Niche Kitchen

Maastrichterweg 6 6231 BK Meerssen Nederland Kaart
31-432057961

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Meer informatie over restaurant Niche Kitchen

Woensdag t/m Maandag: 12:00 tot 22:00
Dinsdag: Gesloten

• Mastercard , Pin
  • Airconditioning , Duits gesproken , Engels gesproken , Gratis parkeren , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Niche Kitchen

Jeu N.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Lekker eten bij vriendelijke mensen in een goede sfeer
Marjo V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
We kwamen om half 8 binnen en om half 9 kreeg 1 van ons het eerste gerecht.
Twee maal er naar gevraagd maar er kwam niets
Inmiddels begonnen de andere tafels, die ook geen eten kregen, ook te mopperen. Als er mondjesmaat eten langs kwam was het het verkeerde eten maar de mensen namen het maar aan omdat het tenminste iets was.
Op een gegeven moment kreeg mijn dochter eten van een andere tafel omdat ze haar zo zielig vonden. Men gingen hun eigen drinken halen bij de bar en iedereen was boos en ontevreden. .
Nogmaals gemopperd en toen kwam de manager langs met het verzoek om weg te gaan.
Ze redde het niet want er waren drie zieken en er was 1 medewerker weggelopen (hoe zou dat toch kunnen).
Kortom een hele slechte bediening die je tot slot nog wegstuurt ook.
We zijn na een telefoontje fantastisch opgevangen door restaurant Que Pasa waar ze na het vertellen van ons verhaal de keuken langer open hielden om ons alsnog een heerlijke maaltijd voor te schotelen.
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Zeer slechte bediening, wisten zelf totaal niet waar ze mee bezig waren. Steeds verkkerd eten gebracht. Heel lng wachten voordat het eerste gerecht kwam, maar ook daarna duurde het heel lang. In een uur tijd waren al aan drie tafels de mensen weg gegaan naar een ander restaurant.
J.c. N.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
De bediening was een chaos. Lang wachten op onze bestelling omdat alle bestellingen naar de verkeerde tafel ging. Met z'n tweeën wezen eten. De een had het voorgerecht niet gekregen en de ander het nagerecht niet gekregen. Zelfs na meerdere malen vragen. Drinken kwam ook niet aan. Kortom ik zou er niet heen gaan.
Helga S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Eten was bijzonder en lekker , anders dan gebrukelijk bij sushi. Jammer dat de wachttijden van het serveren erg lang duurde. Later vertelden ze ons dat door ziekte er weiniger personeel was. Hadden ze dit vantevoren verteld dan zou er meer begrip zijn geweest voor de lange wachttijden.
Ger H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Al vaker bij Niche geweest. Het eten is werkelijk prima.
Helaas deze keer erg lange wachttijden en mislopende bestellingen. Maar het blijft de moeite waard!
Emtilleman T.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
voor de 4e keer geweest .en ditmaal met 2 personen die voedsel allergie hebben. dit werd heel vriendelijk opgelost, zodat we de juiste gerechten kregen.
Stannie S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Super!! Heerlijk gegeten, top kwaliteit!!
Tiny R.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Met 6 personen heerlijk gegeten. Het was voor ons de tweede keer,
het was bijna nog beter dan de eerste keer.We gaan zeker nog eens terug.
Chantalle L.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Erg lekker en heel gezellig naast de open haard
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
De organisatie schiet tekort. Na anderhalf uur was nog niets geserveerd, terwijl er een overvloed aan personeel rondliep. Er werd niet. regelmatig gevraagd wat we wilden drinken. Een drie gangen menu duurde drie uur.
Paul T.
Zeer lekker eten
Desiree H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
De bediening mag best wat minder vergeetachtig zijn. Tot 3x toe drankje of hapje vergeten ...
Marion W.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Het was fantastisch!!
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Het was de tweede keer dat wij hier aten, de eerste keer was geweldig. Des te groter de teleurstelling dat dit echt niet goed was. De keuze uit de menu's was veel minder dan de eerste keer.

Er zat een grote groep drukke mensen en was er alleen in een kamertje apart ruimte om gewoon rustig te eten. Heel ongezellig..

Door de grote groep was er geen controle meer leek het. Het hoofdgerecht was lauw. De bijgerechten waren koud en minimaal. Toen ook nog de dame blanche niet geserveerd kon worden omdat de chocoladesaus op was, was we er wel klaar mee.
Hierna werd de Japanse thee over tafel gekliederd (die we zelf met servetten hebben opgeruimd) omdat het zeefje ertussen zat. Oplossing: de inhoud op de bodem kieperen en hetzelfde al deels lege en afgekoelde potje komen brengen,

Onze tweede en laatste keer, heel jammer
Fenne L.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Wederom heerlijk gegeten
Stan S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Lekker genoten. Afwisselende gerechten. Heerlijk eten! Zeker voor herhaling vatbaar!
Jo M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Zeer goed eten !! erg lekker een echte aanrader Ook zonder deal !!
Delev G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Het eten was heerlijk, alleen de volgorde van opdienen was ongelooflijk chaotisch. Eers kwam het bijgerecht en 15tot 20minuten later het hoofdgerecht. Regelmatig moesten we het personeel erop attenderen dat we nog wat besteld hadden. Ook de drank werd regelmatig vergeten te brengen. Dit was onze tweede keer hier, en de eerste keer kregen ze nog het voordeel van de twijfel maar nu was het nog chaotische. Dus voor ons nooit meer, ondanks dat het eten lekker was
Lilian K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Ik was samen met mijn zoon daar. Eerlijk gezegd heb ik nog nooit zo.n slechte ervaring gehad in een restaurant als nu in dit restaurant. Het was mijn 2de ervaring in dit restaurant en de eerste ervaring was heel positief, vandaar dat ik ook teruggegaan ben. Dit keer ben ik naar huis gegaan omdat we 4 gerechtjes gehad hadden, 2 x 2 en dit ongeveer 3 uur in beslag genomen had. Er zou nog 1 gerechtje gebracht worden en na 2 keer te hebben gevraagd waar het bleef, ben ik opgestaan en weggegaan. Mijn zoon en ik hadden ons verheugd op een gezellige avond maar hebben er beide een heel vervelend gevoel aan overgehouden. Als we zelf niet gevraagd hadden om een bestelling te mogen plaatsen dan zaten we er nu nog te wachten. Het eten zelf washeerlijk maar als je bedenkt dat hetgeen je gekregen hebt bijna € 50,00 gekost heeft, dan is dit schandalig duur geweest.

M.v.g. L. Kluijt en D. v. Hooren