Nghia N Nghia

Meer informatie over restaurant Nghia N Nghia

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 17:00
Ari72 .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Hier serveren ze superlekkere broodjes en smakelijke pho. De coconut juice is ook een aanrader. Eigenlijk smaakt alles lekker op het menu. Ook de bediening is aardig en behulpzaam. Soms is het een beetje chaos door de drukte, maar dat is ze vergeven.
Freya D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Al een paar keer wat gegeten bij Nghia N Nghia. De broodjes met kip zijn mijn favoriet en een echte aanrader, maar laatst de salade met garnalen genomen. Deze is wat pittiger dan de meeste gerechten, misschien voor sommigen te pittig, maar dit is een van mijn nieuwe favorieten. Inderdaad jammer dat ze om zes uur sluiten maar met mooi weer lekker in de tuin lunchen heeft wel iets. Soms erg druk waardoor je wat langer moet wachten maar de smaak en duidelijk verse ingrediënten maken dat helemaal goed.
LievkaDB .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Super fan van de Vietnamese keuken maar zo blij als ik was met deze nieuwe aanwinst, zo vreselijk jammer vond ik het na afloop. Op een zondagmiddag met z'n 4tjes wezen lunchen. Baquette, rolletjes, Pho en Bun besteld met een VN koffie en een vers geperst sapje. Geen sapje, baquette was op en Pho bouillon moest nog even trekken. Kan gebeuren, de serveerster vertelde ons dat het ongeveer 15 minuten zou duren voor nieuwe baquette en Pho. Ook geen probleem, dachten we. 15 minuten werd 30 minuten, 30 werd 45 en elke keer kwam de serveerster ons vertellen dat het nog maar 15 minuten zou duren. Geen geklaag, we wachten. Ruim 1 uur en 15 minuten later kregen we ons eten. De bun was zo kapot gegaan in het kookproces, dat was geen noedel meer. We hebben een lepel moeten vragen om het te kunnen eten. Pho was ok maar vrij vlak van smaak en taai vlees. De baquette en rolletjes lieten ook weinig indruk achter kwa smaak en ingrediënten. Bij het afrekenen geen enkel excuus of compensatie voor het lange wachten. Al met al, droevig.
Khanh L.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
Elke keer weer ben ik enthousiast als er een Vietnamees eettentje in Amsterdam verschijnt, dus ook deze moest ik zeker even proberen.

Op een warme zomermiddag namen we plaats op het terras aan de drukke Rozengracht. We bestelden eten voor twee. De bediening was nog wat onhandig en niet zo goed georganiseerd, want we kregen verschillende mensen aan onze tafel die ons gingen helpen, ze waren wat nalatig en onze wensen en verzoeken werden niet vlot vervuld. Na de eigenaar gesproken te hebben, wat overigens een vriendelijke jongen is. Bleek dat ze nog niet zo lang open waren.

We bestelden een pho soep en een mihoen salade met gegrild vlees. Beide prima van smaak maar zeker niet verfijnd zoals ik elders heb gehad. Voor de pho soep zat er erg veel noodles in de kom in verhouding met het bouillon. Voor de mihoen salade moesten we extra nuoc mam (vissaus) vragen. Naast de gerechten kregen we een bord kruiden wat erg aan de zuinige kant was. Een goede aanzet, maar er mag zeker nog wat verbetert worden.
Calijn R.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2014
Een nieuw lunch tentje op de Rozengracht met Vietnamese streetfood. Dat belooft wat. Dus toen ik er op een vroege avond langskwam en zag dat ze nog open waren, vroeg ik of ze nog Pho hadden. Eigenlijk waren ze al dicht. Hè jammer, dacht ik nog. Maar ze wilden voor mij nog wel een uitzondering maken! En zo at ik er heerlijke verse pho, met een berg groente. Niet pittig, maar wel zelf pittig te maken. Heerlijke thee erbij. Op een klein typisch Vietnamese plastic krukje. In een beetje donker hol. Is vast hip, of zo, ze zijn gelieerd aan Chow, dat ernaast zit. Maar, zeg ik meteen, deze kok is gepassioneerd en kent de Vietnamese keuken als zijn broekzak. Een lunchtentje, dus om 6 uur 's avonds dicht. Jammer, want juist net uit je werk is een hapje wel lekker. Moet nog maar eens terugkomen voor de verse loempias en echte sandwiches.