Ni Hao Panorama

6,7

Jouw recensie over het restaurant Ni Hao Panorama

Birgit K.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Bavaria 4,00. Cola Bacardi 7,00. Kwaliteit van een gemiddelde afhaal chinees. Kleine portie Rendang 14,00 en dan moest je de nasi erbij bestellen. Dat ze het durven vragen
Joke U.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Na jaren geleden nu weer een reservering gedaan bij dit restaurant. Toen moest je echt reserveren want anders kwam je er niet tussen. Nu was 1 tafel bezet. Een garnalen gerecht besteld. Helaas werd er een verkeerd gerecht geserveerd. Daarna werd geprobeerd dit recht te zetten. Echter er werden 2 grote garnalen gereserveerd, kosten € 28,95. Ook de zeebaars liet te wensen over. Op het bord een kop en een staart, maar geen visvlees te vinden. Bij navraag werd er gezegd dat er 500 Gr. zeebaars op het bord moest liggen. Helaas wij hebben het niet gevonden. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, maar de eigenaar deed geen enkele moeite om ons tegemoet te komen. Heel jammer. Niet voor herhaling vatbaar.
Wienko B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Valt behoorlijk tegen. Zojuist gegeten. Wij zijn liefhebbers van chinees maar we hadden hier meer van verwacht. Buffet gekozen. Gerechten waren op zich niet slecht maar werden niet regelmatig ververst/aangevuld met als gevolg dat sommige gerechten meer dan een uur onaangeroerd in de bakken lagen te garen. Dit komt de smaak niet ten goede. De wijn smaakte niet eens naar wijn. Het toetjesbuffet was beneden alle peil, enkel 2 smaken ijs en een bak fruit. Helaas niet voor herhaling vatbaar. Storende telefoon van de afhaal.
R.J. V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Afgelopen weekend weer eens bij Ni Hao Panorama binnen gestapt en merkte iets unieks aan de voorkant. Het restaurant heeft een nieuwe concept erbij! Het traditionele lopend buffet. In mijn ogen zag het eten er Indrukwekkend uit voor een buffet en nog eens inclusief ijs! Bij twijfel toch maar gekozen voor het restaurant gedeelte met traditionele menu's en à la carte. De menukaart werd keurig uitgelegd door een kundige gastheer. Na een korte overleg hadden we besloten voor het Panorama menu ook wel een verrassingsmenu genoemd. De eerste gang bestond uit een Thaise ossenhaas salade, sla was zeer vers en het vlees was verrukkelijk met een heerlijke combinerende Thaise dressing. de volgende gangen bestonden uit heerlijk Chinese soep, Traditionele Pekingeend en toen we dachten dat het niet beter kon, kwamen de hoofdgerechten aan. Één woord prachtig, een fenomeen van een Tarbot in zoetzure saus en Singapore kip met chinese pepers en Thaise groenten. Het eten mocht van mij wel wat minder, wat waren wij goed verzadigd die dag. Het is weer een tijdje geleden dat wij zo'n goed diner hebben gehad. Ni Hao heeft ons weer bewezen dat je in Nederland lekker Aziatisch kan eten.
Kachi Y.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Eerlijk waar de beste chinees tot nu toe. De singapore kip, de ossenhaas salade en de eend met flensjes zijn dan ook absoluut de favoriet. Kortom prima ! Gr. Van der Heuvel
Ireen L.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Gisteravond hier gegeten. Het was gewoon niet lekker.. brr.. zelfs de witte rijst van geen smaak aan. De bediening was aardig, maar vergat tot 2x toe te bedienen. Het was er koud, de ventilator loeide keihard en de sfeer was ook ijskoud verlicht. De tl buizen ontbraken.
De rekening was erg hoog. Wat een enorme afknapper!
Nancy P.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Wij waren als enigen in de zaak op een donderdagavond. We hebben verrassingsmenu genomen. €110 voor twee personen incl drinken. Alles was even armetierig. Er waren kort nog twee gasten. Slecht, duur ongezellig
Henkie H.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Zeer goed restaurant met kundig, vriendelijk en correct personeel.
Uitstekend eten en goede uitleg van de gerechten.
Mederwerkers doen er alles aan om het je naar de in te maken
Tony C.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
ik ben afgelopen weekend hier wezen eten. bediening is uitstekend en het eten is heerlijk, als je eens echt de Aziatische keuken wilt proeven moet je hier zeker een keer geweest zijn !
Annagien S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Heerlijk gegeten in de tuin achter het restaurant. Het is niet groot maar je kunt er nog lekker genieten van de laatste zonnestralen. Pekingeend in flensjes, ossenhaassalade, Tom Kha Kai soep, Haricots Verts in knoflook, overheerlijke grote gamba's, kip Thaise bami en allemaal even lekker en goed op smaak. Bediening uitstekend en zeer vriendelijk. Wij hebben genoten en komen zeker terug.
Ben-en-Wendy H.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Prachtig restaurant met een heel mooie inrichting (o.a. muur beschildering, behang en vitrinekasten). Zeer vriendelijke ontvangst en later een correcte bediening en een goede uitleg van het menu. Verrassingsmenu was heerlijk. Grote porties die wel wat minder mogen van mij.
Kortom : aan te bevelen als restaurant om eens ongedwongen en lekker te eten.
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Echt super heerlijk gegeten. Komt zeer dicht bij de echte Chinese keuken. We hadden Peking eend , zeebaars en babi pangang en alle gerechten waren top. Verder een super vriendelijke behulpzame en beleefde bediening. Voor mij geen gewone Chinees meer.
goudaeters .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Lekker authentiek gegeten in een bijzonder decor. Een aanrader.
Al hier vaker gegeten en is altijd van een hoog niveau.
Daniel L.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2015
Tijd om eens een korte recensie te schrijven over Ni Hao Panorama, het eten is van een constant en hoog niveau. wij komen hier al jaren en worden nimmer teleurgesteld. Des te vreemder vind ik het dat in mijn optiek mindere oosterse restaurants ( voornamelijk in de randstad) worden bekroond met een Michelin/ Lekker aanbeveling, terwijl dit restaurant meer niveau heeft.
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
Wij hebben heerlijk gegeten bij Ni Hao. Bediening was super vriendelijk, beleefd en attent.
De gerechten waren bijzonder smaakvol en apart. Al met al een bijzondere avond gehad.
Kor H.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2014
Een wan tang soep als vooraf genomen en rendang als hoofdgerecht. De soep was smakelijk maar niet bijzonder. De rendang was perfect! Een authentieke Indonesische bereiding, mals vlees en rijk van smaak. De schotels zijn voorverwarmd waardoor de gerechten niet snel koud worden. De hoeveelheid boontjes bij het gerecht is klein maar wordt op verzoek gelijk aangevuld. Het interieur is erg luxe met tapijt, een gebeeldhouwde wand, manshoge vazen, comfortabele stoelen, etc. etc.
Edzo B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Met mijn vriendin en oudste zoon hier gegeten. Ontvangst was vriendelijk, de entourage kan langzamerhand een opfrisbeurt gebruiken. De maaltijd was echter waar we voor kwamen en dat viel zeker niet tegen. We begonnen met een soepje, waarbij de zuurpikante soep zeer smakelijk was. Dit is altijd in Aziatische restaurants mijn favoriet en ik moet zeggen, zoals ze deze bij Ni Hao maken doen ze mee in de top 3. De peking eend in flensjes beviel goed, net als de koedlo yoek en mijn groente in rode currysaus. De tijd tussen bestellen en serveren en tussen de gerechten was prima. Als we weer gaan wandelen in de bosrijke omgeving van Zuidlaren vallen we hier zeker nog een keer binnen!
Sander S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Wij hebben een huisje op het Zuidlaarder meer en ik kom zelf uit Zandvoort. Ik kom al ruim 12 jaar bij dit restaurant en het is mijn lievelingsrestaurant! De kwaliteit is in die jaren altijd constant gebleven echt heel bijzonder! Moet wel zeggen dat het een klein likje verf kan gebruiken en de buitenkant mag wat opgeknapt worden maar goed ik kom hier voor het eten en dat is het beste wat ik ooit gegeten heb.

Wat ik bestel:
Vooraf altijd de ossenhaas salade Yam Salad Nua, deze is legendarisch!
Hoofdgerechten afhankelijk met hoeveel personen we gaan bestel ik altijd: Thaise haricots verts met knoflook, super! De Nua Phad Phed, 3 flinke stukken ossenhaas wat smelt op je tong zo zacht. Uiteraard de Thaise Bami, een maaltijd op zich. Kai Pad Med Mahang, Kip met cashew noten is mijn moeder echt dol op!

De laatste tijd eten we ook regelmatig dingen die niet op de kaart staan:
Pekingeend met flesjes en wow deze moet je proberen, weet niet hoe het heet, maar het zijn krokante gekarameliseerde kipstukjes met sesam en 4 soorten peper. Niet pittig maar heel bijzonder.

Aanstaande zondag daar weer eten, kan niet wachten, ow en als toetje neem ik altijd 1 a 2 bolletjes bananenijs. Simpel maar past er perfect bij als afsluiter.

Prijs PP ongeveer 35 a 50,- RUIM de moeite waard!!
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2013
Daar veel restaurants in Zuidlaren op de maandagavonden gesloten zijn besloten wij het restaurant Ni Hao Panorama te bezoeken. Wij bestelden Nua Phad Phed dat staat voor ossenhaas met een pikante Hoi Sin saus. Het gerecht bestond slechts uit 3 stukjes ossenhaas. Heerlijk van smaak en een fijne saus. Geen groente , geen nasi. Wij moesten hiervoor € 22,95 betalen. Dit is veel te veel voor 3 stukjes ossenhaas. Als supplement bestelden wij Kantonese nasi voor € 4,95 per portie. Heel lekker. Het andere gerecht dat wij bestelden was Kai Pad Med Mahang = Kip met cashew noten, zonder nasi voor € 14,95 Heerlijk gerecht. Value for money.
Hebben buiten gegeten. Wij bestelden een karafje water. Moesten hier 3x om vragen. Uiteindelijk werd het karafje geserveerd. Slechts 1 glas erbij. Moesten voor het tweede glas ook hierom een paar keer vragen. Voor een restaurant van een hoog niveau vonden wij de bediening teleurstellend.
Edgar S.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2013
Omdat de vorige keer a la carte erg goed beviel deze keer weer gedaan. Je kan nl ook kiezen uit veel verschillende menu's. We waren met z'n vieren en ieder had wat anders besteld. 2 verschillende curry's rood en groene en 2 vleesgerechten. Ik had ossehaas dat op traditionele manier was bereid. Eten wordt geserveerd in schalen. Leuke daarvan is dat je gemakkelijk van elkaar kan proeven. Alle gerechten waren weer lekker. Ambiance blijft mooi, gastheer uiterst vriendelijk. Omdat we aan een tafeltje achterin de zaak zaten werden we een beetje over het hoofd gezien. Daardoor lang wachten op drankjes etc. En de airco was erg luidruchtig, had ik zelf niet zo'n last van de dames aan tafel echter wel.