voor dit niveau het dubbele.
Wat ons betreft komen wij zeker terug naar het restaurant Niche Kitchen!!!
Whitley D.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Heerlijk gegeten! Ruime keuze, fijne uitleg bij de kaart. Mooi vernieuwd concept waarbij je lekker aan tafel kunt blijven zitten.
Serge V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, geweldige service!