Ngon

• Af te huren , Airconditioning
6,7
Patricia J.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Als we in Den Haag zijn eten we regelmatig bij Ngon. Het eten is hier erg goed. Vooral de po (soep)-gerechten en de bun-gerechten zijn verschrikkelijk lekker. De voorgerechtjes zijn ook stuk voor stuk heerlijk. Het menu is zonder meer aan te bevelen. Door Ngon zijn wij de Vietnamese keuken erg gaan waarderen. Het is (h)eerlijk eten, met veel verse kruiden. Het restaurant is leuk ingericht. De bediening is vriendelijk. Het eten met stokjes gaat ons inmiddels goed af. Omdat wij zo goed gewend zijn bij dit restaurant, vonden wij het tijd om een recensie te schrijven.
Dayant R.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Na heerlijk Vietnamees in Canada te hebben gegeten wilde we het ook eens in Nederland proberen. Prachtig restaurant, vriendelijke service. Eten was matig tot voldoende, heerlijke Garnalenkoekjes als voorgerecht, papaja salade niet bijzonder, kipvleugels ook lekker, rijstrol met varkensvlees,garnalen en groente niet geweldig door gebruik van te veel mint. De ananasoep was te zoet, nasi was wel van kwaliteit evenals de heerlijke verse groente. Voor de rest niet erg bijzonder eten. Al met al een 6,5
Lantje .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Dit is de beste Vietnamees restaurant in Den Haag en is al jaren ons favoriete lunchtent. Alles is hier heel schoon en netjes, de eigenaren en bediening zijn heel aardig. Wat je niet gewend bent van de meeste Vietnamese restaurants over heel de wereld. De g?i cu?n met varken & garnalen en huisgemaakte m?m tép is een aanrader! Dit authentiek Vietnamese gerecht kan je alleen hier krijgen. Andere restaurants proberen het wel maar vaak alleen met vissaus en/of de verkeerde vulling. Alle gerechten zijn met liefde en aandacht gemaakt. Alles is vers en in balans. Vietnamees eten zoals het hoort te zijn. Binnenkort gaan ze ook Bánh Mì verkopen. Ik kan niet wachten!
Coby S.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Heerlijk om weer eens in Nederland een Vietnamees restaurant te vinden; Den Haag blijkt er zelfs meer dan één rijk te zijn. Ngon wordt gerund door een charmante Vietnamese dame die ook nog eens goed kan koken. Als starter kozen wij een rijst noodlesoep met reepjes ossenhaas en stoofvlees. Ook de gefrituurde Vietnamese loempia's (Nem) waren prima. Vervolgens waren wij enthousiast over de kip in curry kokos saus en een papaya salade. Komen zeker gauw weer eens terug bij Ngon.
Margjek V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Heerlijk gegeten bij Ngon. Klein restaurant, fris en schoon. Hele lieve mevrouw als gastvrouw. Je krijgt bij het tafeltje meteen de kaart, drankjes komen snel. Ik kies loempiaatjes van doorzichtig rijstvel met gegrilde garnaal als voorgerecht. Heel lekker, super vers, lekkere sausjes. Hoofdgerecht een bescheiden dorade met huisgemaakte saus. Super lekker gebakken, saus is perfect. Kommetje rijst erbij. Helemaal goed. Alles mooi en bescheiden opgediend en zonder overdadigheid. Manlief had noedelsoep met rundvlees vooraf. Ook alles vers en lekker. Als hoofdgerecht had hij mihoen met loempia en gegrilde kip. Zalig, best een flinke hap, maar super. En veel lekkere verse munt en koreander. Echt een aanrader dit restaurant. Enig minpuntje is dat de tafeltjes dicht bij elkaar staan waardoor je de gesprekken van je buren niet kunt ontlopen... Weinig privacy.
Annamaria H.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Geen vietnamees gezien hier, wel chinezen, maar schijnbaar alles wat Aziatisch aandoet is acceptabel. Helaas geldt dat ook voor de keuken. Gerechten een Vietnamese naam geven is niet hetzelfde als Vietnamees koken. Het was niet slecht, maar het was geen Vietnamees. Prijs/kwaliteit vond ik ook buiten proportie. Dan weer liever naar de Chinees. Geen aanrader.
Reena J.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Wij liepen op een zondagavond toevallig langs en besloten eens Vietnamees te eten. De bediening was erg vriendelijk en ook snel. Het eten was heerlijk! Als voorgerecht had ik de Goi Cuon NGON; koude rijstvel rolletjes met gefrituurde garnalen, groenten en verse kruiden. Die waren overheerlijk. Mijn vriend had de Bo Tai Chanh; carpaccio op Thaise wijze. Ook dat was lekker en verrassend! De salade erbij gaf het een frisse smaak. Voor het hoofdgerecht had ik een Bun Rieu; een visbouillon met garnalen, krabkoek, verse groenten en mihoen. Het gerecht had prachtige kleuren en de smaak was wederom overheerlijk.

Ik kan dit restaurant van harte aanbevelen! Het smaakt naar meer...
JL0 .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Gisteren geweldig goed gegeten bij Ngon! Het decor laat inderdaad te wensen over, maar het eten was zeer goed en we zijn vriendelijk en goed bediend. Zeker een aanrader.
Mo V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Voor het decor moet je hier niet wezen: combinatie van badhuis en wachtkamer bij de tandarts. Maar voor het eten en de service MOET je bij Ngon zijn. Ze koken in de overtreffende trap van hun naam, die "lekker" betekent. Heerlijk. Voor mezelf weer terug in Vietnam, voor mijn tafelgenoten die de Vietnamese keuken niet kenden een grote verrassing. Alle ingrediënten supervers en gerechten zo opgebouwd dat de smaken elkaar ondersteunden. Ga voor de salade van jonge papaya, de springrolls in vele soorten of voor de soep: alles is een feestje op je tong.
Aanrader!
M. V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Als kenner van de Vietnamese keuken is dit een behoorlijke tegenvaller.
Het interieur is koud en saai, maar dat is nog tot daar aan toe .
Het eten was ronduit smakeloos, flauw en totaal niet wat er van een Vietnamese maaltijd verwacht mag worden. Dat kan en moet toch echt beter hoor!
TdH H.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
De afgelopen twee weken at ik twee keer Vietnamees in Den Haag. Het mij van harte aanbevolen Little V was echt een grote tegenvaller. Het restaurant was viezig (tafel, kaarten, bestek, wc), de smaken matig, de salade niet vers, en de kip had een vissige bijsmaak. De Nederlandse meisjes in de bediening waren wel erg vriendelijk.

Maar dan deze zondag. Toen raakte ik bij toeval verzeild bij Ngon. Na de Kerstdagen had ik ontzettend veel zin in veel groenten, eventueel met vis of kip, maar niks vets. Vooral vers en zuiver. En dat was precies wat wij kregen. Blinkend schoon restaurant, super vers eten, fantastisch op smaak en authentiek, lekkere witte en een uiterst vriendelijke Vietnamese bediening en koks.
Echt een aanrader!
E G.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
Leuke lunch bij dit modern ingerichte pijpenlaatje aan de Dagelijkse Groenmarkt. Wij aten een heerlijk noedelgerecht met dungesneden gemarineerd rundvlees en, gek genoeg, een in stukken gesneden loempiaatje erop. Aangezien we al een loempia vooraf wilden nemen, kwam deze combi eigenlijk wel mooi uit. Snel geserveerd, alles vers en geurig met een schaaltje zeer verfijnde vissaus erbij. Hier komen we zeker terug om meer uit te proberen!
Niels K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Op een donderdagavond met z'n drieën lekker en zeer betaalbaar gegeten bij Ngon. Lekkere gerechten met verse ingrediënten en prettige service. Restaurant ziet er prima uit. Was alleen erg rustig, wat de sfeer natuurlijk niet helpt. Kortom: laten we met z'n allen wat vaker naar Ngon gaan, is dat ook opgelost.
Miriam L.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2015
Yes! Dit is een authentieke Vietnamees. Eigen vissaus, verse kruiden in alle gerechten en de herkenbare combinaties van zoet, zuur, zout. Probeer de bahn xeo, kleine pannekoekjes met varkensvlees, garnaal en tauge en hun eigen goi cuon ngon, de loempia's van rijstvellen met garnaal
DeepakEats .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Lekker gegeten! Alles lekker vers en op verzoek pittig bereid. De eerste keer vietnamees eten en zeker voor herhaling vatbaar.
Joepie2 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Super lekker eten en een fijne knusse sfeer! :) Ik had de lenterolletjes met gefrituurde garnaal en de mihoen met beef en loempia. Heerlijk! Echt een aanrader.
Kai83 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Heerlijk gegeten hier bij Ngon, je wordt vriendelijk ontvangen en gelukkig hadden ze nog een tafel vrij. Was namelijk erg druk. Heb hier erg genoten van de pho en de witte gezonde loempia's. Weet niet meer hoe die heet. Service is prima. Eten is lekker. Goede locatie ook, ik kom hier zeker terug.
Kim Bing C.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
ben er meerdere malen geweest, eet er altijd graag de noodle soep. eerste keer was prima. Tweede keer was de hoeveelheid noedels de helft van de eerst keer volgens. Ik ben geen groot eter, maar ik denk dat de meeste eters dit te weinig vinden
Scholletje P.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2015
Zonder reservering op koopavond gaan eten. Gelukkig was er nog en tafel voor 2 vrij in dit klein maar gezellig restaurant. De bediening is vriendelijk en oplettend. Kroepoek met varkensvlees als voorgerecht is lekker, maar had er meer van verwacht (zeker voor €8). Rijstvel rolletjes gevuld met mihoen en rundvlees was goed van smaak, helaas zat het rolletje voor 75% vol met mihoen en moest ik zoeken naar het rundvlees. De hoofdgerechten waren wel goed. De gegrilde schouderkarbonade was goed op smaak en de kip met knoflook en citroengras gegrild in bananenblad was apart en heerlijk op smaak. Eten is lekker, maar niet heel bijzonder. Persoonlijk vind het het meer een restaurant voor als je lekker hebt geshopt en niet weet wat je wilt eten.
Marco N.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2015
Het decor is veel verbeterd sinds de vestiging van Ngon. Het eten bij Ngon is fris en smaakvol. De Vietnamese keuken werkt veel met verse producten en dat kan je goed proeven. Alle groenten en kruiden zijn vers, crunchy en smaakvol. De eigen vissaus de overal bij geserveerd wordt past heel goed bij de gerechten.

Nadat we hier een keer zijn binnengelopen eten we inmiddels meerdere keren per maand bij Ngon.