Ni Hao

Meer informatie over restaurant Ni Hao

6,4
Gregor S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Na diverse malen in Chinatown in de Haagsche binnenstad gegeten nu eens wat dochterbij gezocht in Rijswijk.

Nou dat was even wennen zeg alles bereid na Hollandsche smaak en of erg zoet, jammer dan men bij dit restaurant concessies doet naar de westerse smaak in plaats van authentiek Chinees te koken zoals in andere Chinese restaurants.

Wij vinden dit erg jammer, de Chinese keuken is zo veelzijdig en dit kwam ik hier helaas niet tegen erg jammer.
Goudenbruidspaar .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2015
Vooraf een lopend buffet samengesteld voor 17 personen.(in het restaurant)
Op de dag van afspraak op tijd thuis bezorgt en geheel klaar gezet met opschep lepels.
Het eten was uitstekend en voldoende.
Zijn heel vriendelijk behandelt goede service.
Akiboa .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Op 1ste Paasdag na familiebezoek in Brabant dit restaurant bezocht buiten het centrum van Rijswijk in een woonwijk. Ondanks gegeven van een feestdag was reservering niet nodig en was er plaats voor ons. We hebben gebruik gemaakt van het lopend buffet. Er was daarnaast tevens de mogelijkheid á la carte te bestellen.
Buffet was niet uitgebreid doch ruim voldoende. Geen overvolle bakken maar steeds werd er in kleine hoeveelheden 'verse' etenswaren in de warm houdschalen gedaan. Eten was smaakvol.
Personeel is zeer vriendelijk en beleefd. Doordat het een relatief klein restaurant is heeft het een huiselijke atmosfeer in een typische Chinese entourage: wandversiering en aquariums.
Gelet op de prijs/kwaliteit verhouding een prima adres voor een goede Chinese maaltijd
Ewoud D.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
buffetje aan huis besteld voor 20 personen. Keurig op tijd bezorgd. Goedverzorgd en lekker van smaak. Meer dan voldoende voor 20 personen.
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2013
Voor het eerst hier gegeten...het was echt niet lekker!
De loempia die ik had besteld was goed gevuld maar er zat een zoutig soort vleesje met vet in! beslist geen kip.
De sate was redelijk maar de saus bleek en waterig
De babi pangang was taai en veel te zout en de nasi goreng was de rijst niet lekker van smaak , alleen de prei erin was lekker en de omelet.
Jaammer het zijn hele aardige mensen en een mooie zaak, maar wij komen hier niet weer
Hartenvrouw .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2013
de vriendelijke bediening zorgt dat je je er snel op je gemak voelt. Het eten is goed verzorgd en ook lekker. wij hebben een kantonese rijsttafel gegeten. we komen hier geregeld sinds 4 jaar. Het eten is altijd goed. de inrichting is gedateerd, wel schoon en netjes.
Robertzandstra .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2012
Uitgebreidde kaart met vele gerechten. Kantonese rijsttafel gegeten. goed op temperatuur. Aan alle gerechten zit een goede smaak en is niet overdreven gekruid. Zaak ziet er netjes uit. Personeel keurig en oplettend zonder te overdrijven