Ni Hao Fusion

Meer informatie over restaurant Ni Hao Fusion

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00

Remy V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Och...och... wat is die achteruit gegaan. Nihao fusion is bij het wokgedeelte getrokken en de sushi kan je nu zelf van de band halen.
Zeer beperkte in de sushi en kwaliteit veel minder dan we gewend waren.
Vlees en vis van de plaat erg vet en daarom ook niet echt smaakvol.
Inrichting wordt waarschijnlijk nog wel aangepast. Beetje kruip door sluip door.
Jammer, kwam hier graag, maar voorlopig niet weer.
Roossien .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Al drie keer geweest en we vinden het geweldig! Sushi met paling bijvoorbeeld (heerlijk lauwwarm) en verse oesters en allerlei andere lekkere gerechten. Bediening is altijd allert. Relaxt avondje uit, vinden wij.
Ildi N.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Dit was een leuke ervaring. Voor de vakantieperiode een aanbieding, voor 22,50 euro p.p. all-you-can-eat, voor 2 uur. Met mogelijkheid voor verlenging tegen een schappelijke prijsje p.p.
Incl drinken, wijn en bier.
Je kon overal zelf pakken. Buffetten. Goed georganiseerd. Goed, correct personeel die constant lette op hoe schoon en netjes alles eruit bleef zien.
Kwaliteit van het eten was zeer goed.
Heel veel mogelijkheden om te drinken, vis of vlees of vegetarisch te eten.
Heerlijk en goed verzorgd uitgebreid toetjes buffet.
Echt één groot luilekker land.
De aanbieding nu is ook heel prettig. Wel van te voren melden .
De sushi's van het buffet vond ik wat minder divers, vergeleken met een paar maanden geleden dat ik er was en alleen at in het Sushi restaurant.
Ambiance is prettig ingericht. Je kan met een grote groep komen, maar ook met z'n 2-tjes romantisch dineren....al loop je wel vaak rond natuurlijk.
Eén nadeel als je bij de buffetten aan tafel zit....er hangt wel een baklucht (niet in je kleren erna). De koks bereiden natuurlijk direct heerlijkheden voor je.
Prettige koks ook. Meestal zijn de koks bij dit soort restaurant onpersoonlijk. Maar hier doen ze echt hun best voor je, zoals je het bereid wilt hebben.
Marlies D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Laatst hier gegeten met een vriendin omdat we dol zijn op sushi maar toch een keer een ander restaurant wouden kiezen dan onze gebruikelijke keus. Ze hebben ontzettend veel bijgerechten en de porties zijn groter. Echter vonden we de sushi er maar wat zielig uitzien en bevatten ze te veel rijst. De service was heel snel en erg vriendelijk! Ook mochten we gebruik maken van het toetjesbuffet, dit viel wel erg in de smaak!
Mcdh .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
We gaan regelmatig eten bij Ni Hao Fusion en zijn nog altijd erg enthousiast over het concept.
Bij binnenkomst word je heel netjes ontvangen en naar je tafel gebracht.

We hebben veel verschillende hapjes besteld en ze waren allemaal erg lekker, zonder uitzondering. Je hoeft ook haast nooit lang te wachten. De bediening komt soms wel wat gehaast over en dit kan misschien onvriendelijk opgevat worden. Eten wordt zonder toelichting op tafel gezet.

Het dessert halen we altijd in het wok gedeelte van het restaurant. Heel veel keus, maar op drukke avonden word het mij wel altijd weer duidelijk waarom we voor fusion kiezen ipv wok. Dat massale van wokrestaurants spreekt mij niet aan. Gelukkig heeft Ni Hao hiervoor een fijn alternatief: Ni Hao Fusion.
Alice T.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Vanavond bij de sushi gegeten, een hartelijk ontvangst. Ruime zitplaats. We hebben zalige sushi gehad, veel variatie.de salade met ossenhaas is super zalig. Pasteitjes, gamba's, loempiaatjes. Waren allemaal lekker. Toch ook maar de babi pangang. Aanrader! Toetjes kon er niet meer bij in. Was weer zalig
Koos Z.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Eigenlijk het favoriet restaurant van de familie. Komen er regelmatig omdat je van alles kunt eten, delen etc. Beetje zoals de tapas in Spanje. Komen er vaak te vol weg :)
Kwaliteit is goed, maar kan per kok wel verschillen. Soms erg druk en dan langer wachten. Maar in het algemeen goede ontvangst en service.
Lindy F.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Wij komen hier voornamelijk voor de ruime hoeveelheid gerechten, niet voor de sushi (de vind ik hier niet bijzonder). De vele, gevarieerde gerechten zijn daarentegen heerlijk! Rendang, gebakken garnalen, lamskoteletjes, vis en vele andere wokjes. Allemaal met verschillende sausjes geserveerd. Als je in een 'hokje' zit met je gezelschap, zit je perfect. Aan de tafeltjes en lange bank is het echt veel te krap.
Ernst V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Afgelopen zaterdag gegeten bij Ni Hao Fusion te Groningen. De recensies waren veelbelovend dus de verwachting was hoog. De eerste sushi die geserveerd werd (keuze van de chef) beloofde ook veel. De combinatie met het zoet (mango en aardbeiensaus?) konden wij wat minder waarderen maar de rest was erg lekker. De rondes sushi daarna waren tegenvallend. Sommige sushi was volgens ons niet vers gemaakt en qua smaak erg vergelijkbaar. Ook de hoeveelheid rijst was groot, waardoor de smaak van de vis ondersneeuwde. De warme gerechten vonden we helemaal tegen vallen. Smaken waren flauw of soms was het pikant maar dan weer te. De service was prima en over de persoonlijke benadering ook niks te klagen.
Jw7466 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Met een groep mensen van werk hier gegeten, naar aanleiding van de hoge waardering op deze site... Dat viel tegen, wellicht door de hoge verwachtingen, maar toch. De nigiri bevatte erg veel rijst in verhouding tot vis (in tegenstelling tot de plaatjes op de menukaart), ook de maki's waren erg groot door de hoeveelheid rijst. Ook vonden we een aantal niet lekker - sommige gerechten waren aardig zuur. Waarschijnlijk was de makreel te lang gemarineerd, omdat ie naar (zure) haring smaakte. De miso soep daarentegen was wel lekker. De warme gerechten waren ook goed.

Het lage cijfer voor het decor is niet gebaseerd op de aankleding, die is best aardig. Maar we zaten aan een tafel vlak voor de open keuken, waardoor de kleding bij thuiskomst naar grill / wok rook, dat lijkt me niet de bedoeling. Ook stond de tafel midden in het gangpad, waardoor voor en achter je langs de bediening langs vliegt. Deze was ook niet erg plezant: de gerechten werden over je schouder op tafel gegooid zonder toelichting of zelfs een "eet smakelijk".

Hilko M.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Ben meerdere keren met klein gezelschap bij Ni Hao Fusion gaan eten (all you can eat concept)
Bij binnenkomst is de ontvangst erg hartelijk. Jas wordt netjes aangenomen, wordt naar je tafeltje begeleid.
De gerechtjes zijn lekker, de porties ruim en de keuze voldoende afwisselend. Buffet nagerechten is echt lekker ook.
De inrichting is leuk en gemoedelijk. Wel is het wat gehorig dus een echt rustig avondje wordt het niet hier.
Ga hier graag eten en mensen die k meeneem zijn vaak verast door de combi hierboven beschreven (hadden er vaak veel minder van verwacht)
Mieslie .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
Fijn ontvangst bij binnenkomst. Genoeg ruimte om te zitten maar niet te massaal. Grote diversiteit aan gerechten, helaas geen mogelijkheid tot wokken. Pancake met duck stond op het menu maar was niet verkrijgbaar. Eerlijk is eerlijk voor deze prijs was het meer dan goed! En ivm jubileum was wijn en bier zelfs onbeperkt gratis!!!
Floris M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2015
Prachtige ambiance en een prettige sfeer. De combinatie van Sushi en Indisch was nieuw maart aangenaam voor mij. De rendang was heerlijk de sashimi nigiri en temaki's prima. Het Japanse warm vond ik ietwat tegenvallen. De bediening was gemiddeld.
Joepenjuul .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Sinds jaar en dag is Nihao Fusion ons favoriete restaurant .... heerlijke gerechten, enorme keuze en attent en vriendelijke bediening en een prettige entourage.

Super prijs/ kwaliteit verhouding, geen bijbetaling voor sashimi en oesters en na afloop mag je een eigen dessert samenstellen van het overheerlijke toetjesbuffet.

Kortom: in Noord Nederland het beste restaurant wat ons betreft in de categorie All you can eat Sushi/ Aziatische lekkernijen

Loortje .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Wederom heerlijk gegeten. Leuk concept, keuze uit 100 kleinere gerechten. Een soort tapas maar dan op Aziatische wijze. Gerechten zijn allemaal vers en lekker. De kwaliteit van het vlees en de vis is goed. De pittige Thaise garnalensoep en de sushi met paling zijn echt aanraders.
De bediening was zeer vriendelijk en alert. We mochten 2 en half uur zitten maar uiteindelijk hebben we er ruim 3 uur over gedaan. Hier werd totaal niet moeilijk over gedaan (ik heb wel eens anders meegemaakt). 5 rondes in 2 1/2 uur is overigens ook bijna niet haalbaar.
Ik kom zeker nog eens terug!
Warduitwillemstad .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Dit is echt het uithangbord van alle ni hao vestigingen met het mooiste interieur. Ik kom hier wel vaker omdat de ouders van mijn beste vriend hier altijd eet. Wow echt veel keuze aan drinken en handig ook voor ieder wat wils qua eten; allemaal lekker: sushi, zalm en vlees van teppan yaki & chinese dim sum. Heel veel smullen!
Josmulder .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
Vorige keer na de heropening hier voor het eerst gegeten, hetgeen ons goed was bevallen.
Dus omdat wij toch hier in de buurt waren gisteren hier opnieuw gegeten. Vooral de verse sushi's van de lopende band zijn vers en top. Door de hoge omzetsnelheid blijven de reeds bereide warme producten smakelijk en is naast het wokken de bakplaat ook speciaal goed voor het bereiden van de dit keer grote slibtong-filets. Het was heerlijk genieten voor een zacht prijsje.
Jos Mulder
Midwoud
Alexander P.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2014
Vorige week heb ik hier voor de tweede keer gegeten bij Ni Hao Fusion. Het is een leuk concept waarbij je onbeperkt sushi en overige kleine Aziatische gerechtjes kunt bestellen.

Bij all you can eat concepten heb ik altijd gevoel dat kwantiteit boven kwaliteit gaat. Bij Ni Hao Fusion vind ik dat dit niet het geval is. De gerechtjes zijn smaakvol en voor mijn gevoel zorgvuldig bereid.

Hetgeen wat ik zeker positief vind is het feit dat sashimi bij de prijs inzit. Bij de meeste sushi restaurant betaal je als snel € 4,- extra.

De bediening is vriendelijk en bezorgen je een gemoedelijke avond. Ni hao Fusion is zeker een aarader, ook wanneer je met een grotere groep bent.
just-serious .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2013
We hebben er nu twee keer gegeten en de eerste keer was een hele leuke verrassing. De tweede keer was de bediening wat minder. Er werd drinken over mij gemorst, maar geen excuses. We hadden eten besteld wat niet gekomen is. Maar de ervaring van de eerste keer, zal de ervaring van de tweede keer, teniet doen. We zijn geen sushi eters, maar het ziet er wel lekker uit.
Het concept van alle kleine porties is wel heel leuk. Kortom zeker een aanrader om eens te ervaren.
Amy A.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2013
Zeer gevarieerde menu-kaart, voor een all-you-can-eat concept meer dan genoeg keuze.
Als grote liefhebber van sushi en dan met name de handrolls en sashimi is het heel fijn dat de sashimi inclusief de prijs is.
De service begon erg goed, alle sushi-bestellingen kwamen vrij snel, op een gegeven moment bestelde we de sushi i.c.m. de warme gerechten, hierdoor liet de sushi helaas erg lang op zich wachten en wilden ze dat we meer warme gerechten gingen bestellen. Ook omdat er een nieuwe grotere groep was binnengekomen, kregen zij op de één of andere manier voorrang. Dit was wel jammer.
Sashimi en handrolls, beide van goede kwaliteit (handrolls zonder al teveel rijst), erg lekker! Daarentegen vielen de nigiri, gunkan en de maki sushi's erg tegen door teveel rijst en proefte het naar onze mening niet echt vers. Ze maakten qua service een goede start, maar werd gedurende de avond minder, ondanks dat het niet eens zo druk was.
Voor het dessert kun je onbeperkt ijs kiezen van de kaart of van het buffet. De mango, rode bonen, zwarte sesam en groene thee van de kaart waren heerlijk. Niet de moeite waard om ijs van het buffet te nemen.

Pluspunt: veel keuze en incl. sashimi
Minpunt: sushi's met teveel rijst, warme gerechten komen niet overeen met de afbeelding en service kan beter.

Kom nog wel een keer terug voor de handrolls, sashimi's en ijsjes.