Nibbles

• Af te huren , Terras
Voordelig
Aukjewillemsen .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Ik had er vorig jaar al een keer een broodje gegeten en dat was lekker. Maar vorige week pas een keer gaan dineren, omdat mijn vriend zin had in de brownie die ze daar serveren als toetje. Het personeel is vlot en vriendelijk. Het was al erg druk dus even buiten op het terras gewacht met drankje en brood. Al snel mochten we naar binnen. De inrichting voelt warm en gezellig aan. Ik hou van verschillende gerechten om te delen en ze smaakten lekker. Ook zaten er leuke smaakcombinaties bij. Mosselen met rode paprika en mango vond ik een leuke afwisseling. Toetjes waren ook smullen. Ja, gaan we nog een keer heen!
Anemoon37 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Wat hebben we super lekker gegeten bij Nibbles! Weinig verwachtingen, maar werden absoluut aangenaam verrast. De kaart is leuk en heeft veel verfijnde, maar toch heel toegankelijke gerechten erop staan. Het nibbles menu is ook zeker een aanrader; genoeg met een heerlijk dessert! De zalmtartaar, maar ook de Carpaccio, Vitello tonnato, gebakken zeebaars en gegrilde groenten zijn super lekker! De bediening is heel vriendelijk en we raden het iedereen aan. Het zal absoluut geen teleurstelling zijn. Prijs/kwaliteit verhouding is super, maar kwaliteit zelfs beter dan je voor de prijs verwacht. De cheesecake & brownie toe zijn echt fenomenaal! Als je niet weet wat je vanavond moet eten, breng dan een bezoekje aan Nibbles!
Johan .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Eerste keer gegeten bij Nibbels. Zeker voor herhaling vatbaar. Nibbels heeft een tapas-achtige kaart, maar de porties zijn wat groter dan bij andere tapas-restaurants. Veel originele gerechten die je niet veel tegenkomt.
Het was erg druk, maar toch hoefden we niet lang op de gerechten te wachten. Smaakten zeer goed. De bediening was vriendelijk en goed.
Leuk restaurant in de benedenstad van Nijmegen.
Nadeel: je kunt er niet vooraf reserveren, behalve voor grotere groepen.
Kelly B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Lekker eten en lekker drinken!
Vlotte en spontane service!
Een aanrader voor als je verse, smakelijke tapas wilt eten!
Marc K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Lekker eten, vriendelijk personeel, goede prijs kwaliteit, erg leuk tapas stijl, lekker alles delen met elkaar, we komen zeker nog een keer terug.
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Erg leuk en mooi ingericht en een leuk terras. Mogelijk als het binnen druk is dat je net iets te dicht op elkaar zit. Nu was het lekker rustig en gaf dat een prettig en relaxte sfeer. Het eten is erg goed van smaak en verse ingrediënten. De prijs-kwaliteits verhouding is goed. Het eten wordt snel opgediend. Je moet daarna echter wel je best doen om nog iets te bestellen danwel de rekening te vragen want de alertheid van het personeel is helaas wat minder. En dat tijdens een lunch waarbij het eigenlijk niet erg druk was. Jammer. Verder een leuke locatie. Aanrader om eens heen te gaan.
Iambritt .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Heerlijk gegeten bij Nibbles met zijn tweeën. We hadden het ‘eenvoudige' menuutje wat precies genoeg bleek te zijn! Alles was lekker, we hebben geen minpunten kunnen vinden. Na afloop hadden we onze buik lekker rond gegeten maar geen gevoel van veel te veel gegeten. Het was wel redelijk rumoerig vonden wij maar niet storend. Bediening was zeer vriendelijk en waren goed qua timing. Heb de volgende dag nog steeds de hele dag een blij gevoel gehad over de avond ervoor. Echte aanrader!
Marjon B.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Bijzonder lekker gegeten bij Nibbles. Het is moeilijk om een tafeltje te krijgen, want je kunt er niet reserveren, als je met zn tweeen bent. Dat is wel wat lastig. Het eten was superduper en zeker het wachten en de moeite waard! Zeer vriendelijke en lieve bediening en de volgende keer in Nijmegen gaan we zeker weer proberen daar binnen te komen!!!
Pieter T.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Afgelopen vrijdag heb ik hier gegeten met geliefde en we vonden het heerlijk.
We aten allemaal verschillende kleine hapjes waarbij ons de taco-chips en de makreel het beste bevielen. Maar alles is prima gekruid, genoeg om het speciaal te laten zijn maar ook weer niet zoveel dat het te erg overheerst en gewoon lekker.
Wat verder heel prettig was, was dat er veel net originele hapjes bijzaten, zoals je het kent maar dan toch net iets anders.
De service was ook perfect heel hartelijk en met vrijwel constant precies de juiste timing. Niet te snel maar op het moment dat je dacht "Ik wil nog wel wat", stonden ze aan je tafel. Het eten kwam daarna ook snel, ook een groot pluspunt.
Één moment duurde het wel iets langer maar toen was het ook wel erg druk.
Die drukte kon het restaurant qua inrichting verder goed hebben.
Geen claustrofobie of geluidsoverheersing.
Kortom de volgende keer dat we naar Nijmegen komen overwegen we dit restaurant zacht gezegd nog een keer.
Marjoleinp L.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Wat zit je daar leuk (als je op tijd komt) in de serre aan de voet van de Stevenskerk. Eerst oesters en een zeer royale portie Serranoham besteld. daarna vitello Tomato en inktvisringen, allebei erg lekker. Vervolgens supergoede libanese salade, kip en patatas bravas. Ook uitstekend. Het kaasplankje was het minst. De bediening liet je alle tijd en dat terwijl er al een rij bij de ingang stond. Volgende keer maar eens zo'n menu proberen. Met deze prijzen en kwaliteit geen wonder dat het helemaal vol zit.
Youri H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
De lunch bij nibbles is heerlijk, met name de carpaccio is nog nergens geëvenaard. De sfeer en ambiance is zeer fijn en heel mooi ingericht. Vriendelijke bediening met kennis van zaken. Graag licht ik ook de muziek en met name de geluidskwaliteit uit. Die lijkt sinds deze week alleen maar beter te zijn geworden in mijn beleving. Toptent! Tot snel
SelmavanHuijzen .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Heerlijk gegeten. Leuk concept dat je verschillende kleine gerechten krijgt. Elk gerecht had weer een Vheel eigen smaak. Vlotte en sympathieke bediening. Enige minpuntje is dat het toilet vrij klein is.
Ilse0317 .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Wat een leuke tent, heerlijk eten en wat een fijne bediening! Leuk concept, kleine gerechtjes, snel geserveerd. Het was enorm druk op de zaterdag avond maar daar hebben wij niets van gemerkt, eten werd snel geserveerd, vriendelijke dame houd de tafels netjes, voorzien van drankjes, leuke setting.. helemaal top! Kom zeker terug.
MarloesEats .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Super lekker gegeten bij Nibbles. Hadden het menu van 21 euro en konden het maar net op. Vooral de zalmtartare was heerlijk. Vijf super lekkere voorgerechtjes, vijf hoofdgerechtjes en elk een dessert waarbij alles goed van smaak was. De kip en steak hadden iets warmer gekund maar dat deed niks af aan een heerlijk diner. Huiswijn ook prima trouwens. Personeel is vriendelijk en informeel attent.
MartinG86 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Menu genomen van 21.50. Hierbij krijg je alles geserveerd in porties om te delen. Alles was heerlijk en bediening was spontaan en bekwaam. Aanrader.
Snoebels .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
Goed gegeten in een huiselijke sfeer! Het concept van Nibbles is "sharing". Kleine gerechtjes, die zowel los, als in menu-vorm te bestellen zijn. Wij kozen voor het menu, met zijn 21euro de voordeligste keuze. Een 12 tal gerechtjes, die toegankelijk zijn voor iedereen. Hoewel alles wat simpel van opzet is, smaakt het uitstekend. Bediening lekker losjes, en correct. Kortom, Nibbles is een aanwinst qua prijs en kwaliteit, zeker als je voor een menu kiest. 1 puntje van kritiek, temperatuur van de hoofdgerechtjes, zeker als je meerdere bordjes hebt, moet alles goed warm zijn.
Enjoy-eat-drink .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Vorige week met een vriendin geluncht. Gezellig restaurant met een leuke lunchkaart. Bediening is vriendelijk en alert. Lekker vers brood wat erg ruim was belegd tegen een goede prijs. Na de lunch hadden we nog trek in iets zoets en besloten we de appeltaart te nemen. Helaas was dit een flinke teleurstelling. Het was een vette, harde boterkoek waarin ik 1 appelschijfje heb kunnen ontdekken. Zonde! We hadden het beter alleen bij de lunch kunnen houden want die was overheerlijk!
Zerox .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Het eten was vers en lekker. Minpuntje de geroosterde bloemkool was gekookt. Dat is echt toch iets anders. Gezellige entourage. We moesten wel erg lang wachten maar goed dat is bij veel horeca zo. Hoort er een beetje bij.
Lottekuhnen .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
Erg lekker gegeten bij Nibbels. De carpaccio, rundertartaar en de kip zijn zeker aanraders. Goede, vriendelijke en leuke bediening! Ik kom er zeker nog een (of meerdere) keer terug.
AnneBilly .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2015
Spontaan terecht gekomen bij Nibbles, samen met een vriendin. Het eten was heerlijk, de gerechten vormen mooie combinaties van producten! De verschillende stijlen zorgen ervoor dat er voor ieder wat wils is. De inrichting en sfeer zijn fantastisch, sfeervol en huiskamer-achtig. Ik kom graag eens terug!