Ni Hao

Almeloseweg 28 7448 RN Haarle Nederland Kaart

Over restaurant Ni Hao

Zoveel je echt op kan

Bij Ni Hao eet je verse Japanse sushi en Chinese vlees- en visgerechten van de grill zoveel je maar kan! Maar verspilling wordt niet gewaardeerd, dus wat je niet op kan betaal je juist. De kamerschermen, planten en zachte belichting geven deze hotspot in Haarle die Aziatische sfeer. Natuurlijk kun je hier ook afhalen om er thuis van te genieten.

Meer informatie over restaurant Ni Hao

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
N H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Eten was heerlijk. Veel keuze en ook nieuwe dingen geprobeerd. De decoratie was goed alleen de muziek was meer jazz dan chinees.
Mevrk .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Erg lekker gegeten voor een kleine prijs. Hele vriendelijke bediening en ook de koks roepen je toe vanaf het fornuis. We komen zeker weer terug!
Janna V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wij hadden de eerste vier gangen drie porties genomen. De laatste gang twee toetjes
De bediening had vooraf ook aan ons aangegeven drie a vier porties tegelijk te bestellen. Dit was ook meer dan genoeg. Bediening was vriendelijk en gaf goed advies. Een mooie en fijne avond gehad.
Twienye .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Prima gegeten, ondanks 4 allergieën! Honden zijn welkom, wel opgeven bij reservering. Na afloop bood de kok ons nog een koffie vh huis aan, toen we zeiden erg tevreden te zijn. Wij gaan nog eens terug!
Miriam G.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Heerlijk gegeten zeer uitgebreidde kaart.Uitstekende garnalen en gebakken bananen. Fijn dat er tijd zit tussen de gangen. Warme gerechten, vooral de kleine, niet altijd goed warm.
Hermy S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Lekker gegeten. Entourage is prima. Correcte bediening. We ware
n hier laat in de middag dus nog erg rustig. Maar ook later was het helemaal niet druk.
Miriam-k .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Op de terugweg naar huis lekker sushi gegeten bij Ni Hao Restaurant. Zeer voordelig i.c.m. de AH restaurantactie. Vanaf de weg lijkt het restaurant gesloten en een beetje oud, maar binnen is het leuk aangekleed en hoor je weinig van de drukke weg die naast het restaurant ligt.
Strokap .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
het eten was heerlijk en je kon steeds 5 gerechten gelijk bestellen en dit 5 keer herhalen , de ontvangst was erg leuk en goede bediening verder geen aan/opmerking over dit restaurant. en komen zeker nog eens terug.
Peter07 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Heerlijk gegeten met vier personen (AH actie). Prima en gemoedelijke bediening. Gebouw is van buiten wat gedateerd maar ziet er van binnen goed en ruim uit. Op de klok (2,5 uur) werd niet gelet, dus hierdoor voel je je ook niet opgejaagd!
Peter725 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Het eten was op zich oké en er was veel keuze. Er zat echter heel veel tijd tussen de gangen, gerechten die we hadden besteld kwamen niet aan of zagen er anders uit dan op de menukaart en het was erg warm binnen. Op de derde gang hebben we zelfs 3 kwartier moeten wachten omdat het niet goed was doorgegeven aan de keuken. Ons zie je hier niet meer terug.
Ellienspaan .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijke sushi! Het pand is verouderd, wel goed schoon, maar het eten is zeker goed. Wanneer het wat drukker is kan het iets langer duren maar dat komt dan ook omdat alles vers bereid wordt. Aanrader!
Miranda897 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Laatst heerlijk gegeten bij Ni Hao. Sushi smaakte heerlijk, en de bediening was goed! Een aanrader, wij komen zeker terug.
Marion.kuenen .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Lekker gegeten met de ah restaurant actie! We mochten gewoon eten zoals je normaal all You can eat kan eten. We waren met 10 (!) consumpties €62,00 kwijt. Ontzettend weinig voor hetgeen we gehad hebben. Een dikke 10!
Martinevansteeg .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Lekker gegeten. Bij aankomst ziet het pand er een beetje oud uit, maar binnen gezellig. Echt oosters. Bediening is jong maar erg vriendelijk. De wachttijd is wat langer, maar leuke avond gehad!
Anouk.kurver .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het duurde vooral heel lang. Eerste 2 rondes gingen nog wel, maar daarna gebeurde er weinig. Het eten was wel heel lekker.
Theo H.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
We hebben met 3 personen gegeten, volgens het concept "all you can eat". Het concept was 5 rondes van maximaal 5 gerechtjes.
Voor Japans eten moet je hier echter niet zijn. Bij het maken van de Sushi was droog en taai zeewier gebruikt. De Misosoep was niet echt warm. De Chinese gerechten waren wel goed.
De service scoort ondanks de vriendelijke mensen erg laag. De door het restaurant gestelde limiet van twee en een half uur werd ruim overschreden. We hadden na een uur de eerste ronde pas gehad. Uiteindelijk hebben we vier uur over de 5 rondes gedaan. Dit was voor ons ruim buiten de limiet. Vervolgens kregen we ook nog als sluitstuk de verkeerde rekening, die hoger uitviel dan verwacht.
De buitenkant van het gebouw nodigde niet echt uit om naar binnen te gaan. De entree zag er goed uit. Binnen was het decor erg schemerig met rondom voor de ramen half gesloten donkere houten lamellen. Ook zaten er veel vliegen.
Wij vinden het geen aanrader.
Karstenvisscher .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
De sushi's bij Ni Hao zijn voortreffelijk. Maar ook de overige gerechten zijn erg goed. Ik ben er al meerdere keren geweest en dat is voor mijn doen erg bijzonder. De laatste gang red ik meestal niet, aangezien de porties goed zijn.
Cfymobiel .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
De bediening was perfect zeer vriendelijk en duidelijk van uitleg.
Niet te opdringerig en we kregen alle tijd en werd ook goed geboden.
Goede advisering voor bepaalde gerechten.
Keurig interieur,goed eten en zeer vriendelijke bediening.!
Haarle15 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Al het eten smaakte prima. Bediening en de sfeer waren goed. Zou zelf ook anderen aan raden om hier eens te gaan eten. Een ander en goed concept.
D.g.iding .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Met de AH actie naar Ni Hao geweest.
Van buiten oogt het gebouw wat gedateerd, maar bij binnenkomst blijkt het een keurig en sfeervol restaurant te zijn met een open keuken.
De bediening is erg vlot en netjes, het concept van het restaurant wordt vriendelijk uitgelegd.
De menukaart bestaat uit allerlei kleine gerechtjes, van sushi tot aan minipizza's?
Het laatste had van ons niet gehoeven maar je zal er maar net zin in hebben.
Blijft ruim voldoende keuze over op de kaart en je mag per ronde 5 gerechtjes bestellen waarbij we de sushi links hebben laten liggen want daar houden we niet van.
Het eten is lekker maar het had wat meer uitgesproken qua smaak mogen zijn.
Desalniettemin geven wij dit restaurant een flinke voldoende.
Wij hebben een leuke avond gehad, lekker gegeten en bevelen Ni Hao van harte aan.
En Ni Hao, bedankt!!!