Ni-Hao

Bentheimerstraat 44 7741 JL Coevorden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Ni-Hao

Paul K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Gebruik gemaakt van het all inclusive arrangement. Dit is ons uitstekend bevallen. Vriendelijk personeel, fijne atmosfeer en goed eten. De gerechten van het buffet waren heel goed, kleine hoeveelheden uitgestald zodat het niet zo stond te verpieteren zoals je vaker ziet. De kwaliteit van het wokken was dik in orde. De plaat gerechten waren wat vlak van smaak en de porties wat te groot. Het dessert buffet was zeer goed. Heerlijk ijs, een goed besluit om de samenwerking met een ijssalon te zoeken.
Henkenjolanda .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Vanwege de positieve reacties op Internet hier gaan eten. Er is niets van gelogen, de bediening is vriendelijk , het eten is meer dan prima. De drank wordt goed bijgehouden, je komt niets tekort.
De kok heeft tijd voor je als je wat vraagt over de sauzen en/of het eten. Het vlees van de barbecue was heerlijk. Als we hier in de buurt zijn gaan we zeer zeker weer eten bij dit restaurant.
Rik W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
We hebben hier voor het eerst gegeten. We zijn liefhebber van wokken en zijn ervaren bij andere wok restaurants.
We hebben hier lekker gegeten waarbij de keuze meer dan goed is. De kok besteed persoonlijke aandacht aan hoe je de smaak wil hebben en dat lukt hem ook nog. Het personeel is vriendelijk en de drank vloeit in voldoende hoeveelheid. Het personeel is oplettend.
Klaasvaker .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2014
Na de positieve recensies waren we erg benieuwd naar dit restaurant. Ondanks de reeds positieve kritieken waren we nog erg aangenaam verrast!

Het personeel was zonder uitzondering zeer vriendelijk en correct. Het decor redelijk strak en modern voor een chinees, erg verfrissend ipv het normale kitsch.
Het eten zonder meer goed. Omdat alles zo goed smaakte heb ik zeer veel geproefd en was steeds erg enthousiast. Ik houd wel van redelijk pittig en de sauzen die ik bij het wokken had mochten dat predicaat ook gerust dragen.
Het vlees en de garnalen op de bakplaat vielen ook zeer in de smaak. Een klein kritiek puntje hier, de biefstukken waren vrij dun en werden wat lang gebakken voor de dikte. De sushi was eveneens niet mijn ding, een beetje jammer. Maar gelukkig maakte de rest van het eten dit meer dan goed.
De lamskoteletten heb ik zelden zo lekker gehad bij een wok.

Het toetjes buffet was erg uitgebreid en erg lekker. Normaal neem ik niet meer zo snel een toetje maar de spekkoek nodigde me toch uit.

Al met al en zeker voor het geld (25 euro inclusief alle drank) een bijzonder aan te raden wok restaurant!

Margo V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2013
Goed wokrestaurant met ruime keuze in ingrediënten voor wok, teppanyaki, voorgerechten en bijgerechten. Zeer vriendelijke bediening. Eigentijds interieur, geen kitsch te bekennen.
Daan M.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2013
Heerlijk gegeten bij dit restaurant. Uitgebreide keuze, prima kwaliteit voedsel en de biefstuk van de teppanyaki was om van te smullen. Prijs/kwaliteit-verhouding werkelijk uitstekend. De kok was naast vakkundig ook heel vriendelijk, kortom: niets dan lof.
Petraenerik .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Heerlijk gegeten, vooral de zalm en biefstuk van de Tepanyaki is erg lekker. Het buffet bestaat uit standaard gerechten, maar er is keus genoeg en alles wordt goed aangevuld.
De intieme sfeer in het restaurant mis ik een beetje, maar de service is uitstekend. Je wordt vlot geholpen door vriendelijk personeel. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding