Newscafé

Nieuwstraat 20 5611 DB Eindhoven Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Newscafé

Arno H.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
De wisselende recensies maken duidelijk dat het Newscafe vooral een lunchcafe is. Als lunchcafe is het een prima zaak. Snelle correcte bediening; deels originele rijkelijk belegde broodjes met goede producten, die voor mij een 8 zijn met correcte prijzen. Een gemoedelijke ambiance waar wel weer eens met 'frisse blik' naar de inrichting gekeken mag worden..
Als restaurant is het nog steeds een doorsneezaak met doorsnee producten, voor mij een 6. Dus ga er vooral voor lunchgerechten naar toe. De service is gelukkig ten goede gekeerd.
KarenLichtvoort .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Midden in het centrum maar toch uit de drukte van de markt zit het kleine en gezellige Newscafe. Ik weet niet of ze ook open zijn voor diner, maar voor de lunch zijn wij aangenaam verrast! Leuke broodjes en sapjes, anders dan anders en voor een goede prijs! Ik heb een vegetarische wrap gegeten, veel te veel maar super op smaak! Hier komen we zeker een keertje terug!
Patricia C.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Wij gaan regelmatig een cappuccino drinken bij het Newcafé. Als je voor 12 uur komt zijn alle koffie/thee-varianten allemaal maar € 1,00, zeer aantrekkelijk dus én van goede kwaliteit. Lekkere Illy koffie met mooi schuim, niet die automatentroep die je vaak ergens anders krijgt in de stad. We hebben hier nog niet 's avonds gegeten, maar wel geluncht. Aanrader: Focaccia Sandwich Dubbel OP! De bediening is altijd vriendelijk en servicegericht.
Michelle-- .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2015
Ik ging een middagje shoppen met mijn moeder, daar hoort lekker lunchen natuurlijk ook bij. We waren voor 12 uur al bij Newscafe wat voor een aangename verrassing zorgde: voor 12 uur zijn warme drankjes maar 1 euro! Gelijk twee koppen koffie besteld. Daarna allebei een lekker broodje gekozen die heel goed vulde. Uiteindelijk hebben we samen nog geen 20 euro afgerekend. Hele goede prijskwaliteit-verhouding. Volgende keer dat we gaan winkelen komen we zeker terug!
Jamie M.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Gezellig zaakje om even 'een hapje te eten'. Voor uitgebreid tafelen of een romantisch dinertje moet je hier niet komen, maar na het winkelen lekker een hapje eten, daar is dit helemaal geschikt voor!

Prijs kwaliteit verhouding is top in orde!
J1805 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
Gisteren eerste een terrasje gedaan op het Wilhelminaplein, daarna wat winkelen en toen bij het Newscafé beland om iets te eten. Het terras ligt tegenover een steeg met een lelijk kantoorgebouw. Het uitzicht gaat verder met een friettent, een shoarma-/pizzatent en enkele afgeplakte enkele etalages. Van binnen is het gezelliger ingericht. Buiten veel langslopende mensen om te bekijken. Stoelen van gevlochten plastic dat op veel plaatsen loslaat. De toplaag van ons tafeltje was ook niet meer geheel intact. Het eten is voldoende, maar wekt niet de indruk dat hier koks met passie staan te koken. Misschien is dat ook geen reële verwachting voor een restaurant met zulke lage prijzen. Bediening is snel en correct maar heeft geen tijd voor een praatje.
Graaglekkereten .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2014
De bediening is altijd in voor een praatje, dat maakt het altijd om terug te komen. Op de markt is het vaak zo druk dat het personeel geen tijd heeft met je te kletsen en dat vind ik toch wel belangrijk. De prijs kwaliteitverhouding is uitstekend. De locatie is top, als je lekker aan het winkelen bent kun je heel makkelijk bij Newscafe neer ploffen omdat het zo dicht bij de winkelstraat is.
Arno H.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Als lunchcafe een plek voor zakenmensen en winkelend publiek. Rijkelijk belegde broodjes met als uitschieter 'Rockefellers'. Ambiance en bediening voor een lunchcafe in orde én volop kranten om op zomerse dag op het terras hartje Eindhoven van de zon te genieten. Als restaurant een fantasieloze kaart en meer bedoeld om na winkelsluiting nog wat publiek te trekken.
KeesvdM .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2013
Tja, eigenlijk gewoon niet goed.. Saté ging nog wel, maar de SpareRibs, bah. Fabrieksgaring, met als gevolg een rare sponsachtige structuur. Dun waterig soepje erover, zelf noemen ze dat een overheerlijke honingmarinade, niet duss. Als de koks zelf de Ribs gaan marineren, garen en afgrillen scheelt dat 3 punten, heeel veel smaak, klanten en omzet, let maar op. Vieze fabrieksfrieten. Bediening correct, maar wel vlak en ongeïnteresseerd. Deze toko kan veel beter!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2013
Prima (lunch)plek in het centrum van Eindhoven. Redelijk gevarieerde kaart en ook belangrijk: de service is uitstekend. Hoe druk het ook is, je hoeft nooit oeverloos lang te wachten totdat de ober bij je langskomt. Ook de keuken is snel.
Merel B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2012
Wij hebben vorige jaar news cafe gegeten. Het eten was redelijk goed. Bediening was slecht aanwezig. De sfeer was leuk.
Bruintje65 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2012
heerlijk gegeten hier. Kon moeilijk kiezen uit de kaart. Allemaal lekker. Prijs is prima. Het zit wel wat krap en je hebt op sommige plaatsen last van deuren.