Ni Hao wok

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00

6,8
Koen Floris G.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Al verscheidene keren ben ik bij Ni Hao wok wezen eten. Zo dus vanavond ook weer. Ik was met een aantal collega's ter gelegenheid van een afdelingsuitje. Met zo'n groot buffet met wel meer dan dertig verschillende gerechten is er voor iedereen wel wat wils. Ik heb van diverse buffetten gebruik gemaakt. Eerst tomatensoep vooraf. Vervolgens een paar stukjes vlees van de tepan yaki met wat groente en rijst. Daarna een rondje wokken en wat Chinese gerechten en tot slot ook nog ijs uit het buffet. Ik heb de maaltijd afgesloten met een kopje Chinese thee. Al met al heb ik heel lekker gegeten en het decor is ook typisch Oosters. Ik zal zeker nog een terug komen.
jaapdries .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Qua sfeer beter dan de wereldrestaurants nabij de ring: inrichting meer Oosters - ook het personeel :) Sushi stelt niet veel voor: in de maki heb ik geen zalm en avocado in kunnen ontdekken, alleen een stukje zalm in de vorm van nigri. Uramaki zaten vooral surimi als 'vlees'. Soms lieten ze de boel zwart worden op de teppanyaki-plaat, ook gooien ze er standaard boter/margarine op, je kan vragen om dat niet te doen. Vriendelijke en behulpzaam personeel. De mannelijke telefonist wist de afspraak in te plannen zonder naar mijn naam te vragen (goed onthouden). Rond zaterdag 19 uur wel druk - wachtrijen van zo'n 6 personen. Voorafgemaakte curry's en andere oosterse wokgerechten zijn zeker het proberen waard! Koud buffet o.a. makreel, gerookte zalm, gekookte groentes. De spruitjes vielen tegen: ontdoe deze van de bodem (strippen en schillen) want dat maakt het taai en uigedroogd smaken. Bij ontvangst jas aangenomen, keurig.
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Wat veel belovend leek viel vies tegen. Eten was lauw of koud. Had echt meer verwacht! Genoeg keuze. Dat wel. Alleen alles wat ik nam was taai of koud. Zonde van het geld.
Nieuwtje .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Op een zaterdagavond met 9 personen gegeten. We hadden om 19.30 uur gereserveerd.
Het eten en toetje werd toen niet meer aangevuld. Alleen restjes.
Ook de verse sushi werd op dat moment niet meer voor het wokgedeelte gemaakt. Alleen voor het sushi restaurant. Toen ik aan de bedrijfsleider vroeg waarom er geen sushi meer werd gemaakt, kreeg ik te horen dat ik over een uur maar weer moest kijken dan zouden ze wel tijd hebben.
De grill was lekker. Biefstuk was lekker mals.
Wolter B.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Met zo'n 25 collega's uitgebreid buffet arrangement.
Hele ruime keuze aan gerechten.
Lekkerst vindt ik toch de wok en gril gerechten vooral
omdat het eten dan lekker op temperatuur is.
Jammer dat de kant en klaar gerechten niet echt warm zijn.
Toetjes buffet ook erg lekker met gebak, vers fruit en ijs.
Alleen spuit de slagroom alle kanten op
Bediening was vlot en correct.

Mary-Ann F.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
We hebben op zondag eind van de middag met een groep gegeten bij Ni Hao Kattendiep. Een wok vind ik meestal te massaal, maar deze vond ik er erg verzorgd uitzien en het was ook niet zo vreselijk druk. Je kwam erg leuk binnen.
Ze hebben ontzettend veel keuze, met name de sushi op band vond ik schitterend. Ruim assortiment aan aziatische gerechten, zelfs mandjes met gestoomde Dim Sum. Bij het dessertbuffet heb ik mijn ogen uitgekeken wat keuze betreft. Twee grote fonteinen met chocolade (wit en bruin) en fruit of snoep wat je hierin kon laten overgieten met chocolade. Ook de kleine gebakjes zagen er heerlijk uit (tompouce en bananengebakjes), potten met dip, nootjes, je kon het zo gek niet verzinnen of het was er. Wat een feest voor de kinderen.
Ik heb er heerlijk gegeten en vond het wel weer eens leuk om naar een wokrestaurant te gaan.
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Een wok, die kennelijk z'n beste tijd heeft gehad. Wel mooi pand en locatie. Vlees erg vet en doorgekookt. Biefstuk op de bakplaat taai. Ijs drappig en bij behoren slagroom ook zacht. Weinig fantasie en weinig bijzonders. Beetje eetfabriek, maar zonder top eten.
Jammer. Niet voor herhaling
Mirre V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2015
Eigenlijk wel prima gegeten maar wok blijft toch wok en je moet altijd werken voor je eten op tafel staat. Verder was de mihoen prima blijft toch de beter woktent van Groningen.
Wijnand S.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Ik kom al jaren bij HET WOK restaurant van Groningen. Zowel voor afhaal als lekker dineren bij fusion als met groepjes naar de wok.
Wij hebben nog nimmer, slecht daar gegeten of zijn daar vervelend weg gegaan. Echt een aanrader! Ga je een dagje winkelen of lekker eten voor het stappen aan dan is dit je adres!

*Mooi ingericht *Prijs/Kwaliteit Top!
mojito .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Wij halen regelmatig het maandmenu voor € 18,- op bij de afhaaldesk van dit restaurant. Dit is ons altijd prima bevallen qua smaak, kwaliteit en hoeveelheid. Een van de vaste onderdelen van dit menu is babi pangang. Bij alle Chinese restaurants die wij kennen is het gebruikelijk dat dit gerecht bestaat uit reepjes varkensvlees die netje op een rijtje naast elkaar liggen in een smakelijke zoetzure saus. Echter, de laatste tijd bestaat de babi pangang niet uit reepjes vlees maar uit kleinere stukjes die kriskras in de saus door elkaar liggen waardoor je de indruk krijgt alsof dit vlees is dat is overgebleven en dan maar meegegeven wordt bij een dergelijk afhaalmenu.
Wij hebben ons hier een tijdje geleden telefonisch over beklaagd alsook gisteren bij de afhaalbalie. In beide gevallen hoort men onze klacht vriendelijk aan maar opnieuw kregen wij een afhaal menu mee met een babi pangang die wel als zodanig smaakt maar er niet uit ziet. Uitsluitend kleine stukjes vlees zonder enige structuur. Omdat men onze klacht niet serieus neemt slaan wij dit restaurant voorlopige over.
Alexander_K .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Ni Hao wok is een ontzettend leuk en mooi aangekleed wokrestaurant. De bediening is hartstikke vriendelijk en aardig. Het is alleen jammer dat niet al het (kokend) personeel Nederlands spreekt, wat best lastig is als je aan de gril staat. Ook staan er vaak lange rijen tijdens het wokken.
Alles wat van de wok of de gril komt is heel lekker en goed maar de rest, laten we maar zeggen dat je niet in de keuken wil kijken en als je dat wel doet dat je er spijt van hebt.
Vooral ook jammer is dat bij de "verse" sinaasappelsapmachine er water wordt toegevoegd aan de jus d'orange. De sinaasappels worden weliswaar gewoon vers geperst maar doordat er water aan toe wordt gevoegd verpest dit het toch wel.
Ook jammer is dat niet alles (tijdig) wordt aangevuld.
Ook verschilt het per locatie heel erg wat je te eten krijgt en hoe goed het eten is. In de Ni Hao aan het centrum is het bijvoorbeeld veel minder dan die in het stadspark. Heel mooi en heel gezellig, maar aangezien het eten niet echt veel soeps is, is het niet echt een aanrader
WaarisHetEi .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2015
Eten bij de Ni Hao is wat je verwacht van een groot wokrestaurant. Het eten is lekker, maar niet heel bijzonder. De keuze is enorm en de meeste gerechten scoren een 7 of hoger. Ondertussen ben ik er een keer of 10 geweest en het valt nooit tegen.

De zalm van de grill en wokken met saus 1 (soja) zijn aan te bevelen. Verder moet je niet teveel opscheppen. Je kunt immers zo vaak als je wilt opnieuw opscheppen, dus is het zonde om vol te zitten na de eerste ronde.

Minpunten vind ik dat je borden en bestek vrij rucksichtlos worden meegenomen als je begint aan je desert. Niet erg klantvriendelijk. Daarbij vind ik het systeem waar je muntjes moet kopen voor alcoholische drankjes, nogal amateuristisch.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Zondag voor het eerst hier bij de "wok" gegeten. Dit was nog 1 van de weinige wok restaurants die wij nog niet bezocht hadden in de provincie Groningen. Het zit gedeelte doet mij denken aan een trein coupe en komt niet gezellig over.

Sushi op de lopende band is een leuk idee maar qua variatie is het karig. 1 van de weinige restaurants waar je zelf nog een bord moet pakken waar je eten op komt. Voor ons was dat nieuw en je mocht blij zijn dat er iets uit de mond van de kok kwam van "bord". Vaak was het chagrijnig wijzen naar een bord. Meerdere mensen die dit die avond overkwam. Koks waren ook niet heel vriendelijk. Die bij de lava grill die was nog het vriendelijkst. Die bij de tepanyaki plaat had er waarschijnlijk niet veel zin in. Pangius files 1e keer rauw van binnen. Bij de 2e poging, nadat gevraagd was de vis nu was langer te laten bakken, was de vis ook weer rauw.

De kant en klaar gerechten was verder niks mis mee behalve dat bijvoorbeeld de gerechten die au bain marie worden warmgehouden (loempia's, kerriepasteitjes etc) koud tot lauw waren.

Opruimen gebeurd redelijk snel alleen ze halen borden en glazen/flesjes niet gelijktijdig op.

Ontvangst was heel vriendelijk. Al met al gaan wij niet weer naar deze wok. Wellicht dat wij eens besluiten om voor de sushibar te gaan.
Bianca M.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2015
Met een gezelschap van 4 personen op een maandagavond gedineerd. Restaurant is groots opgezet, maar op een maandagavond lekker rustig. Het buffetgedeelte was verrassend smaakvol als je dat vergelijkt met andere wokrestaurants. De wok was ook lekker, maar als sushifanaat liep ik vlug langs de sushiband. Deze zag er niet zo fris uit. Pluspunt is de versgeperste jus. Ook de desserts zagen er prima uit. Bediening was vriendelijk en maakte nog een praatje, maar dat kan makkelijk op een rustige avond.
Rieks G.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Met een groep van twintig personen heb ik heerlijk gegeten bij Ni Hao wok. We waren met een bruidspaar vroeg aanwezig en hadden geen last van wachttijden of van lege schalen. Ook bij de bakplaten waren er geen wachtrijen. Het eten smaakte goed, zonder daarbij een echte uitschieter te ontdekken. Ik vond het alleen jammer dat geen speciale aandacht aan het bruidspaar werd geschonken. Een klein gebaar, bijvoorbeeld een bloemetje, had Ni Hao gesierd.
Floris O.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Waar moet ik beginnen. De Ni Hao is een groot restaurant waar 'fine dining' elke avond een nieuwe betekenis krijgt. De gasten, veelal mensen die meespelen in de BankGiro Loterij, brengen een sfeer mee die je het gevoel geeft dat alles mogelijk is in de Ni Hao. En dat is de Ni Hao in optima forma, voor elk wat wils. Wokken met saus nr. 3 én 4? frikadellen als dessert? Het kan allemaal bij Ni Hao Wok Groningen. Ik dineer 2 á 3 keer per maand bij dit fijne etablissement en elke keer is het een andere ervaring. De wokkoks zijn over het algemeen vriendelijk en zijn nooit te beroerd om mee te denken welke woksaus je nu weer moet combineren.
En of, ik er snel weer ben!
AlphaLimaSierra .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
Ni Hao wok heeft een all you can eat concept, waar je tegen bijbetaling ook onbeperkt kan drinken. Alcoholhoudende drankjes vragen dan echter nog om een bijbetaling van 1 euro per stuk.

De wok is vooral populair bij grote groepen. Is de inrichting ook op aangepast. Grote lange tafels. Nadeel is dat het best rumoerig is in het restaurant. Een gesprek met tafelgenoten gaat erg lastig, tenzij ze direct naast of tegenover je zitten. De anderen zijn niet te verstaan.

Wat het eten betreft zijn de wok gerechten prima. Wachttijd voor de wok is echter vaak behoorlijk lang. De bekende chinese gerechten staan al klaar in warmhoudbakken (au bain marie). Staan er voor het gevoel soms al te lang, waardoor de smaak erg plat wordt. Echt verrast word je sowieso niet bij de wok.

Gegeten met 7 personen.

genieter2000 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
Het eten was oneindig slecht dit licht al erg lang in de bakken en de sushi is uitgedroogd. De lege borden werden netjes opgehaald en de garderobe is keurig. Het meubulair is matig.
dvanstreun .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Er was eigenlijk maar 1 hoogtepunt, de vers geperste jus.
25 minuten wachten op de wok, o.a. door een paar niet vooruit te branden "koks".
Bakken die leeg waren en sporadisch bijgevuld werden, en dit terwijl het nog niet eens helemaal vol was.
Het was de eerste, en ook direct de laatste keer.
Met stip het slechtste restaurant waar we geweest zijn.
Volgende keer weer ergens anders heen.
Klaas D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
Met een groep internationale gasten hier gegeten. Zij waren allemaal onder de indruk van het restaurant en de kwaliteit van het eten. Aan het einde van de avond was er wel het een en ander op maar dat kon de pret niet drukken.
Een prima avond gehad en iedereen ging met een tevreden gevoel terug naar zijn hotel.