NH Hotel Geldrop

Bogardeind 219 5664 EG Geldrop Nederland Kaart

Over het restaurant NH Hotel Geldrop

Restaurant Charlemagne is gunstig gelegen in het midden van het NH hotel Geldrop. Het restaurant biedt binnen plaats aan maximaal 240, waarbij 's zomers gebruik kan worden gemaakt van het terras.

Charlemagne is de perfecte plaats om te dineren in een warme, gastvrije sfeer. Je geniet er van heerlijke Franse gerechten, gecombineerd met lokale invloeden. Naast de smakelijke vlees- en visgerechten die het restaurant biedt, zijn er ook vegetarische opties beschikbaar.

Klinkt jou dit ook als muziek in de oren? Reserveer dan nu bij restaurant Charlemagne in Geldrop!

Meer informatie over restaurant NH Hotel Geldrop