Nian Hao

Meer informatie over restaurant Nian Hao

Jouw recensie over het restaurant Nian Hao

Coen L.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Altijd goede ervaringen in dit restaurant, ruime keuze op het menu.
Vriendelijke bediening.
Echt Chinees ingericht restaurant
Claire V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Eerste kerst heb ik hier gegeten met mijn familie. Wij kozen voor het 4 gangen verassingsmenu. Ons etentje beviel zeer goed.
Wat betreft het eten: 3 van ons waren vegetarier en wij waren allen blij verrast door het vegetarische eten. De vegetarische gerechten waren fantasierijk en smaakvol; voor mij had het hier en daar wel iets pittiger gemogen, maar dat is natuurlijk altijd persoonlijk en ik had dit van tevoren ook niet aangegeven. De tofu was heerlijk vers en leuk om vegetarische garnalen te krijgen ook; dat was me in Zeeland nog niet eerder overkomen. Jammer dat er geen Aziatische desserts op de kaart stonden. Om die reden heb ik het toetje maar overgeslagen en een lekker potje Chinese thee genomen.

De bediening was ontzettend vriendelijk! Een deel van ons bleek geen vis te lusten en hier konden ze op het allerlaatste moment nog rekening mee houden, heel netjes!

Het decor is ook prima, best sfeervol en de tafels staan voldoende ver uit elkaar.
fourwinns2010 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Voor ons het beste Chinese restaurant in Goes. Wij eten altijd a la carte. Vooral de garnalengerechten zijn bijzonder lekker. Maar eigenlijk bevalt het meeste op de kaart ons erg goed. De eigenaren en het bedienend personeel zijn erg hartelijk. Een ruim restaurant met grote tafels.
Cees W.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Zeer slecht restaurant. Eten was taai en droog. Geen leuke bediening. We gaan in ieder geval nooit neer. Gedateerd meubilair en ouderwetse toiletten.
Pino P.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
goed eten alleen lang wachten op afhaal eten en personeel mag wel wat vriendelijker maar alles bij elkaar aanbevelen waard
RichvG .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Een echte Chinees: inrichting, muziek aankleding, aquarium en een menukaart met meer dan 100 gerechten. Hou ik van. En het eten? Gewoon een lekkere Chinees met veel keus . Ik eet er graag en haal er graag.
Lekkertje40 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2013
M.i. voldoet men hier aan alle Chinese verwachtingen: aankleding, interieur, bediening en hele glote menukaalt. Prima smaken. Ik kies er altijd voor de specilaiteiten, want dan eet je net even lekkerder, dan de overige overal verkrijgbare keuzes. Centrale plek in Goes bij de parking. Ik kom hier graag.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2012
Wij aten in het "Wokgedeelte". Het buffet was in orde, maar niets bijzonders , kom echter niet voor 18.00 uur want dan zijn de meeste vitrines nog leeg.
De service vonden wij zeer matig. Het was echt niet druk maar er werd door de bediening geen enkele aandacht besteed aan enige uitleg over het concept.
De kok achter de wok en grilplaat mag wel eens een cursus klantvriendelijkheid volgen, nu werden wij min of meer afgeblaft met "Hallo!!" om je te attenderen wanneer je aan de beurt was. Tip: als je kiest voor het Wok concept neem dan de aanbieding van 23,00 euro p.p. want kies je voor het goedkopere alternatief van 17,50 p.p dan ben je na twee drankjes al meer kwijt, voor een doorsnee glas rode of witte wijn betaal je namelijk 3,50 euro.