Ni Hao

Harderwijkerweg 85 8071 EN Nunspeet Nederland Kaart

Over het restaurant Ni Hao

In China kan alles

Hallo! In zilveren schalen wordt hier authentiek en volgens de laatste trends Chinees eten geserveerd. Eend is hier de absolute specialiteit, en met meer dan 100 gerechtjes (ja ook de frikandel) op de kaart zit er zeker iets voor jou bij. De antieke meubels en moderne kunst brengen de harmonie van traditie van China heel dichtbij!

Meer informatie over restaurant Ni Hao

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Dinsdag t/m zondag 16.00 - 23.00 uur
Maandag gesloten

Jouw recensie over het restaurant Ni Hao

Peter V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Ik stelde me toch wel veel voor van dit restaurant. Als je als Chinees restaurant een Michelin ster hebt, betekend dat toch wel wat.. Maar bij binnenkomst was er niemand om me te ontvangen. Uiteindelijk was de dame van de afhaal zo vriendelijk naar me toe te komen en de tafel te wijzen. De bestelde cola werd als flesje op tafel gezet zonder in te schenken.
Bij het bestellen kregen we de seizoenskaart die redelijk summier was qua keuzes. Navraag leerde dat dit eigenlijk de enge kaart was waar we uit konden kiezen. Het eten smaakte maar was niet bijzonder. De amuze was wel weer een verrassing. Toen we met het eten even aan het uitbuiken waren, kwam de ober en vroeg of het gesmaakt had. Dat beantwoorden we bevestigend en vervolgens ging hij direct afruimen zonder te vragen of we al klaar waren. Een van mijn gasten bleek nog niet klaar maar was perplex om te reageren.
Het hete doekje om ons te verfrissen werd niet aangeboden, dus maar zelf om gevraagd.
Uiteindelijk klopte de rekening niet.Jammer.
Frits H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk eten met een fijne ambiance. Altijd genieten hier, nog nooit teleurgesteld. Bediening is zeer netjes en het ontvangst altijd vriendelijk en aangenaam.
H M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Vriendelijke bediening. Eten van zeer goede kwaliteit. Wachttijd tussen de gangen door erg lang. Maar het wachten was de moeite waard. Voor herhaling vatbaar.
snel66 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Bijzonder lekker gegeten . Vriendelijke mensen,en goede bediening .
Wij komen er zeker weer..........................................................................
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Goed en lekker gegeten. Leuk opgediend. Grote eters moeten helaas wel extra bestellen. Mannelijke bediening was netjes, vriendelijk en belangstellend. Mevrouw daarentegen wat afstandelijk en stug. Zoals ik al heb gezegd goed gegeten, maar niet uitzonderlijk en redelijk aan de prijs.
A D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Via de AH restaurantactie gegeten.
Het eten was boven verwachting en erg lekker.
De ontvangst was ook erg goed. Komen zeker een keer terug.
Hetty M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Zeer goed veel kleine geregen voor goede prijs goede rustmomenten tussen het volgende gerecht.
Personeel vriendelijk en correct
szielst .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Na een warme ontvangst hebben we ons laten verassen met heerlijk apart en bijzonder eten. De bediening is zeer beleefd. Toiletten schoon.We komen al twintig jaar in Nunspeet maar hadden hier nog nooit van gehoord. Het is een zaak om terug te komen.
Anne W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Niet voor niets twee keer tijdens onze drie dagen op de veluwe hier gegeten. Het is dat het 1/5 uur rijden is anders kwamen we at ik hier elke week.
Sharusharu .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Eten was lekker, sfeer was ontspannen en gezellig, eend was erg lekker, zou hier best nog eens willen eten! Zeker een aanrader
jacoline V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
We hebben lekker gegeten en het menu was goed samengesteld. Er werd rekening gehouden met dieetwensen.
Persoonlijk vonden we dat men té snel vroeg wat we wilden drinken, we zaten amper en het was het eerste wat men tegen ons zei. Verder prima hoor en aan te bevelen.
Poot02 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hadden gereserveerd met de AH-actie. Na de ontvangst duurde het erg lang voordat we de menukaart kregen, hij was ons gewoon vergeten. Na 45 min hebben we maar eens gevraagd waar het voorgerecht bleef. Er waren meerdere tafels waar mensen zichtbaar geirriteerd waren over de traagheid van het eten. Ook werd er zelden een rondje gemaakt om te vragen of je nog iets wilde drinken. Eten was overigens erg lekker, maar de traagheid van eten en bediening zorgde toch voor een nare bijsmaak.
spinderaan .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Vriendelijke en attente bediening. Gerechten werden leuk opgediend en zeer smakelijk. Gemoedelijke sfeer en mooi en rustig ingericht restaurant.
Jeannet C.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Wij hebben al vaak in dit restaurant gegeten, was altijd zeer goed!
Nu met AH restaurant actie viel het erg tegen.
Het eten van mijn man was koud omdat het eerst op de verkeerde tafel had gestaan.
Toen wij er wat van zeiden werd het opgewarmd waarna het zo droog en taai was dat mijn man het heeft laten staan.
Jammer dat het niet lekker was, was de enige reactie.
Patmas .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Na een gastvrije ontvangst kregen we een amuse. Daarna genoten van het drie gangen AH menu. Niet alleen een lust voor het oog maar ook voor de tong! In een woord fantastisch en een aanrader om hier terug te komen.
Stephanie W.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Heerlijk genoten van het Keizerlijke menu!!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Vooral de eendeborst. Fantastisch. Krokant zoals hij moet zijn. Ook het voorgerecht was origineel en lekker. Kortom.......heerlijk gegeten.
J. N.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
That's the place to be...prima gegeten in dit restaurant. Een aanrader.
Mooie inrichting en vriendelijke bediening. We komen terug.
Marianne P.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Aardig personeel. Jammer dat de 6 aanwezigen gasten verdeeld werden over 3 bij elkaar liggende tafeltjes, de rest van het restaurant was leeg. Daardoor kon je gesprekken van elkaar beluisteren.
gerrit T.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Hadden een AH arrangement. Keuze uit 3 hoofdmenus. Heerlijk gegeten. Hele prettige bediening. Ondanks onze vergissing in de gereserveerde tijd was er toch nog een tafeltje voor ons gereserveerd en op een mooie plek. De verjaardag van mijn vrouw kon dus niet meer stuk.