News Cafe Groningen

Waagplein 5 9712 JZ Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant News Cafe Groningen

Een café in het centrum van Groningen waar het ritme van de bruisende stad voelbaar is. Een heerlijke plek met een groot terras waardoor je echt helemaal ìn de stad bent, er deelgenoot van bent! Ideaal voor een uitgebreide koffiestop. Voor de lunch kun je zeker blijven: volop keuze in broodjes en andere sprankelende gerechten. Afspreken met vrienden? Geniet van elkaar onder het genot van een cocktail of ander drankje.

Meer informatie over restaurant News Cafe Groningen

Maandag t/m zondag vanaf 10:00
- Ontbijt 10:00 - 12:00

7,2
6,7

Jouw recensie over het restaurant News Cafe Groningen

Ellemieke W.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Het was heel druk toen wij bij News Café gingen zitten. Daar hebben we alle begrip voor, maar dat is geen reden om de gasten onvriendelijk te benaderen en niet te luisteren naar wat er gezegd wordt. De bestelling was verkeerd opgenomen. De takjes munt uit de muntthee waren duidelijk niet vers, er zaten flink wat bruine plekken op en de honing die er naast lag, was ook al geruime tijd aanwezig, want die was versuikerd. Dit was een duidelijke eens maar nooit meer.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Verschrikkelijk, de derde keer dat ik hier eet met mn familie. De eerste twee keer fantastisch, nu verschrikkelijk. Een uur gewacht op het voorgerecht, vervolgens koude soep en bevroren carpaccio gekregen. Geklaagd bij de bediening maar die deed er niets mee, gevraagd naar de chef-kok, "die is al naar huis, zei de serveerster". We hebben besloten hier nooit meer te komen, wat een arrogantie!
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
We kregen ons eten na meer dan een uur wachten. Toen we hier na drie kwartier wachten een opmerking over maakten reageerde de bediening met de opmerking dat het geen drie kwartier was maar 35 minuten (dat staat namelijk op de de bon). En dat dat heel gebruikelijk is. Het eten was op de surf en turf na redelijk. De surf en turf was echter droog - er zaten geen verse gamba’s bij maar kleine garnalen uit de diepvries. Dan vinden we €22,— wel een beetje veel. De paprika saus was ook niet te bekennen op het bord. Terugsturen vonden we niet aantrekkelijk na een uur wachten. Al met al zeer teleurstellen - het is meer een cafe dan een restaurant.
marloes J.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Nog nooit eerder meegemaakt! Aangekomen om 18:30 uur. Om 20:00 uur nog geen eten ontvangen. Excuus was dat de keuken en kassa problemen hadden gehad. Hoefden brood en drank niet te betalen, maar tijdige informatie erover was het minste wat men had kunnen doen. Geen aanrader!
Ronald T.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Super leuke sfeer, goed personeel en heerlijk eten!
Nina M.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Hier met vriendin gegeten op 22 febr. Even voordat we naar de bioscoop gingen. Mijn vriendin had een broodmandje die er onprofessioneel uitzag. Mijn pomodorisoep was lauw. Daarna hadden we het dagmenu, varkenshaas die erg doorgebakken was, daardoor erg droog, op het piepkleine bakje sla was alleen een scheut balsamicoazijn op zat, niet erg lekker, de frieten was wel lekker. Nee, voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Ik ben 19 Februari 2018 geweest voor de lunch, bediening is goed, soep vooraf ook goed, de salade was ronduit teleurstellend, de zalm was rauw, bediening laten zien, deze gaven aan ja het is niet zoals het moet
Ze wilden het weer meenemen, echter heb ik bij het bestellen aangegeven dat ik weinig tijd had.
Tijdens het afrekenen het volle bedrag, ik heb aangegeven wat doen we met de zalm / salade, men rekende het kopje thee niet.
Als ik zo’n prestatie lever in mijn werk word ik daar ten volle op afgerekend.
Hier niet, niet uit te leggen !!!!!
Katja E.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Eten was heerlijk. Bediening was erg aanwezig. Wat ons betreft een beetje te veel.
Freek J.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Teleurstellende ervaring. Prijs-kwaliteit verhouding is zoek. Matige hoofdgerechten met een garnituur die zo weinig was dat het voor 1 in plaats van voor 2 personen bestemd leek te zijn. Toen we nog wat frietjes bijbestelden duurde dat zo lang dat we het eten inmiddels op hadden. Rijst bij de Chicken Masala hard en niet gaar, saus veel te dun.
Sytse K.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Hoe moeilijk kan het zijn, kom je met gasten in het News Café, we lusten wel wat. Dagschotel biefstuk met stroganoff, heerlijk lijkt ons. Ik raad het mijn gasten aan, "real good dutch meat". Bestellen 4 maal! Na een half uur nog niets, al menig keer gevraagd waar het blijft, mijn gasten moeten straks optreden en willen nog even rustig zitten. Na 40 minuten zijn we maar opgestaan en vertrokken. Drankjes kregen we aangeboden, ik schaam me dood. DJ's Sytse & Frank 3FM
Eduard D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Twee maanden geleden hier geweldig lekker gegeten. Daar gaan we weer naartoe! Verschrikkelijk, doorgekookte groenten, masala droog en taai, rijst met harde stukjes. Ribeye lijkt wel gekookt, frieten lauw. Wat een teleurstelling.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk dagmenu gegeten, biefstuk met stroganofsaus en gebakken kabeljauw met vissaus. We wisten niet dat ze hier zo'n goede dagschotel serveerden, eten iedere week ergens een dagschotel. News Café staat met stip bovenaan.
Annemarie S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Super vriendelijk personeel
Karel D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
We hebben erg lekker gegeten! Mooi en gezellig restaurant, leuke inrichting. Zat bomvol wel veel te weinig bediening, ze waren allemaal erg vriendelijk. Komen zeker vaker terug, het eten overtrof onze stoutste verwachtingen! Aanrader!
Hanan A.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
De keuken was zeer traag. We hebben meer dan een half uur moeten wachten voor de (koude) voorgerechten. Ook was de chicken masala erg zout. De aardappel friet die we erbij kregen leek niet vers te zijn of twee keer gefrituurd te zijn. Het was donker van kleur en droog van binnen.
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk eten, redelijke bediening, sfeervolle en gezellige design entourage met ca 120 (?) stoelen verdeeld over twee ruimtes. Beetje duurder dan een eetcafé, maar het geld dubbel en dwars waard! Waren met groep van 10, alle gerechten meer dan voortreffelijk. Tip: bediening langs sturen voor een tweede/derde drankje, konden we nu erg moeilijk bestellen (derde was moeilijk, vierde (voor de bierdrinkers) onmogelijk).
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Leuke dinerkaart met lekkere gerechten. Prima gegeten en lekkere wijnen gedronken. De hoeveelheden zijn voor ons prima, voor grote eters wat aan de te krappe kant. Er wordt helder aangegeven dat het geen probleem is extra frieten en groentes te bestellen. Vriendelijk, attent maar erg gehaast personeel. Mooie frisse en moderne locatie in het centrum van Groningen. Zeker de moeite waard de beste steak (ribeye) sinds jaren gegeten, collega's hadden o.a. chicken masala en vonden deze van ongekend lekker, beter dan bij de thai, kok nog aangesproken, receptuur komt op facebook te staan.
Tessa K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Erg lekker voorgerecht en hoofdgerecht. Cheescake vond ik persoonlijk niet zo lekker, te vaste structuur.
Aardige bediening en lekkere wijn. Kortom een leuke avond!
Eduard D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige en goede bediening! Drie gangenmenu voor €25,00 , voortreffelijke steak met Jack Danielssaus.
Trijnie B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Duurde bijna een uur na binnenkomst voordat ze in staat waren om een eenvoudige lunch te serveren. Als je na informeert of het nog lang duurt, geen excuses, maar verdediging en wordt aangegeven dat het pas half uur geleden is dat we hebben besteld. Vergeten wordt dat we al kwartier binnen waren voordat uberhaupt de bestelling werd opgenomen. Al met al duurde het bijna een uur voor de lunch tafel stond. Er is niet gevraagd of alles wens was.