Ni Hao Stadsparkpaviljoen

• Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Sfeervol en gezellig.
Eltjo J.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
De banken zijn aan vervanging toe
pwb .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Al jaren zijn wij hier vaste klanten. Alles is altijd even goed en lekker. Ondanks de concurrentie van Wereldgeluk blijft Ni hao toch de net wat betere in alles. Het enige dat Wereldgeluk voor heeft, is het gratis drinken.
janfam .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Onlangs weer eens gegeten bij Ni Hao. Zoals altijd waren de ontvangst en bediening vriendelijk en correct. We hadden voor 5 personen gereserveerd in de serre. We werden aan een tafel voor 4 gezet met een extra stoel op de kopse kant; dit was te krap en niet echt prettig. Een ander minder minpuntje zijn toch wel de toiletten. Deze zijn gedateerd en ogen niet fris. Het eten was zoals we gewend zijn prima, van voorgerecht tot en met het dessert was het smaakvol. Ni Hao blijft na al die jaren nog steeds een prima locatie om te eten.
Erica W.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Vandaag heerlijk met mijn vriend gegeten. We werden vriendelijk ontvangen, jassen netjes aangenomen en naar onze tafel begeleid. Gelijk werden wij voorzien van een drankje en daarna heerlijk genoten van het buffet. Alles was goed op smaak en goed warm. Ook het dessert buffet was tot in de puntjes geregeld.

Het is een pand met een fijne sfeer. Bediening is bijzonder vriendelijk en professioneel. Ik ben fan! En als ik dan aan het einde de rekening zie dan word ik erg blij. Ik zou zeggen zeker eens gaan eten!
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Met regelmaat eten wij bij het stadsparkpaviljoen. De ontvangst is, zoals altijd, hartelijk. Je voelt je direct welkom. Wij beginnen altijd met de koude gerechten, de keuze is enorm. Altijd is er wel weer iets nieuws. Daarna gaan we meestal naar de bakplaat, vlees en vis in overvloed. Gewoon heerlijk. Daarna gaan we een rondje wokken, ook daar is de keus enorm. Daarna naar de nagerechten, ook hier een enorme keuze. We sluiten altijd af met ijs. Heerlijk schepijs van hele goede kwaliteit, minstens tien soorten. We zitten altijd in de koepel, Rik is daar de gastheer. Een echte vakman, die met enorm plezier zijn werk doet. Heel veel mensen kent hij bij naam. Kortom naar de wok gaan is voor ons een feestje, Snel, goed, vriendelijk, je voelt je er heel erg op je gemak. En dat allemaal voor een hele schappelijke prijs.
John A.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het eten is prima voor wat je mag verwachten van een all you can eat. Jammer dat de koks zeer gebrekkig Nederlands spreken.
Onze kelner was een uitstekend gastheer, die op een hele prettige manier de avond verzorgde! Jammer dat de eigenaar af rekent. € 20.00 teveel betaald en daar niet op terug komt. Overigens ook eigen schuld dikke......
edjedan .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Weer prima gegeten hier. Ruime keuze en goede bediening. We waren vroeg (17.00 uur) dus dan is alles gewoon goed gevuld.
Voor elk wat wils zou ik zeggen.
Inmiddels is de inrichting weer veranderd sinds de laatste keer hier. Prachtig!
Minpuntje: toilet mag wat schoner. Ook de kitnaden zijn slecht en al langer vuil en verkalkt.
Maar wij komen zeker een keer weer.
Anika P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Een aantal jaren niet geweest, ziet er moderner uit. Veel keuze, niet alles is even lekker maar voor iedereen zit er wel iets tussen is. Bij teppanyaki heb je veel keus. Dessertbuffet zeer uitgebreid, alleen sommige dingen waren op. Prima eten met een groep.
Robbert P.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
De wok gerechten waren weer prima. De buffetgerechten (bami, nasi, etc.) waren veelal (bijna) op en duurde erg lang voordat deze werden bijgevuld. De bediening was weer zeer vriendelijk en de sfeer is er altijd relaxed. Het enige jammer van dit soort restaurants is dat er altijd wel iemand niet aan tafel is.
mlamain76 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Zoals gebruikelijk een fijne sfeer met heerlijk eten.
De koks hebben alles weer tot in de puntjes bereid en de obers waren zeer attent.
hans1981 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Hier wederom goed gegeten. De kwaliteit is zeer goed en de prijs die je hiervoor betaald is heel schappelijk. Het Vernieuwde speelparadijs met binnen en buitenspeelplaats helemaal top! Hier kan ik mijn kinderen zonder zorgen laten rondlopen en mijn vrouw en ik hebben in alle rust kunnen eten. Ons zie je snel weer terug
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Op een zondag zijn we met acht man aangeschoven bij Ni Hao in het stadspark. Het gebouw van buiten af en de entree zijn erg mooi. De ruimte voor groepen heeft een donkere decoratie waardoor het tov een plek met raamuitzicht misschien wat minder gezellig oogt. Toch is de indeling prima en de pianomuziek was niet overheersend. Het eten is in zeer ruime mate en in een prima kwaliteit aanwezig. De sushi en de warme Chinees/ Indische gerechten waren heerlijk en het wok-buffet was prima. Bij het dessertbuffet werd flink uitgepakt met ijs, diverse soorten gebak, etc. De service was vlot, maar had misschien soms wat meer met een glimlach gemogen. Al met al heeft onze groep in Ni Hao Stadspark een erg fijne avond mogen beleven, waarbij met name de diversiteit en de kwaliteit van het eten erg in de smaak viel.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Met regelmaat gaan wij hier "uit eten". Recent hebben er weer allerlei aanpassingen plaatsgevonden. Deze zijn een verbetering ten opzichte van hoe het was. Iedere keer valt de betrokkenheid van het personeel op, deze is heel bijzonder. Kom je bijna nergens zo tegen. Het eten is lekker, steeds staan er weer nieuwe dingen op het menu. Gewoon een aanrader voor iedereen. En dat alles voor heel normale prijzen. Gewoon doorgaan op deze manier.
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2016
Sterk verbeterd. We hadden het eigenlijk wel gehad met dit wok restaurant, het werd erg traditioneel. Maar nu heringericht en aanvulling assortiment. Moderner, lekkerder en uitgebreider. Een verbetering
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Met een grote groep hier wezen eten, waarvoor deze locatie uiterst geschikt is. De bediening is snel aanwezig voor een drankje en borden worden snel opgeruimd. Er ontstonden wel zeer lange rijen bij de wok en gril. Het eten van de wok vond ik niet altijd even sterk van de gekozen smaak. Het personeel achter de pannen werkt erg hard, maar komt helaas niet altijd even vriendelijk over. Het vlees van de bakplaat was erg lekker. Bij de warme gerechten heb ik nooit lege bakjes aangetroffen, bij de nagerechten was de keuze echter al flink geslonken.
Hilko M.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Ben hier een keer wezen eten tijdens de lunch. Ontvangst erg netjes, waarna je echt een heel erg mooie eetzaal binnen loopt.
Buffetgerechten vond ik erg lekker, vooral de vele verschillende salades. De keuze is ruim en de presentatie ook mooi.
Decor zogezegd echt super, en bediening correct.

Zou hier zonder twijfel nog eens gaan lunchen.
JW0000 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
Regelmatig hier gegeten, altijd naar wens. Eten is uitstekend en divers! Vanavond was het heerlijk rustig. Bediening was bijzonder servicegericht en vriendelijk, vol aandacht. Omdat het enorm regende kregen we zelfs een paraplu.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Op 26 juni bij dit restaurant (wok) geweest. Wij waren er om 17.00 uur. Dit is de beste tijd om hier heen te gaan. Alles volop voorradig, geen lange wachtijden. Goede ontvangst, snelle en vriendelijke bediening. Wij komen hier regelmatig, altijd dik in orde.
Grada69 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Komen hier regelmatig maar nooit in het weekend, dan is het vaak te druk en kunnen bepaalde gerechten op zijn. De ambiance is prachtig en schoon en de toiletten zijn ook schoon. De all inclusief methode is handig en je weet waar je aan toe bent.
De ontvangst is altijd heel vriendelijk en attent. Ook kunnen bijv. zakelijke lunchen georganiseerd worden. De laatste tijd ook veel Nederlanders achter de wok! Zeer fijn, voor een gezellig praatje maar ook bij dieet wensen.
Verwacht geen hoogstaande gerechten maar het eten is prima. De verse zalm is heerlijk, de wok en grill ook. Verder is de keuze enorm. Ook patat, frikandellen, e.d.
De toetjesbar overtreft alles, verschillende smaken ijs en ook softijs, veel soorten gebak, vruchten.. Leef je uit.