Niche Kitchen

Maastrichterweg 6 6231 BK Meerssen Nederland Kaart
31-432057961

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Meer informatie over restaurant Niche Kitchen

Woensdag t/m Maandag: 12:00 tot 22:00
Dinsdag: Gesloten

• Mastercard , Pin
  • Airconditioning , Duits gesproken , Engels gesproken , Gratis parkeren , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Niche Kitchen

Rietbergwh R.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Vriendelijk personeel, de gerechten is een genot voor je smaak papillen , prijs kwaliteit is super, echt een aanrader.
Lisette C.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Hele fijne avond gehad, maar de puntjes zouden op de i kunnen, bijv: zeg bij ontvangst niet dat je geen reservering van de gast kan vinden als er bijna geen gasten zijn, spinnen aan de buitenkant van het raam waren goed uitgelicht, we hoorden 2 cd's door elkaar en let bij het indekken erop dat lepel en vork overal aan dezelfde kant liggen. Persoonlijk vond is het restaurant er te clean uitzien, ik zou wat meer in Japanse sfeer willen zijn. Open keuken was erg leuk en het eten was heerlijk. Wij vonden het moeilijk in te schatten hoe groot de porties zouden zijn. Personeel vas verder erg vriendelijk.
Mli L.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Zeer betrokken personeel. Doen alles voor de service te optimaliseren. Eten was prima kwam alleen met horten en stoten.
Fenne L.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Echt heerlijk gegeten. Gezellige sfeer en vriendelijk personeel
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Heel lekker en verrassend gegeten.
Toos A.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Verrassend voor ons het Japans, komen terug om andere gerechten te proeven,!
Stefan K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Alweer heerlijk gegeten. Waren met 3 personen daardoor nog meer gerechten kunnen proeven. Heerlijke sushi's en de warme gerechten zijn uit de kunst. Hebben alweer een favoriet restaurant erbij.
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Moesten lang wachten tot we iets te drinken konden bestellen. De bediening vonden we een beetje klungelig we moesten steeds wachten, kregen geen soja saus en een vieze lepel. Dan moest alles ineens snel gepakt worden. De serveerster was wel vriendelijk. Het eten was ook lekker, maar niet echt wat we gehoopt hadden. De inrichting en algehele sfeer vonden we wel leuk.
Emtilleman T.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
veel aandacht ook voor voedselallergie met advies
Mario M.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Na vaker te geweest eten met social deal of de AH actie, eindelijk eens een restaurant gevonden die wel moet doen hoe het hoort. Verse producten lekker eten. Mooi grote open keuken! Service ook prima. Ga zeker eens terug ook zonder de actie!
Peter V.
Heerlijk gegeten
Helena V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
wij hadden de upgrade gepakt naar all jou kan eet, van € 5.00 per persoon extra. het eten was heel goed. alleen moeten ze het niet all jou kan eet noemen als je het nagerecht nog erbij moet betalen. dit moeten ze van tevoren zeggen vind ik,en niet bij het betalen. maar het eten was fantastisch.
K. V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Lekker gegeten. Ik nam sukiyaki. Wel even wennen aan de smaak. Ik had dit gerecht al eerder gegeten in een ander restaurant. Die was nog veel lekkerder, maar deze was ook OK. Mijn tafelgenoot had biefstuk met zwarte pepersaus. Een veilige keus. Sfeer en decor vond ik matig. Personeel vriendelijk.
Genoveva V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Alles was erg lekker, vooral de sushi, heel smakelijk , en eens anders gemaakt.
Kom hier zeker terug.
Gr Lilian en Genoveva uit Brunssum.
Frits G.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Prijs kwaliteit verhouding is goed.
Vriendelijke bediening. En goed eten. Zeker een aanrader als je in de buurt bent..
Gr F
Genoveva V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Eten was perfect, allemaal erg smakelijk, hier komen we zeker terug.
Groetjes Lilian en Genoveva
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Als hoofdgerechten niet tegelijkertijd geserveerd -kunnen- worden, gaat dit ten koste van de sfeer en smaak van minstens 1 gerecht.
Alles was ook vrij zout. Jammer, want producten waren wel vers en goed bereid.
Marjo V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Personeel zeer vriendelijk en het eten was heerlijk . Sushi was echt vers .
P.W. B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Het eten was prima alleen als ik een rib eye op Japanse wijze bestel verwacht ik een stuk vlees met eenJapanse saus, kruiden, speciale groente o.i.d. dit was niet het geval waardoor het in ieder ander restaurand geserveerd had kunnen worden. Dat vond ik jammer
Walfred S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Zeer geslaagd. Ik heb vaak Japans gegeten maar dit was kwalitatief een hoogstandje . Super heerlijke en verse sushi echt een aanrader. Verder vriendelijke en goede bediening,