Nibo Malaysian Food

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Wi-Fi
7,2
Campolungo .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Helaas blijkt deze zaak waar wij regelmatig tot volle tevredenheid goede pittige maaltijden afhaalden medio juli te zijn gesloten. Onduidelijk of men in een andere vorm of op een andere locatie nog een herstart gaat maken. Op deze locatie komt binnenkort een Thais restaurant, Khao
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
Een nette vriendelijk aanziende zaak met dito bediening. Hoewel de gerechten zichtbaar goed verzorgd en duidelijk omschreven in de vitrine lagen; kwam er bij het nuttigen ervan toch enigszins teleurstelling opwellen. De vleesgerechten zijn wel mals; maar oi. te weinig gekruid. Daarbij was de saus van de Rendang beef en Ayam pedis te zoutig. De sate miste de houtkoolsmaak en de saus bedroevend smaakloos en onwaardig. Jammer, dat wij niet zo positief over zijn komen als de andere recensies. Daar wij als Indo,s de Zuid Aziatische keuken dus ook die van Malaysian/Singapura redelijk goed kennen; zijn wij wel wat bevooroordeeld
Mariette G.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Vandaag voor het eerst hier eten afgehaald voor 8 personen. Van tevoren gebeld, alle opties en mogelijkheden werden uitgebreid met ons doorgenomen. Uiteindelijk hadden we een tafel vol met verschillende gerechten, waarvan diverse vegetarisch.
Vers en verrassend, goede prijs/kwaliteit verhouding, royale porties.
Wij komen hier zeker terug.
Simon S.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Wat valt er toe te voegen aan alle lovende recensies? Niets, dus dan maar in de herhaling: heerlijk vers eten voor een goede prijs (lunchmenu voor maar 7,50), zeer vriendelijke bediening, en een eenvoudig maar keurig decor (tussen toko en eethuis in). Natuurlijk niet de plek voor een avondje uit (sluitingstijd 20.00 uur), maar in elk ander opzicht een aanrader!
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2015
Lekker authentiek eten. Ondanks dat alles al klaar ligt in bakken in de vitrine was de kip ontzettend sappig! De gerechten zijn goed gevuld en de gerechten bestaan ook voornamelijk uit vlees en groente in plaats van saus zoals op sommige andere plekken. Prima plek om even snel wat te eten of af te halen, echter verwacht geen gezellig restaurant maar een moderne snackbar.
P V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Heel fijn afhaal restaurant. Het eten is heerlijk en zonder ook maar enige kunstmatige toevoeging dus wij komen hier geregeld. De eigenaar en eigenaresse zijn heel erg vriendelijk en kunnen je precies vertellen wat in elk gerecht zit (in geval van enige allergie) De porties zijn ruim en eigenlijk heeft het nog nooit teleurgesteld. Een aanrader.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Prima afhaalrestaurant waar je ook gezellig kunt eten. Porties zijn ruim, eigenaars zijn erg vriendelijk en de ambiance is rustig en prettig, inclusief rustige achtergrondmuziek. Ben hier dankzij een vriendin terecht gekomen en kom hier nu regelmatig terug. Verder is het schoon en heeft het een frisse uitstraling, ook belangrijk voor een restaurant.
Dustin D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2014
Nieuwe, erg schone en nette zaak. Al het eten ligt in de vitrine, er wordt voor je opgeschept en in de magnetron verwarmd, waarna je het mee naar huis kunt nemen of ter plekke kunt opeten. Geen gezellige plaats voor een uitgebreid diner, maar geschikt voor een snelle hap (al zou ik liever rustig thuis zitten).
Het eten is heerlijk, goede smaken en balansen. Geen gaargekookte Indonesische slappe hap, maar verschillende smaken en structuren. Voor slechts 12 euro een complete maaltijd (vega of met vlees), met daarbij de lekkerste atjar campur die ik ooit heb gehad, en fantastische huisgemaakte sambal (naar keuze vega of met trassi).
Eigenaren zijn extreem vriendelijk en geven allemaal extra's weg, het was ook geen probleem dat we 1 minuut voor sluitingstijd nog binnen kwamen lopen. Ik kom hier graag terug, er goed eten voor een erg schappelijke prijs!
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2014
Heerlijk gegeten! Het is feitelijk een afhaal restaurant. Er zijn twee tafels om te zitten. Niet echt geschikt voor romantisch etentje. Erg aardige eigenaars. De echtgenote komt uit Maleisie en maak eten naar moeders recept en zonder smaakstof te gebruiken. Super mals vlees. Wij hadden het Nibo menu voor 12,50 euro. Een bord vol. We hebben voor de volgende dag ook eten meegenomen, zo lekker was het.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2014
Bij binnenkomst werden wij hartelijk ontvangen en uitstekend geholpen bij het maken van onze keuze. De gerechten waren heerlijk, de kip lekker mals en de beef rendang smaakte zoals het hoort.
De bami die bij het gerecht kwam was uitstekend.
Paul R.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2014
Mijn nieuwsgierigheid werd getrokken omdat ik had nog niet eerder Maleisisch gegeten. Ik had goede trek dus ging voor het NiBo menu met Ayam Kicap Manis en Spicy Haricot. De kip was goed mals en de groente was lekker pittig. De eigenaren Nicole en Bo waren erg vriendelijk. Ik kom dan ook zeker terug.
Nathalie D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2013
Wat is dat lekker zeg! Wow! Ik had de Laksa. Heerlijk pittig en vol van smaak! Het was een grote portie (zegt de grote eter). Stiekum nog een stokje Sate erbij om te proeven. Was eigenlijk te veel, maar blij dat ik 't heb gedaan, erg lekker.
Ik ga snel weer langs, al moet ik er een half uur voor rijden.
Carlo C.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2013
Ook na de vijfde keer blijkt het eten hier erg goed. Op de plek waar eerst een matige surinaams afhaalrestaurantje zit, is Nibo neergestreken. Geen geweldige locatie maar ze hebben er echt wat van gemaakt. De zelfgemaakte gerechten zijn stuk voor stuk de moeite waard. Het Nibo menu bestaat uit twee vlees en twee groentegerechten en naar keuze mie of rijst. De forse bak met mie is al zo lekker dat je bijna zou vergeten dat er nog wat overheen hoort. De scherpste variant rundvlees is echt super, de knoflookboontjes en de groente in kokos zijn mijn favoriet. Maar ik heb nog niet alles van ze geproefd. Ga ik zeker doen. Moet u ook doen. De prijzen zijn schappelijk. De bediening reuze vriendelijk.
Eric1314 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2013
De recensies zijn zeer lovend hieronder en dus is het zaak om ook eens te gaan kijken "what the fuss is all about". Het eten is in orde, zeker. Maar of het echt die ongelooflijke veren verdient ? Ik meen van niet. Het is prima en ik wil zeker nog eens terug komen om nog eens wat te proberen, maar voorlopig houdt ik het op redelijk. Het mag allemaal wat subtieler, verfijnder dan nu het geval is, ik mis specifieke redenen om alleen nog maar hier te gaan. De porties zijn verder prima.

De service daarentegen is prachtig, zeer vriendelijk, zoals het tegenwoordig leuk is om te krijgen. Immers, niet iedereen kent het woord "klantvriendelijk" nog. Prima dus.

Het decor is gemiddeld. De plek is ook niet de gezelligste, maar er er is zeker een poging gedaan er iets van te maken. Kortom, sympathiek begin. Afwachten hoe het zich ontwikkeld.
Simon T.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2013
Ik zocht een plek voor een snelle lekkere hap. Deze zaak kwam stond op nummer 1 op IENS dus de maar de proef op de som genomen en dit hebben ze zeker waargemaakt! Het concept is vergelijkbaar met Indonesische toko's waarbij je gerechten van achter een vitrine kunt laten opscheppen. Je kunt het meenemen maar je kunt het ook prima daar eten. De zaak is nieuw, schoon en netjes.

De gastvrouw vertelde dat ze alles zelf maakte. Ze is enorm gepassioneerd en bijzonder gastvrij. Zo liet ze ons allerlei gerechten proberen en bracht ze extra's als service van de zaak. Dat is service die ik nog niet eerder heb gezien. En niet te vergeten, was het eten prima!
Alex H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2013
Naar aanleiding van de recensies hier op Iens op de terugweg naar Utrecht vandaag even bij Nibo gegeten. We wilden eigenlijk eten mee naar huis nemen, maar voor een afhaal toko hebben ze eigenlijk een prima eethoekje. Het is helemaal open, maar je hebt geen klanten die eten af komen halen die tegen je tafel aanleunen. Het etens vonden wij HEERLIJK, echt een aanrader en zeker de moeite waard om even de snelweg af te gaan. Porties leken een beetje groot, maar voor ik het wist waren onze borden leeg. Alles smaakt zoals het hoort en de keuze is ruim maar niet overdreven. Mocht je het niet op kunnen, dan kun je wat je over hebt kun je mee naar huis krijgen. Al met al zeker de moeite waard!!!!
EllytH .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2013
Een kennis uit de regio bracht ons in contact met Nibo. De berichten klonken zo positief dat het zeker een bezoek waard was. Wij zijn genieters van oosterse gerechten. De zaak is nieuw, heeft een wat amerikaanse uitstraling maar nodigt wel uit om even tussendoor een maaltijd te nuttigen. Een romantisch etentje is minder succesvol. De formule is zo opgezet dat je alles verwarmd of koud kan meenemen. De prijsstelling is zeer vriendelijk, bijna ongelofelijk. De keuze is groot. De mensen achter de counter zijn heel behulpzaam en vriendelijk. Wij komen er wekelijks. Een echte aanrader. Het gevaar is wel dat als je er een keer bent geweest, je regelmatig terugkeert. Je bent gewaarschuwd.
Elly
Emiel D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2013
Meer een afhaler dan een echt restaurant,maar er zijn een paar tafels waar je redelijk comfortabel kan zitten. Niet voor een romantisch diner. Aardige gastheer. Zonder meer goed eten. Iets te grote porties. En best goedkoop. Blijvertje.
RobNortondB .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2013
Een nieuwkomer op de markt met top gerechten. Een grote variatie. De menu's zijn meer dan voldoende, zelf voor de grote eter/lekkerbek tegen zeer schappelijke prijzen. De kwaliteit is uitmuntend. De zaak is niet ideaal voor een romantisch dineetje maar wel om even compleet te dineren op een Amerikaarse manier. Het concept is prima om de maaltijd verwarmd af te halen. De eigenaar en zijn echtgenote zijn uitermate vriendelijke mensen. De keuken en het geheel zijn fris en schoon. Een echte aanrader! Gewoon eens doen. RobdB
Campolungo .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Prima aanvulling op het aanbod aan betere Aziatische afhaaladressen (zoals Toko Madjoe) in Amstelveen, gerund door een sympathiek stel, vrouw uit Sarawak en haar Nederlandse partner. Cleane zaak met ruime keus in de vitrine. Er zijn ook een paar tafeltjes om ter plekke je opgewarmde keuze te verorberen, maar verwacht dan geen geweldige ambiance. Wij hebben hier nu 4x iets gehaald en zijn nimmer teleurgesteld. Authentieke receptuur, van mild tot pittig. Voor 12,50 heb je een NIBO combinatie van rijst of mie met 2x vlees en 2x groenten en dat is meeer dan genoeg voor één persoon.