Ni Hao

Meer informatie over restaurant Ni Hao

Voordelig
Erg rustig
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Het was al een tijdje geleden maar opnieuw hebben we ons laten verrassen door een uitstekende rijsttafel Szechuan. De pittige soep vooraf en daarna liefst 4 uitstekend bereide vleesgerechten (ossenhaas Ti-Pan, varkensvlees, overheerlijke eend en ook nog kip) compleet met groenten en zeer goed bijpassende sauzen maakten het weer tot een feestmaal.
De nieuwe eigenaars hebben er een goed restaurant van gemaakt dat zeker meer bezoek zou moeten hebben.
De bediening was prima, bescheiden zoals vaak bij Chinese restaurants, maar altijd op de achtergrond attent aanwezig. De uitleg bij de rijsttafel was duidelijk.
Het blijft verrassend hoe de koks de rijst op die wijze klaar kunnen maken. Zo smaakvol en toch niet overheersend. Een compliment is zeker op zijn plaats.
Wout K.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Dit restaurant bezorgd ook, alhoewel ik jaren geleden vaak hier geweest ben, kan ik het decor toch niet beoordelen. Een ding is zeker de service en het eten zijn zeer goed. Heerlijk die ossenhaas in een scherpe saus, nog goed warm bezorgd en binnen een redelijke tijd. Kan dit restaurant aanbevelen.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
In het fraai vernieuwde restaurant kan men van het buffet genieten voor € 17,50 p.p. en dan zoveel als men op kan eten. Wij kozen voor de rijsttafel 'Peking' van € 48,50. Na een pittig soepje, kwamen er loempia's, maar dan wel zo dat we zelf moesten vullen en vouwen en dan koud verorberen. De inhoud bestond uit gesneden reepjes eendenborst, komkommer, paprika, zuurkool en lenteuitjes, alles in afgepaste reepjes. Samen met de bijgeleverde saus erg leuk om te doen en smakelijk. De rijsttafel zelf bestond uit pittig kippenvlees met cashewnoten, rundvlees met ui en saus, eend met chilisaus, Chinese garnalen in tiepan. In deze hete pan waren met name de uien en paprika bepaald niet gegaard; waarschijnlijk iets le laat er bij gedaan.
De koffie en thee was bij de prijs inbegrepen.
Het geheel was smakelijk, maar het was niet helemaal áf. Het cijfer 7 hebben we gegeven omdat we geen 6,5 kunnen geven. De afronding naar boven komt door de loempia's.
Steefrc V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2014
Dit is het beste restaurant van prijs/kwaliteit verhouding. Heerlijk eten. gewoon lekker snoepen en achteraf een rekening, dat kan iedereen zich permitteren en eens lekker uit eten gaan in een prima modern Chinees ambiance, met prima service. Echt dit moet u m.i. beleven. Wonend in de Hoofstraat, dit is ons buren restaurant.
Doreen H.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
Afgaande op de over de algemeen goede recensies zijn wij op zaterdagavond wezen eten met 2 personen. Wij kozen voor het lopend buffet met Tepanyaki mogelijkheden. Helaas was de kwaliteit en smaak van het eten erg slecht.
De sushi was niet vers, te koud en smakeloos. Gefrituurde bananenballetjes niet goed, deeg slap, geen smaak. De warme gerechten waaronder de mihoen en vleesgerechten waren veel te vet en smaakten eigenlijk allemaal hetzelfde.
Erg kwistig met knoflook en oester/sojasaus. De Chinese gerechten zelf waren zeer beperkt en qua smaak kwam het neer op meer van hetzelfde. Wanneer je iets van de Tepanyaki plaat bestelde kreeg je steevast dezelfde zeer overheersende sojasaus met heel veel groffe knoflook erbij. Wij hadden 2 verschillende gerechtjes uitgekozen maar deze smaakten identiek.
Lopend buffet is prijs/kwaliteit dus niet waardig.
Toetjesbuffet bestond uit vitrine met wat smaken ijs. Bakken zagen eruit alsof er al weken overheen waren gegaan. Donker aanslaglaagje over de bovenste ijslagen. Het zwarte sesamzaadijs zag er het beste uit. Partner nam deze maar ook deze was veel te koud met brokjes ijskristallen erin en wederom geen zwarte sesamsmaak, die wij toch maar al te goed kennen.
Kortom, wat uit eten zou moeten zijn is bij Ni Hao niet uitgekomen.
Wij komen hier dan ook niet meer terug.
Guillaume2 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
Dit restaurant overtrof al mijn verwachtingen. Het is nu strak ,modern en toch sfeervol. Het eten is heerlijk,vooral als je het afzet tegen de prijs van 17,50€. Hiervoor krijg je een Chinese soep als vooraf, een "all you can eat" buffet, een "teppanyaki bar" waar je iets kunt laten bakken en ook nog een dessert in de vorm van ijs. En een vriendeliijke bediening.
Als ik toch nog iets "kritisch" wil toevoegen, dan zou ik graag nog een beschrijving willen van wat je opschept uit de schalen.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2013
Het restaurant is een half jaar geleden verbouwd, Alle traditionele Chinese attributen zijn vervangen door een modern smaakvol ingericht restaurant. Ook heeft men gekozen voor een buffetopstelling met enkele al voorbereide gerechten, maat je kan ook b.v. slibtong en ossenhaas en fruit bestellen bij de teppanyaki. Met voorgerecht (soep) en ijsdessert na kost dit € 17,50. Dat is een zeer schappelijke prijs. Wij kozen voor tomatensoep die verrassend on-chinees smaakte. Als voorgerecht konden we uit een uitgebreid assortiment (ook sushi) kiezen, evenals voor het hoofdgerecht. Jammer was dat sommige dingen, zoals de gebakken banaan en gamba's al iets te lang in de bakken lagen, waardoor het deeg niet meer knapperig was maar aan de taaie kant. De gekozen slibtong was goed gaar maar wel iets te vet en de hoeveelheid knoflook en lenteuien zorgde er voor dat de smaak van de vis niet goed te proeven was. De ossenhaas was goed maar ook met te veel knoflook opgediend. Maar als je dan de rekening ziet ben je tevreden. Er waren overigens 4 soorten schepijs als dessert en die smaakten behoorlijk goed.
Na het laatste bezoek gaf ik aan dat deze zaak wel eens ten dode opgegeven kon zijn maar niets is minder waar. Ze zijn met een nieuwe eigenaar als een Phoenix uit het vuur gerezen. Wij gaan het zeker nog eens proberen.
Irene W.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2013
Vorige week hier voor het eerst gegeten. Het all you can eat concept voor maar 16,50 klonk erg aantrekkelijk. Helaas was het eten erg slecht: sushi was duidelijk niet vers, de chinese gerechtjes waren ondergemiddeld en de tepanyaki gerechten waren bedolven in knoflook. Ondanks dat wij de enigen in het restaurant waren duurde het lang voordat de bediening in de gaten had dat wij een drankje wilden bestellen. Wat betrefd het decor is het een prima gezellig chinees restaurant, alleen was de muziekkeus erg bijzonder, namelijk een soort chinese hardcore muziek - niet erg sfeergevend, wel erg melig. Al met al zal ik hier nooit meer naar toe gaan.
Anton11 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2013
Ni Hao is met een nieuwe eigenaar en een nieuw concept een sterke aanrader, laats heb ik in het weekend van het lopend buffet gegeten voor maar een prijs van 17,50 echt niet te geloven. Vooral de bediening was echt super snel en vriendelijk. Het perfecte restaurant met een uiterst mooie selectie Sushi, een overheerlijk keuze Teppanyaki en een goed Chinees Indisch buffet laat u smaken proeven die u nooit eerder hebt geproefd. Toetjes ook zeer goed voorbereid. Vooral een Mooi interieur heel strak en schoon geeft je een geweldige belevenis in het restaurant. Echte aanrader dus!
Hans ..
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Helemaal vernieuwd interieur. Mooi strak, fris en smaakvol. Mooie opstelling, fijne stoelen. De bediening is als vanouds gewoon goed.
Van een traditionele goede chinees is het concept nu veranderd in all-you-can-eat (maar dan echt, geen gangen met maximale aantallen).
Koude gerechten, sushi, ossenhaas, wilde zalm, e.d.: prima! De warme gerechten: als vanouds goed. Dan is een Teppan gedeelte toegevoegd waar je gerechten kunt bestellen, die dan bij de tafel gebracht worden. De garnalen waren wat minder (vet en ongepeld), verder prima. En tot slot een ijsbar, met lekkere soorten ijs (o.a. zwarte sesam) slagroom, aardbeien, enz. En dat alles voor de idiote prijs van € 15,50 door de weeks en € 17,50 vrijdag t/m zondag. Voor dat bedrag kun je nergens zo goed eten. Absolute aanrader!
Jocoranda .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2013
Nieuwe eigenaar. Mooi interieur strak en schoon. Heel goed buffet er was ruime keus en ziet er allemaal heel netjes uit. De soep wordt aan je tafel gebracht. De eigenaar staat zelf achter de Teppanyaki en bakt heerlijk verse producten die je kan bestellen. Echt een aanrader om heerlijk te eten. Toetjes ook ruim voldoende.
Ppost .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2013
beste mensen
het vernieuwde restaurant Ni Hao is met een nieuwe eigenaar en een nieuw concept een aanrader
een lopend buffet en zo veel als je kan eten
met soussi,voorgerechten ,soep,hoofdgerechten,gril met vlees en vis,en nagerechten
en dat alles voor een goede prijs het is echt geweldig lekker
Steefrc V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2013
Ni Hao, onder nieuwe eigenaar, volledig veranderd en nu een prachtig strak interieur, Fantastisch. En een perfect Aziatisch restaurant geworden met een uiterst mooie selectie Sushi, een overheerlijk keuze Teppanyaki (klaargemaakt door de eigenaar op de Japanse manier) en tevens een goed Chinees Indisch buffet. Werkelijk grandioos. En dat voor een introductieprijs van € 15,50 (weekend) ECHT AAN TE BEVELEN
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2013
We zijn hier al vaker geweest en het eten is er over het algemeen goed. Niet super, maar redelijk goed. Deze keer hadden we geen rijsttafel gekozen maar als voorgerecht de overbekende tomatensoep en gebakken banaan. Aan beide valt niet veel te verknoeien en dat was ook niet gebeurd. Het hoofdgerecht van mijn partner wa een vogelnestje met diverse visgerechten. Dat was net voldoende; de inktvis was taai en niet smakelijk en het geheel was aan de koele kant. Zelf had ik gekozen voor de tiepan mixvlees. Deze was goed bereid en de saus was lekker pittig. Jammer was wel dat de paprika, uien en komkommers erg grof gesneden waren.
We hebben wel de indruk gekregen dat het in een van de oudste Chinese restaurants vroeger wat beter was.
De bediening was zoals altijd goed en snel. Jammer was wel dat op deze zondagavond slechts 3 tafeltjes bezet waren! Misschien is dit een teken aan de wand?