Ni Hao

Harderwijkerweg 85 8071 EN Nunspeet Nederland Kaart

Over het restaurant Ni Hao

In China kan alles

Hallo! In zilveren schalen wordt hier authentiek en volgens de laatste trends Chinees eten geserveerd. Eend is hier de absolute specialiteit, en met meer dan 100 gerechtjes (ja ook de frikandel) op de kaart zit er zeker iets voor jou bij. De antieke meubels en moderne kunst brengen de harmonie van traditie van China heel dichtbij!

Meer informatie over restaurant Ni Hao

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Dinsdag t/m zondag 16.00 - 23.00 uur
Maandag gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Catering , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Albertus H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
M V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Voortreffelijk gegeten. Autenthieke smaken en gerechten worden zeer verzorgd geserveerd. Bij ons staat dit restaurant met stip in de agende genoteerd.
Andre J.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Authentyke keuken, geen standaard chinees. Heel goed.
Yvonne C.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Verfijnde smaken en mooie presentatie. Wij hadden gekozen voor het keizerlijke eend menu en dat is een aanrader. 5 gangen heerlijkheid! Wij komen zeker terug!
frans G.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Er zijn nog maar weinig Chinese restaurants in Nederland die nog op hoog niveau eten kunnen klaarmaken , met top bediening van de gastvrouw en waarvoor wij graag ook met gasten even vanuit Harderwijk na Nunspeet rijden .
Parkeergelegenheid achter de zaak ook ideaal.
RobEv .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Wij kenden Ni Hao al en wisten daarom dat ons bezoek in het kader va de AH-restaurant actie goed zou uitpakken. Dat werd zeker bewaarheid. In een rustige omgeving genieten van een Chinese maaltijd in een on-chinese restaurantsetting. Bij welke chinees krijg je amuses en is er ruime tijd tussen de gangen? Gecombineerd met de prima gerechten is Ni Hao een aanbeveling waard.
Gebij7 B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Restaurant ziet er leuk uit maar maakt de indruk de passie wat verloren te hebben en op de automatische toer te draaien en de flair die website aankondigt herkenden we niet helemaal ondanks de zorg van de voor en nagerechten die zeker boven gemiddeld zijn voor een chinees restaurant. Verderpfim gegeten met een goede prijs-kwalieitverhouding
appiedr .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
De entourage viel enigszins tegen en de wachttijd tussen de diverse gangen was (te) lang. Dat er behoorlijk extra betaald moest worden voor wat extra groente was een tegenvaller. Bediening was goed.
nboy .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Via de AH-actie bij Ni-Hao gegeten en t menu was heerlijk.
Aankleding van restaurant was stijlvol en t menu was met recht een verrassingsmenu: aangekleed met een appetizer gevolgd door een mooi uitziend voorafje dat met aandacht gepresenteerd werd en bestond uit verschillende kleine hapjes. Hoofdkeuze was gevallen op de eend en de garnalen. Beide gerechten in goede hoeveelheid opgediend.
Het geheel werd afgesloten met een prachtig dessert dat bestond uit ijs, mousse en een klein taartje. Erg lekker en t zag er mooi uit. Een aanrader.
janponstijn .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Dit restaurant is voor iedereen aan te bevelen.
Verrassend voorgerecht, prima hoofdgerecht
Leuk en lekker nagerecht.
Prima bediening en ontvangst.
Mh van weenen V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
We werden goed ontvangen jassen aangepakt weg gehangen naar tafel gebracht kregen gelijk te drinken en alles was heerlijk alleen in andere Chinese restaurant mag je uit het menu boek uit zoeken en hier was een kaart voor gerecht en nagerecht was al gekozen we mochten alleen uit hoofdgerecht 1 gerecht uit zoeken van de drie dat viel wel tegen er waren ook helemaal geen sausjes bij dat zijn we bij andere chinees restaurant wel gewent en het was ook veel duurder Aug hebben we in nijverdaal bij een Chinees gegrepen daar was het 17,50 per dine en hier 29,00 denk niet dat we hier nog eens terug een mens moet toch eerlijk wezen
mary B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
met de AH actie hier gegeten. We werden verrast door de gastvrijheid en het verrassende heerlijke eten. We kregen een heerlijk voorgerecht met 4 verschillende hapjes, allemaal leuk geserveerd en erg lekker. Als hoofdgerecht had ik garnalen schotel met groente en bami. Ik heb echt heerlijk gegeten.
d.vanderwijngaard .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Restaurant was prima. Sfeer was goed, vriendelijke bediening en het eten was goed en verzorgd. De amuse vooraf en de bijlage bij de koffie. Top!
hennyvankoot .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Wij hebben heerlijk buiten gegeten. Het 3 gangen menu was uitstekend. Verschillende voorgerechtjes, mooi gepresenteerd en daarna heeft mijn man de eend gegeten, heerlijk krokant en ik had de tijger garnalen in knofloooksaus en deze waren ook heerlijk!
Voor herhaling vatbaar !!
gm.westerink .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Als we eten bij Ni Hao nemen we altijd het keizerlijk eendmenu. Dit is voortreffelijk. Ook familie en vrienden die dan met ons meegaan zijn het er unaniem over eens.
Nu het menu met de AH voordeelkaart gehad. Ook heerlijk!
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Een heerlijke maaltijd in een omgeving die echt anders is dan bij de meeste Chinese restaurants. Dat geldt ook voor de presentatie van de gerechten. Zeker een plek om terug te komen!
rietvandalen240 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Het eten was heel lekker. Aardige bediening Alleen moesten we lang wachten. Maar we zien dat als Avondvullend uitje verder was alles prima. Gaan daar zeker nog eens eten
Jansje2311 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijk drie gangenmenu met leuk voor en nagerecht( en zelfs nog een amuse) . Keuze uit drie hoofdgerechten, de geroosterde eend was voortreffelijk! Zeer vriendelijk personeel en heerlijk buiten op het terras gegeten!
aadenria .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het eten was geweldig.Vooraf heel apart verschillend kleine gerechtjes hoofdgerecht hadden wij drie soorten vlees heel mals en rode uien en paprika heerlijk met bami ook heerlijk en toe creme brulee bolletje vanille ijs en een klein gebakje met creme en bosvruchten in een woord heerlijk beslist voor herhaling vatbaar met de actie van A,H heel goed te betalen.
geeskevanessen .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het was stralend weer dus konden we heerlijk buiten zitten. Het menu was verrassend. Lekker voorafje van de zaak en daarna een fantasie entree, heerlijk hoofdgerecht mocht worden gekozen en smaakte prima het was zelfs teveel. Het toetje was niet byzonder wel heel leuk geserveerd.
De bediening was top!