Ni Hao

Harderwijkerweg 85 8071 EN Nunspeet Nederland Kaart

Over het restaurant Ni Hao

In China kan alles

Hallo! In zilveren schalen wordt hier authentiek en volgens de laatste trends Chinees eten geserveerd. Eend is hier de absolute specialiteit, en met meer dan 100 gerechtjes (ja ook de frikandel) op de kaart zit er zeker iets voor jou bij. De antieke meubels en moderne kunst brengen de harmonie van traditie van China heel dichtbij!

Meer informatie over restaurant Ni Hao

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Dinsdag t/m zondag 16.00 - 23.00 uur
Maandag gesloten

PJ L.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
wils3 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heerlijk menu je wordt echt verwend in een woord geweldig voor herhaling is het een goed idee .fijne liggen en parkeren geen probleem
cockvdam .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Mooie locatie, vriendelijke ober en heerlijk eten !
Een mooi opgediende tafel, verrassend voorgerecht.
Verrukkelijke eend gegeten...
Als nagerecht simpele maar heerlijke kleine toetjes !!
Al met al voor ons, twee personen een topper !
post14 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Voor de eerste keer bij restaurant Ni Hao geweest, maar we komen zeker terug. Het Albert Heyn actie menu was verrassend, zeker de Grande Entrée met diverse hapjes en zoet geheim: een verrassing van de chef was verrassend. Als hoofdgerecht namen we Teppan Trio. Hele gezellige inrichting, huiskamer gevoel krijg je erbij. Bediening is erg vriendelijk en behulpzaam.
Ronald T.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Het eten was perfect,de kok weet wat hij doet,de bediening was perfect en konden prima vertellen wat ons te wachten stond,wij komen hier nog een keer.
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Goede ambiance. Gezellige omgeving. Perfecte bediening, vlotte, die ook de gangen uitlegde. Een plek om natuurlijk terug te gaan.
Reijer V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Wij werden zeer gastvrij ontvangen en het eten was prima . Wij waren met z,n
vieren en het was allemaal erg goed en zeer smakelijk. Zeker een aanrader.
anouschka.wegner .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Leuke "anders dan anders Chinees". Keurige, nette en aardige jongens in de bediening. Eten was erg lekker en allemaal leuk aangekleed. Als we weer eens in de buurt zijn gaan we zeker een keer terug.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Johanna V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Een leuke ontvangst. Uitstekend eten. Heel goede service. We hebben een zeer genoeglijke avond hier doorgebracht.
Ruud H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Vriendelijk personeel! Flexibel: we kregen direct een 4 - persoonstafel toen men zag dat we ook (vanwege een dag wandeling) rugzakken bij onze tafel moesten "parkeren". Bediening vlot en vriendelijk. Voorgerecht en nagerecht: verrassend en lekker. Hoofdgerecht ook, zij het dat het wel wat warmer mocht. Nu waren sommige onderdelen meer wat lauw. De smaak was wel goed, maar toch...
Jenny B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Heerlijk gegeten, erg vriendelijke bediening!
Vrienden attendeerde ons op dit restaurant en na drie bezoeken is het tijd voor een mooie beoordeling, want dat verdienden ze!
Het ontvangst is altijd zeer vriendelijk en het restaurant ziet er altijd goed verzorgd uit!
De menukaart is zeer gevarieerd en alles smaakt altijd super lekker en vers. Wat zo leuk is aan alle gerechten is dat het er altijd prachtig uit ziet.
Wij komen hier erg graag en zijn zeer tevreden een dikke tien
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Altijd zeer goed!!!
De menu's zijn geweldig, alles altijd goed op smaak en het ziet er altijd geweldig uit, ga zo door!!!!
Yo H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten. De eend met mango en citroen was superlekker! Heerlijk buiten op het terras gezeten. Het was niet druk, we hadden prive bediening! Wij komen zeker terug!
Albertus H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Kipvlees vonden we soppig. De fuyong hai had taaie korst. De smaak op zich was verder goed.
M V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Voortreffelijk gegeten. Autenthieke smaken en gerechten worden zeer verzorgd geserveerd. Bij ons staat dit restaurant met stip in de agende genoteerd.
Andre J.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Authentyke keuken, geen standaard chinees. Heel goed.
Yvonne C.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Verfijnde smaken en mooie presentatie. Wij hadden gekozen voor het keizerlijke eend menu en dat is een aanrader. 5 gangen heerlijkheid! Wij komen zeker terug!
frans G.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Er zijn nog maar weinig Chinese restaurants in Nederland die nog op hoog niveau eten kunnen klaarmaken , met top bediening van de gastvrouw en waarvoor wij graag ook met gasten even vanuit Harderwijk na Nunspeet rijden .
Parkeergelegenheid achter de zaak ook ideaal.
RobEv .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Wij kenden Ni Hao al en wisten daarom dat ons bezoek in het kader va de AH-restaurant actie goed zou uitpakken. Dat werd zeker bewaarheid. In een rustige omgeving genieten van een Chinese maaltijd in een on-chinese restaurantsetting. Bij welke chinees krijg je amuses en is er ruime tijd tussen de gangen? Gecombineerd met de prima gerechten is Ni Hao een aanbeveling waard.