Ni Hao

Almeloseweg 28 7448 RN Haarle Nederland Kaart

Over het restaurant Ni Hao

Bij Ni Hao eet je verse Japanse sushi en Chinese vlees- en visgerechten. De kamerschermen, planten en zachte belichting geven deze hotspot in Haarle die Aziatische sfeer. Stel zelf je eigen menu samen uit meer dan 120 verschillende gerechten.
LET OP: promoties zijn alleen geldig voor a-la-carte, NIET all you can eat!

Meer informatie over restaurant Ni Hao

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Ni Hao

Monooo .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Vanavond hebben we voor de 2e keer hier gegeten, nu met de AH restaurantactie. We kregen een speciaal menu voor deze actie, maar we wilden eigenlijk gewoon graag sushi eten. Dat was geen probleem, ze verrekenden netjes de korting. De sushi was prima en de warme gerechten uitstekend! Zeer vriendelijke service en prima eten voor een kleine prijs. Het was erg rustig voor een zaterdagavond, echt jammer. Dat verdienen ze zeker niet.
Het restaurant zit aan een drukke weg maar eenmaal binnen merk je dat niet meer. Dit restaurant is zeker aan te raden!
Leon E.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Ook met het nieuwe AH menu kun je hier prima eten. We hebben heerlijk en genoeg gegeten. Personeel is erg vriendelijk! Zeker een aanrader
Melinda R.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Wij zijn met de AH actie hier geweest. Met de vorige AH actie zijn we hier ook geweest. Toen gold echt 2e menu gratis, op basis van de all in prijs. Nu hadden ze dit aangepast en moest je voor elk gerecht apart betalen, waardoor de uiteindelijke rekening nog hoger uitkwam als 2x all in prijs. Dit vonden wij wel gek. Sommige gerechten waren ook niet echt warm. Na dit aangegeven te hebben was het prima . Maar niet vergelijkbaar met andere sushi en grillrestaurants.
Jan-sch .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Gebruik gemaakt van de AH restaurantactie.
Helaas heeft “Ni Hao” het AH-concept zodanig in haar eigen voordeel veranderd dat we op een paar euro na, duurder uitwaren dan met 2x het “All You Can Eat” concept zonder korting. De gerechten van de kaart werden per stuk afgerekend, waaroven daarna een korting van 50% werd berekend. Vorige keer met de AH actie waren we nog geen € 30,00 kwijt, nu betaalden we voor minder eten ruim € 40,00.
Dus van het 2e menu gratis was geen sprake.

Jammer “Ni Hao”, voor ons geen AH meer bij jullie.
Jan-sch .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Gebruik gemaakt van de AH restaurantactie.
Dus van het 2e menu gratis was geen sprake.
George V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Onze eerste kennismaking met een sushirestaurant was heel positief.
Kleine betaalbare gerechtjes heerlijk van smaak.
Vriendelijke en vlotte bediening.
Buiten was het nog licht maar de raambedekking was voor alle ramen bijna gesloten.
Een wat donkere ambiance daardoor.
Alex E.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst .Heerijk gegeten me name de sushi en zeewiersalade is erg lekker!Erg veel keuze.Ruim voldoende .Als je wilt kun je 25 gerechtjes eten,maar dat is voor de gemiddelde persoon veel te veel.
We komen beslist nog weer terug!
Sanpen .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
We hebben lekker gegeten voor half geld, met de AH-bonnen. Maar de gerechten kunnen niet tippen aan andere Japanse restaurants waar we geweest zijn. De gerechten hier zijn bv. niet altijd goed warm, dit komt ook doordat ze gedeeltelijk op koude porseleinen bordjes worden geserveerd en dus te snel afkoelen. De sushi was lekker, maar niet bijzonder. Ze zijn bv. minder goed gevuld als bij andere restaurants, er zit erg veel rijst in.
Personeel is erg vriendelijk en wil het je graag naar je zin maken.
Wij waren de enigen in het restaurant, maar hebben al met al, met de AH-bonnen, een leuke avond gehad.
Maar als we de normale prijs zouden moeten betalen, dan gaan wij liever naar een ander all-you-can-eat Japans restaurant.
Trudi S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Prima gerechten, goede verhouding prijs-kwaliteit. Bij drukte kun je elkaar nog steeds goed verstaan.
Vriendelijk, accuraat personeel.
Edwin L.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk eten, goede bediening. Ook is het restaurant prima ingericht. Dat verwacht je niet, zo dicht langs de weg. De wachttijd tussen de ronden met eten is wat lang.
N H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Eten was heerlijk. Veel keuze en ook nieuwe dingen geprobeerd. De decoratie was goed alleen de muziek was meer jazz dan chinees.
mevrk .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Erg lekker gegeten voor een kleine prijs. Hele vriendelijke bediening en ook de koks roepen je toe vanaf het fornuis. We komen zeker weer terug!
Janna V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wij hadden de eerste vier gangen drie porties genomen. De laatste gang twee toetjes
De bediening had vooraf ook aan ons aangegeven drie a vier porties tegelijk te bestellen. Dit was ook meer dan genoeg. Bediening was vriendelijk en gaf goed advies. Een mooie en fijne avond gehad.
Twienye .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Prima gegeten, ondanks 4 allergieën! Honden zijn welkom, wel opgeven bij reservering. Na afloop bood de kok ons nog een koffie vh huis aan, toen we zeiden erg tevreden te zijn. Wij gaan nog eens terug!
miriam G.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten zeer uitgebreidde kaart.Uitstekende garnalen en gebakken bananen. Fijn dat er tijd zit tussen de gangen. Warme gerechten, vooral de kleine, niet altijd goed warm.
Hermy S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Lekker gegeten. Entourage is prima. Correcte bediening. We ware
n hier laat in de middag dus nog erg rustig. Maar ook later was het helemaal niet druk.
Miriam-k .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Op de terugweg naar huis lekker sushi gegeten bij Ni Hao Restaurant. Zeer voordelig i.c.m. de AH restaurantactie. Vanaf de weg lijkt het restaurant gesloten en een beetje oud, maar binnen is het leuk aangekleed en hoor je weinig van de drukke weg die naast het restaurant ligt.
strokap .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
het eten was heerlijk en je kon steeds 5 gerechten gelijk bestellen en dit 5 keer herhalen , de ontvangst was erg leuk en goede bediening verder geen aan/opmerking over dit restaurant. en komen zeker nog eens terug.
Peter07 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heerlijk gegeten met vier personen (AH actie). Prima en gemoedelijke bediening. Gebouw is van buiten wat gedateerd maar ziet er van binnen goed en ruim uit. Op de klok (2,5 uur) werd niet gelet, dus hierdoor voel je je ook niet opgejaagd!
peter725 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Het eten was op zich oké en er was veel keuze. Er zat echter heel veel tijd tussen de gangen, gerechten die we hadden besteld kwamen niet aan of zagen er anders uit dan op de menukaart en het was erg warm binnen. Op de derde gang hebben we zelfs 3 kwartier moeten wachten omdat het niet goed was doorgegeven aan de keuken. Ons zie je hier niet meer terug.