Ni Hao

Almeloseweg 28 7448 RN Haarle Nederland Kaart

Over het restaurant Ni Hao

Zoveel je echt op kan

Bij Ni Hao eet je verse Japanse sushi en Chinese vlees- en visgerechten van de grill zoveel je maar kan! Maar verspilling wordt niet gewaardeerd, dus wat je niet op kan betaal je juist. De kamerschermen, planten en zachte belichting geven deze hotspot in Haarle die Aziatische sfeer. Natuurlijk kun je hier ook afhalen om er thuis van te genieten.

Meer informatie over restaurant Ni Hao

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Alex E.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst .Heerijk gegeten me name de sushi en zeewiersalade is erg lekker!Erg veel keuze.Ruim voldoende .Als je wilt kun je 25 gerechtjes eten,maar dat is voor de gemiddelde persoon veel te veel.
We komen beslist nog weer terug!
Sanpen .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
We hebben lekker gegeten voor half geld, met de AH-bonnen. Maar de gerechten kunnen niet tippen aan andere Japanse restaurants waar we geweest zijn. De gerechten hier zijn bv. niet altijd goed warm, dit komt ook doordat ze gedeeltelijk op koude porseleinen bordjes worden geserveerd en dus te snel afkoelen. De sushi was lekker, maar niet bijzonder. Ze zijn bv. minder goed gevuld als bij andere restaurants, er zit erg veel rijst in.
Personeel is erg vriendelijk en wil het je graag naar je zin maken.
Wij waren de enigen in het restaurant, maar hebben al met al, met de AH-bonnen, een leuke avond gehad.
Maar als we de normale prijs zouden moeten betalen, dan gaan wij liever naar een ander all-you-can-eat Japans restaurant.
Trudi S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Prima gerechten, goede verhouding prijs-kwaliteit. Bij drukte kun je elkaar nog steeds goed verstaan.
Vriendelijk, accuraat personeel.
Edwin L.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk eten, goede bediening. Ook is het restaurant prima ingericht. Dat verwacht je niet, zo dicht langs de weg. De wachttijd tussen de ronden met eten is wat lang.
N H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Eten was heerlijk. Veel keuze en ook nieuwe dingen geprobeerd. De decoratie was goed alleen de muziek was meer jazz dan chinees.
mevrk .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Erg lekker gegeten voor een kleine prijs. Hele vriendelijke bediening en ook de koks roepen je toe vanaf het fornuis. We komen zeker weer terug!
Janna V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wij hadden de eerste vier gangen drie porties genomen. De laatste gang twee toetjes
De bediening had vooraf ook aan ons aangegeven drie a vier porties tegelijk te bestellen. Dit was ook meer dan genoeg. Bediening was vriendelijk en gaf goed advies. Een mooie en fijne avond gehad.
Twienye .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Prima gegeten, ondanks 4 allergieën! Honden zijn welkom, wel opgeven bij reservering. Na afloop bood de kok ons nog een koffie vh huis aan, toen we zeiden erg tevreden te zijn. Wij gaan nog eens terug!
miriam G.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten zeer uitgebreidde kaart.Uitstekende garnalen en gebakken bananen. Fijn dat er tijd zit tussen de gangen. Warme gerechten, vooral de kleine, niet altijd goed warm.
Hermy S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Lekker gegeten. Entourage is prima. Correcte bediening. We ware
n hier laat in de middag dus nog erg rustig. Maar ook later was het helemaal niet druk.
Miriam-k .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Op de terugweg naar huis lekker sushi gegeten bij Ni Hao Restaurant. Zeer voordelig i.c.m. de AH restaurantactie. Vanaf de weg lijkt het restaurant gesloten en een beetje oud, maar binnen is het leuk aangekleed en hoor je weinig van de drukke weg die naast het restaurant ligt.
strokap .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
het eten was heerlijk en je kon steeds 5 gerechten gelijk bestellen en dit 5 keer herhalen , de ontvangst was erg leuk en goede bediening verder geen aan/opmerking over dit restaurant. en komen zeker nog eens terug.
Peter07 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heerlijk gegeten met vier personen (AH actie). Prima en gemoedelijke bediening. Gebouw is van buiten wat gedateerd maar ziet er van binnen goed en ruim uit. Op de klok (2,5 uur) werd niet gelet, dus hierdoor voel je je ook niet opgejaagd!
peter725 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Het eten was op zich oké en er was veel keuze. Er zat echter heel veel tijd tussen de gangen, gerechten die we hadden besteld kwamen niet aan of zagen er anders uit dan op de menukaart en het was erg warm binnen. Op de derde gang hebben we zelfs 3 kwartier moeten wachten omdat het niet goed was doorgegeven aan de keuken. Ons zie je hier niet meer terug.
ellienspaan .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijke sushi! Het pand is verouderd, wel goed schoon, maar het eten is zeker goed. Wanneer het wat drukker is kan het iets langer duren maar dat komt dan ook omdat alles vers bereid wordt. Aanrader!
Miranda897 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Laatst heerlijk gegeten bij Ni Hao. Sushi smaakte heerlijk, en de bediening was goed! Een aanrader, wij komen zeker terug.
marion.kuenen .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Lekker gegeten met de ah restaurant actie! We mochten gewoon eten zoals je normaal all You can eat kan eten. We waren met 10 (!) consumpties €62,00 kwijt. Ontzettend weinig voor hetgeen we gehad hebben. Een dikke 10!
martinevansteeg .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Lekker gegeten. Bij aankomst ziet het pand er een beetje oud uit, maar binnen gezellig. Echt oosters. Bediening is jong maar erg vriendelijk. De wachttijd is wat langer, maar leuke avond gehad!
anouk.kurver .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het duurde vooral heel lang. Eerste 2 rondes gingen nog wel, maar daarna gebeurde er weinig. Het eten was wel heel lekker.
Theo H.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
We hebben met 3 personen gegeten, volgens het concept "all you can eat". Het concept was 5 rondes van maximaal 5 gerechtjes.
Voor Japans eten moet je hier echter niet zijn. Bij het maken van de Sushi was droog en taai zeewier gebruikt. De Misosoep was niet echt warm. De Chinese gerechten waren wel goed.
De service scoort ondanks de vriendelijke mensen erg laag. De door het restaurant gestelde limiet van twee en een half uur werd ruim overschreden. We hadden na een uur de eerste ronde pas gehad. Uiteindelijk hebben we vier uur over de 5 rondes gedaan. Dit was voor ons ruim buiten de limiet. Vervolgens kregen we ook nog als sluitstuk de verkeerde rekening, die hoger uitviel dan verwacht.
De buitenkant van het gebouw nodigde niet echt uit om naar binnen te gaan. De entree zag er goed uit. Binnen was het decor erg schemerig met rondom voor de ramen half gesloten donkere houten lamellen. Ook zaten er veel vliegen.
Wij vinden het geen aanrader.