Ni Hao

Beijerse Hof 9 3262 VR Oud-Beijerland Nederland Kaart
31-186620548

Over het restaurant Ni Hao

Bij sushi & grill restaurant Ni Hao in het Overijsselse Haarle geniet je van heerlijke all you can eat gerechtjes.

Elke woensdag en donderdag worden onbeperkt sushi, grill en wok gerechten geserveerd voor maar liefst €21.90. Op vrijdag tot en met zondag geniet je van deze dagverse producten voor €24,90 en kinderen kunnen al komen smullen van de heerlijke gerechten vanaf €5,-.

Trap je diner af met verse nigiri's en maki's, gevolgd door diverse rijst en noedels gerechten aangevuld met een speciaal grillgerecht. Sluit je diner af met een heerlijk dessert zoals zwart sesam ijs.

Laat je een avond verrassen en verwennen met heerlijke sushi, grill en wok gerechten bij sushi & grill restaurant Ni Hao in Haarle!

Meer informatie over restaurant Ni Hao