Ni Hao Panorama

Woensdag t/m Vrijdag 15:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 13:00 - 22:00

Annagien S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Heerlijk gegeten in de tuin achter het restaurant. Het is niet groot maar je kunt er nog lekker genieten van de laatste zonnestralen. Pekingeend in flensjes, ossenhaassalade, Tom Kha Kai soep, Haricots Verts in knoflook, overheerlijke grote gamba's, kip Thaise bami en allemaal even lekker en goed op smaak. Bediening uitstekend en zeer vriendelijk. Wij hebben genoten en komen zeker terug.
Ben-en-Wendy .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Prachtig restaurant met een heel mooie inrichting (o.a. muur beschildering, behang en vitrinekasten). Zeer vriendelijke ontvangst en later een correcte bediening en een goede uitleg van het menu. Verrassingsmenu was heerlijk. Grote porties die wel wat minder mogen van mij.
Kortom : aan te bevelen als restaurant om eens ongedwongen en lekker te eten.
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Echt super heerlijk gegeten. Komt zeer dicht bij de echte Chinese keuken. We hadden Peking eend , zeebaars en babi pangang en alle gerechten waren top. Verder een super vriendelijke behulpzame en beleefde bediening. Voor mij geen gewone Chinees meer.
Goudaeters .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Lekker authentiek gegeten in een bijzonder decor. Een aanrader.
Al hier vaker gegeten en is altijd van een hoog niveau.
Daniel L.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2015
Tijd om eens een korte recensie te schrijven over Ni Hao Panorama, het eten is van een constant en hoog niveau. wij komen hier al jaren en worden nimmer teleurgesteld. Des te vreemder vind ik het dat in mijn optiek mindere oosterse restaurants ( voornamelijk in de randstad) worden bekroond met een Michelin/ Lekker aanbeveling, terwijl dit restaurant meer niveau heeft.
Joheli .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
Wij hebben heerlijk gegeten bij Ni Hao. Bediening was super vriendelijk, beleefd en attent.
De gerechten waren bijzonder smaakvol en apart. Al met al een bijzondere avond gehad.
Sandra .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2014
Dit is de eerste en ook meteen de laatste keer dat we hier kwamen te eten, het eten was veels te duur vergeleken met de prijs dat houd in dat het eten naar onze mening niet erg op smaak was en een te kleine portie was.
De bediening vonden we ook erg slecht en niet klantvriendelijk, we hebben lang moeten wachten op onze eerste glas drinken en moesten er zelfs twee keer om vragen.
Voor ons dus geen tweede keer weer.
Kor-Hameleers .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2014
Een wan tang soep als vooraf genomen en rendang als hoofdgerecht. De soep was smakelijk maar niet bijzonder. De rendang was perfect! Een authentieke Indonesische bereiding, mals vlees en rijk van smaak. De schotels zijn voorverwarmd waardoor de gerechten niet snel koud worden. De hoeveelheid boontjes bij het gerecht is klein maar wordt op verzoek gelijk aangevuld. Het interieur is erg luxe met tapijt, een gebeeldhouwde wand, manshoge vazen, comfortabele stoelen, etc. etc.
Edzo B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Met mijn vriendin en oudste zoon hier gegeten. Ontvangst was vriendelijk, de entourage kan langzamerhand een opfrisbeurt gebruiken. De maaltijd was echter waar we voor kwamen en dat viel zeker niet tegen. We begonnen met een soepje, waarbij de zuurpikante soep zeer smakelijk was. Dit is altijd in Aziatische restaurants mijn favoriet en ik moet zeggen, zoals ze deze bij Ni Hao maken doen ze mee in de top 3. De peking eend in flensjes beviel goed, net als de koedlo yoek en mijn groente in rode currysaus. De tijd tussen bestellen en serveren en tussen de gerechten was prima. Als we weer gaan wandelen in de bosrijke omgeving van Zuidlaren vallen we hier zeker nog een keer binnen!
Sander S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Wij hebben een huisje op het Zuidlaarder meer en ik kom zelf uit Zandvoort. Ik kom al ruim 12 jaar bij dit restaurant en het is mijn lievelingsrestaurant! De kwaliteit is in die jaren altijd constant gebleven echt heel bijzonder! Moet wel zeggen dat het een klein likje verf kan gebruiken en de buitenkant mag wat opgeknapt worden maar goed ik kom hier voor het eten en dat is het beste wat ik ooit gegeten heb.

Wat ik bestel:
Vooraf altijd de ossenhaas salade Yam Salad Nua, deze is legendarisch!
Hoofdgerechten afhankelijk met hoeveel personen we gaan bestel ik altijd: Thaise haricots verts met knoflook, super! De Nua Phad Phed, 3 flinke stukken ossenhaas wat smelt op je tong zo zacht. Uiteraard de Thaise Bami, een maaltijd op zich. Kai Pad Med Mahang, Kip met cashew noten is mijn moeder echt dol op!

De laatste tijd eten we ook regelmatig dingen die niet op de kaart staan:
Pekingeend met flesjes en wow deze moet je proberen, weet niet hoe het heet, maar het zijn krokante gekarameliseerde kipstukjes met sesam en 4 soorten peper. Niet pittig maar heel bijzonder.

Aanstaande zondag daar weer eten, kan niet wachten, ow en als toetje neem ik altijd 1 a 2 bolletjes bananenijs. Simpel maar past er perfect bij als afsluiter.

Prijs PP ongeveer 35 a 50,- RUIM de moeite waard!!
Rien1939 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2013
Daar veel restaurants in Zuidlaren op de maandagavonden gesloten zijn besloten wij het restaurant Ni Hao Panorama te bezoeken. Wij bestelden Nua Phad Phed dat staat voor ossenhaas met een pikante Hoi Sin saus. Het gerecht bestond slechts uit 3 stukjes ossenhaas. Heerlijk van smaak en een fijne saus. Geen groente , geen nasi. Wij moesten hiervoor € 22,95 betalen. Dit is veel te veel voor 3 stukjes ossenhaas. Als supplement bestelden wij Kantonese nasi voor € 4,95 per portie. Heel lekker. Het andere gerecht dat wij bestelden was Kai Pad Med Mahang = Kip met cashew noten, zonder nasi voor € 14,95 Heerlijk gerecht. Value for money.
Hebben buiten gegeten. Wij bestelden een karafje water. Moesten hier 3x om vragen. Uiteindelijk werd het karafje geserveerd. Slechts 1 glas erbij. Moesten voor het tweede glas ook hierom een paar keer vragen. Voor een restaurant van een hoog niveau vonden wij de bediening teleurstellend.
Edgar S.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2013
Omdat de vorige keer a la carte erg goed beviel deze keer weer gedaan. Je kan nl ook kiezen uit veel verschillende menu's. We waren met z'n vieren en ieder had wat anders besteld. 2 verschillende curry's rood en groene en 2 vleesgerechten. Ik had ossehaas dat op traditionele manier was bereid. Eten wordt geserveerd in schalen. Leuke daarvan is dat je gemakkelijk van elkaar kan proeven. Alle gerechten waren weer lekker. Ambiance blijft mooi, gastheer uiterst vriendelijk. Omdat we aan een tafeltje achterin de zaak zaten werden we een beetje over het hoofd gezien. Daardoor lang wachten op drankjes etc. En de airco was erg luidruchtig, had ik zelf niet zo'n last van de dames aan tafel echter wel.
Edgar S.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2012
In november 2012 weer gegeten. Ontvangst was weer uiterst vriendelijk. Op advies vd gastheer deze keer geen menu (wat overigens ook heerlijk is) gekozen maar à la carte gegeten. Grote gamba's, tarbot en zwaardvis met heerlijke bijgerechten. Bijzonder goed gegeten, maar dit is dan ook geen doorsnee Chinees. Bediening ook heel vriendelijk. Wij komen weer terug!!
Lucas V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2012
Samen met mijn ouders hier gegeten. Het ontvangst was plezierig. Jassen werden aangenomen en eerst een aparatiefje voor je naar de tafel wordt geleid. Het eten was geweldig goed. Kleine porties maar genoeg. We hebben meer de indonesische gekozen. Verrukkelijk erg gastvrij en veel aandacht voor de gasten. Er werkt daar een zeer goede serveerster die goed Nederlands spreekt en je niet uit het oog verliest. De prijs zit in het hogere segment maar je mag dit restaurant niet vergelijken met een doorsnee Chinees. Het is luxer en je bent daar zo maar niet weg met 3 gangen.