Ni Hao

• Mastercard , Pin
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
Harry J.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
Een mooie ambiance, niet al te uitgebreide kaart, vriendelijke bediening. De verwachtingen waren hoog temeer daar de prijzen fors hoger zijn dan van de "doorsnee" chinees. Het viel bitter tegen. Tipan ossenhaas met zwarte bonensaus, een meer dan ruime portie maar matige kwaliteit doorgegaard vlees met vlakke flauwe saus. Babipangang, item dito. Te gaar, te zacht vlees met flauwe saus.
De twee simpele gerechten laten na afloop geen enkele indruk achter. We hebben voldoende gegeten maar verlaten onvoldaan het restaurant na € 50,00 te hebben afgerekend
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2014
Met hoge verwachtingen, omdat deze Chinees in 2011 is uitgekozen tot beste Chinees uit Drenthe, gingen we hierheen. Dat je hier op een woensdag alleen in een restaurant zit weet je van te voren, en is niet erg. Maar helaas zijn de verwachtingen qua eten niet uitgekomen. Tafelgenoot had een 'pol' gerecht. Portie was, zoals meestal bij een Chinees, heel groot. Maar de smaak was ver te zoeken, het was vlak en de vis die erin zat was sompig. Zelf had ik de de Foe Jong Hai ni hao, (met babi pangang, koe lu yuk, sate en tempura garnalen). Ook dit viel tegen. De foe yang hai had amper smaak en was zeer waterig. Ook de rest van het gerecht was niet op smaak. Jammer, hier komen we niet meer terug... hoe aardig de eigenaar ook was.
Hopbier .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2013
Ondanks de advertentie dat de lopend-buffet-prijs van 11,90 Euro t/m 23 juni gold, werd deze prijs ook op 2 augustus gehanteerd.
En voor dat geld kun je net zo vaak zelf opscheppen als je wilt. De bediening houdt zich alleen bezig met serveren van drankjes, ophalen van gebruikte borden en afrekenen. En regelmatig worden de schalen met eten gecontroleerd om te zien of ze bijgevuld moeten worden. En er staan heel veel schalen met heerlijke producten. Aan de ene kant van de tafel warm (vis, vlees, ei, kroepoek, nasi en bami en aan de andere kant allerlei combinaties met vruchten en daarnaast veel soorten ijs.
De aankleding van de ruimte is klassiek Chinees, de stoelen (zitten lekker) lijken meer Frans. Een aanrader en wij komen hier zeker terug!