News Cafe Groningen

Waagplein 5 9712 JZ Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant News Cafe Groningen

Een café in het centrum van Groningen waar het ritme van de bruisende stad voelbaar is. Een heerlijke plek met een groot terras waardoor je echt helemaal ìn de stad bent, er deelgenoot van bent! Ideaal voor een uitgebreide koffiestop. Voor de lunch kun je zeker blijven: volop keuze in broodjes en andere sprankelende gerechten. Afspreken met vrienden? Geniet van elkaar onder het genot van een cocktail of ander drankje.

Meer informatie over restaurant News Cafe Groningen

Maandag t/m zondag vanaf 10:00
- Ontbijt 10:00 - 12:00

6,7
Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant News Cafe Groningen

Tessa K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Erg lekker voorgerecht en hoofdgerecht. Cheescake vond ik persoonlijk niet zo lekker, te vaste structuur.
Aardige bediening en lekkere wijn. Kortom een leuke avond!
Trijnie B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Duurde bijna een uur na binnenkomst voordat ze in staat waren om een eenvoudige lunch te serveren. Als je na informeert of het nog lang duurt, geen excuses, maar verdediging en wordt aangegeven dat het pas half uur geleden is dat we hebben besteld. Vergeten wordt dat we al kwartier binnen waren voordat uberhaupt de bestelling werd opgenomen. Al met al duurde het bijna een uur voor de lunch tafel stond. Er is niet gevraagd of alles wens was.
UMCG J.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk gegeten, wat een verassing we wisten niet dat je hier zo lekker kon eten! Goed restaurant! Het eten wordt duidelijk met veel liefde, ambacht en creativiteit gemaakt. Maar we zijn niet de enigen die dit hebben ontdekt, de tent zat vol.
Wilma H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Een voortreffelijk weekmenu gegeten onder begeleiding van een prima glas witte wijn. Vriendelijke en enthousiaste bediening. Schappelijke prijs, prima prijs / kwaliteit
Klaas D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Derde keer dat ik er deze maand eet en elke keer valt me op dat de bediening vriendelijk is maar ook een beetje amateuristisch (en dan niet charmant-amateuristisch). Net zoals de vorige keren was ik ook nu weer onder de indruk van het eten. Blijft alleen daarom al een echte aanrader.