Ni Hao

Harderwijkerweg 85 8071 EN Nunspeet Nederland Kaart

Over het restaurant Ni Hao

In China kan alles

Hallo! In zilveren schalen wordt hier authentiek en volgens de laatste trends Chinees eten geserveerd. Eend is hier de absolute specialiteit, en met meer dan 100 gerechtjes (ja ook de frikandel) op de kaart zit er zeker iets voor jou bij. De antieke meubels en moderne kunst brengen de harmonie van traditie van China heel dichtbij!

Meer informatie over restaurant Ni Hao

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Dinsdag t/m zondag 16.00 - 23.00 uur
Maandag gesloten

Jouw recensie over het restaurant Ni Hao

Marianne P.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Aardig personeel. Jammer dat de 6 aanwezigen gasten verdeeld werden over 3 bij elkaar liggende tafeltjes, de rest van het restaurant was leeg. Daardoor kon je gesprekken van elkaar beluisteren.
gerrit T.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Hadden een AH arrangement. Keuze uit 3 hoofdmenus. Heerlijk gegeten. Hele prettige bediening. Ondanks onze vergissing in de gereserveerde tijd was er toch nog een tafeltje voor ons gereserveerd en op een mooie plek. De verjaardag van mijn vrouw kon dus niet meer stuk.
snel66 .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten...We komen zeker terug..........................................................................................................
Caren P.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Hogere verwachting gehad. ( 1e keer dat wij hier waren was het uitstekend! ) Met dit tweede bezoek aan het restaurant was de prijs / kwaliteit verhouding met korting van 30%! oké. Zonder korting had dit niet het geval geweest. Gerechten niet voldoende op temperatuur. Minder verrassend.
Angelique D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Heeeeeel erg lekker gegeten. Exclusief, mooi opgemaakt en heerlijk van smaak. Erg prettige bediening. Een aanader!
Esther V.
Altijd weer feest.
NicoD .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Naast de bekende ook nieuwe gerechten die erg lekker waren bv de amuse, ook dessert leuk en lekker.
Parkeren geen probleem.
Marga K.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Mooi restaurant, vriendelijk personeel. Laat helaas wat steken vallen: 2x voorgerecht willen serveren, in tegenstelling tot bij andere gasten geen warme doekjes na het eten. Te lange wachttijd na voorgerecht. Hoofdgerecht matig, heel veel ui en een paar stukjes paprika en geen andere groenten hetgeen door de ober beaamd werd. Hoofdgerecht met eend was prima.
Alie L.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Een aanrader. Bediening/gastvrouw erg aardig en attent! HEERLIJKE gerechten!! Na gerecht klein maar fijn, wat goed uit kwam na zn heerlijk hoofgerecht. Al met al een geweldige avond met de AH bon. Komen hier zeker terug!
johan V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Tip, beperk de bediening tot een serveerster/ ober per tafel, en niet drie verschillende die ook alle drie komen vragen of alles naar wens is. Ps karaf water was lauw/ warm.
Ron N.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Via de AH Iens actie hier terecht gekomen. Ontvangst was zeer vriendelijk. De amuse betstaande uit gemarineerd vlees en gemarineerde bloemkool was zeer verrassend. Het voorgerecht bestond uit diverse kleine gerechtjes zoals loempiaatjes, groentegerechten en spareribs. Allemaal perfect van smaak en niet overgoten met saus. Hoofdgerecht nam ik de eend en mijn disgenoot de Tipan. Allebei verrukkelijk en mals van smaal. Ook hier werd de saus netjes apart geserveerd. Nagerecht was een trio van heerlijk zoetigheden.Ambiance evenals de bediening was super. Een chinees restaurant met klasse en gevoel voor finesse. Absoluut aan te bevelen
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Voor de tweede jaar gebruik gemaakt van de AH actie en wederom een goed verzorgd menu. Leuke amuse en fijne bediening. .
jacquelien V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Hier wordt je echt in de watten gelegd. Attente bediening. Zorg voor het eten. Mooi aangeklede tafels. Een heerlijk avondje uit.
Anna van Ederen V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Goede ontvangst door gastheer.Gastvrouw kwam vragen of alles naar wens was. Erg lekker gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar
joyvoort .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
gegeten met AH actie. in eerste instantie moesten we erg lang wachten. vastgesteld 3 gangen diner was overheerlijk en weer eens wat anders. zeer de moeite waard met prima service!
henderikus K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
We hebben genoten van ons bezoek aan Ni Hao, is zeker voor herhaling vatbaar! Er is voldoende ruimte om te parkeren. Voor de eetzaal bevindt zich een vijver met grote Japanse vissen, prachtig om te zien. Ni Hao doet erg chinees aan zoals je verwacht als je daar gaat dineren.
D V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Vriendelijk ontvangen in mooie omgeving gelegen restaurant.Het eten was heerlijk. Mooi opgediend.We waren met zes personen, iedereen was het er over eens: heerlijk!
ajklok .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Rustige sfeer. Goede bediening. De geroosterde eend was niet bijzonder. Opmerkelijk was dat we met drie man en een aha-spaarkaart niet nog eenzelfde extra menu konden krijgen. Erg flexibel kwam het niet over, hoewel de bediening prima was.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Wij komen hier al jaren, en afgelopen week zelfs 2x. De eerste keer was het prima, maar gisteren duurde het diner wel erg lang omdat er iets niet goed was met de communicatie in de keuken. Een drankje van de zaak had voor de hand gelegen. Een van de doekjes om de handen mee schoon te maken had wel erg veel bruine plekken. De rekening bleek ook niet juist en werd achteraf gecorrigeerd. Kortom, jammer dat het ook zo kan hier. Maar even een tijdje niet naar toe.
Jarno P.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie. Drie gangen, mét amuse, allen van erg goede kwaliteit. Als je van vlees houdt echt een aanrader.