Ni Hao

Harderwijkerweg 85 8071 Nunspeet Nederland Kaart

Over restaurant Ni Hao

In China kan alles

Hallo! In zilveren schalen wordt hier authentiek en volgens de laatste trends Chinees eten geserveerd. Eend is hier de absolute specialiteit, en met meer dan 100 gerechtjes (ja ook de frikandel) op de kaart zit er zeker iets voor jou bij. De antieke meubels en moderne kunst brengen de harmonie van traditie van China heel dichtbij!

Meer informatie over restaurant Ni Hao

Dinsdag t/m Donderdag 16:00 - 21:30
Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Gebij7 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Restaurant ziet er leuk uit maar maakt de indruk de passie wat verloren te hebben en op de automatische toer te draaien en de flair die website aankondigt herkenden we niet helemaal ondanks de zorg van de voor en nagerechten die zeker boven gemiddeld zijn voor een chinees restaurant. Verderpfim gegeten met een goede prijs-kwalieitverhouding
Appiedr .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
De entourage viel enigszins tegen en de wachttijd tussen de diverse gangen was (te) lang. Dat er behoorlijk extra betaald moest worden voor wat extra groente was een tegenvaller. Bediening was goed.
Nboy .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Via de AH-actie bij Ni-Hao gegeten en t menu was heerlijk.
Aankleding van restaurant was stijlvol en t menu was met recht een verrassingsmenu: aangekleed met een appetizer gevolgd door een mooi uitziend voorafje dat met aandacht gepresenteerd werd en bestond uit verschillende kleine hapjes. Hoofdkeuze was gevallen op de eend en de garnalen. Beide gerechten in goede hoeveelheid opgediend.
Het geheel werd afgesloten met een prachtig dessert dat bestond uit ijs, mousse en een klein taartje. Erg lekker en t zag er mooi uit. Een aanrader.
Janponstijn .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Dit restaurant is voor iedereen aan te bevelen.
Verrassend voorgerecht, prima hoofdgerecht
Leuk en lekker nagerecht.
Prima bediening en ontvangst.
Lvanweenen .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
We werden goed ontvangen jassen aangepakt weg gehangen naar tafel gebracht kregen gelijk te drinken en alles was heerlijk alleen in andere Chinese restaurant mag je uit het menu boek uit zoeken en hier was een kaart voor gerecht en nagerecht was al gekozen we mochten alleen uit hoofdgerecht 1 gerecht uit zoeken van de drie dat viel wel tegen er waren ook helemaal geen sausjes bij dat zijn we bij andere chinees restaurant wel gewent en het was ook veel duurder Aug hebben we in nijverdaal bij een Chinees gegrepen daar was het 17,50 per dine en hier 29,00 denk niet dat we hier nog eens terug een mens moet toch eerlijk wezen
Mary-boeters .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
met de AH actie hier gegeten. We werden verrast door de gastvrijheid en het verrassende heerlijke eten. We kregen een heerlijk voorgerecht met 4 verschillende hapjes, allemaal leuk geserveerd en erg lekker. Als hoofdgerecht had ik garnalen schotel met groente en bami. Ik heb echt heerlijk gegeten.
D.vanderwijngaard .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Restaurant was prima. Sfeer was goed, vriendelijke bediening en het eten was goed en verzorgd. De amuse vooraf en de bijlage bij de koffie. Top!
Hennyvankoot .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Wij hebben heerlijk buiten gegeten. Het 3 gangen menu was uitstekend. Verschillende voorgerechtjes, mooi gepresenteerd en daarna heeft mijn man de eend gegeten, heerlijk krokant en ik had de tijger garnalen in knofloooksaus en deze waren ook heerlijk!
Voor herhaling vatbaar !!
Gm.westerink .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Als we eten bij Ni Hao nemen we altijd het keizerlijk eendmenu. Dit is voortreffelijk. Ook familie en vrienden die dan met ons meegaan zijn het er unaniem over eens.
Nu het menu met de AH voordeelkaart gehad. Ook heerlijk!
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Een heerlijke maaltijd in een omgeving die echt anders is dan bij de meeste Chinese restaurants. Dat geldt ook voor de presentatie van de gerechten. Zeker een plek om terug te komen!
Rietvandalen240 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Het eten was heel lekker. Aardige bediening Alleen moesten we lang wachten. Maar we zien dat als Avondvullend uitje verder was alles prima. Gaan daar zeker nog eens eten
Jansje2311 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijk drie gangenmenu met leuk voor en nagerecht( en zelfs nog een amuse) . Keuze uit drie hoofdgerechten, de geroosterde eend was voortreffelijk! Zeer vriendelijk personeel en heerlijk buiten op het terras gegeten!
Aadenria .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het eten was geweldig.Vooraf heel apart verschillend kleine gerechtjes hoofdgerecht hadden wij drie soorten vlees heel mals en rode uien en paprika heerlijk met bami ook heerlijk en toe creme brulee bolletje vanille ijs en een klein gebakje met creme en bosvruchten in een woord heerlijk beslist voor herhaling vatbaar met de actie van A,H heel goed te betalen.
Geeskevanessen .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het was stralend weer dus konden we heerlijk buiten zitten. Het menu was verrassend. Lekker voorafje van de zaak en daarna een fantasie entree, heerlijk hoofdgerecht mocht worden gekozen en smaakte prima het was zelfs teveel. Het toetje was niet byzonder wel heel leuk geserveerd.
De bediening was top!
Haringg .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Wij hebben een heerlijke en lekkere avond genoten bij dit restaurant.
De hele entourage klopte, lieve mensen van zowel de eigenaresse die aan tafel kwam als de jongeman en dame in de bediening.
Buitengewoon heerlijk eten, echt smaakvol.
Mooie Chinese meubels en kunst, kortom top.

Enorm bedankt dat jullie onze speciale avond Nml vierden wij ons 8 jarig samenzijn tot een succes hebben gemaakt, lieve groet en als wij in de buurt zijn komen wij zeker weer bij jullie eten Raymond en Jolanda uit Scheveningen.
Lovin .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Bij Ni Hao geweest met de AH restaurantactie. Fijn, rustig restaurant. Het eten was heerlijk. Lekkere amuse. Voorgerecht was proeverijtje van diverse gerechtjes. Wederom erg lekker. Als hoofdgerecht kozen wij voor de eend. Een krokante huid en heerlijk mals van binnen. Geserveerd met groenten en bami of nasi. Als afsluiting een dessert met drie verschillende nagerechtjes. We hebben echt genoten van het goede, lekkere eten. Na het hoofdgerecht zaten we ook goed vol, het was zeker niet karig. Aanrader!
S.denhertog .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Goeie eend! Maar met 2 jonge kinderen is een ander soort restaurant handiger voor ons. Personeel vriendelijk, maar niet altijd even scherp
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Het keuzemenu, althans voor het hoofdgerecht, was fantastisch. Voor- en nagerecht stonden vast maar waren met zorg gekozen en dus een smaaksensatie!
Met zorg klaargemaakt, mooi geserveerd en zeer attente en vriendelijke bediening, je voelde je echt gast. Het was echt een verrassing zoals dit prachtige sfeervolle restaurant het AH actiediner vorm gaf!
Wij waren daar op vakantie, maar als we in de buurt zijn gaan we daar zeer zeker terug!
Nunspeet mag blij zijn zo'n topper te hebben, voor mensen die de doorsnee Chinees beu zijn moeten dit geweldige en zeker niet dure specialiteiten restaurant gaan uitproberen. Ik voorspel dat ze dan verkocht zijn!
Kbeer1 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
De ah kaart was prachtig heerlijke voorgerechten ook het hoofdgerecht was voortreffelijk zelfs het nagerecht mocht er wezen totaal een heerlijke avond met veel eet plezier
Martdegroot .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Hebben met de ah korting heerlijk gegeten
Was heel culinair voor een chinees restaurant
De bediening was heel attent en gezellig
Niets dan lof