News Cafe Groningen

Waagplein 5 9712 JZ Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant News Cafe Groningen

Een café in het centrum van Groningen waar het ritme van de bruisende stad voelbaar is. Een heerlijke plek met een groot terras waardoor je echt helemaal ìn de stad bent, er deelgenoot van bent! Ideaal voor een uitgebreide koffiestop. Voor de lunch kun je zeker blijven: volop keuze in broodjes en andere sprankelende gerechten. Afspreken met vrienden? Geniet van elkaar onder het genot van een cocktail of ander drankje.

Meer informatie over restaurant News Cafe Groningen

Maandag t/m zondag vanaf 10:00
- Ontbijt 10:00 - 12:00

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant News Cafe Groningen

Karel D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
We hebben erg lekker gegeten! Mooi en gezellig restaurant, leuke inrichting. Zat bomvol wel veel te weinig bediening, ze waren allemaal erg vriendelijk. Komen zeker vaker terug, het eten overtrof onze stoutste verwachtingen! Aanrader!
Hanan A.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
De keuken was zeer traag. We hebben meer dan een half uur moeten wachten voor de (koude) voorgerechten. Ook was de chicken masala erg zout. De aardappel friet die we erbij kregen leek niet vers te zijn of twee keer gefrituurd te zijn. Het was donker van kleur en droog van binnen.
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heerlijk eten, redelijke bediening, sfeervolle en gezellige design entourage met ca 120 (?) stoelen verdeeld over twee ruimtes. Beetje duurder dan een eetcafé, maar het geld dubbel en dwars waard! Waren met groep van 10, alle gerechten meer dan voortreffelijk. Tip: bediening langs sturen voor een tweede/derde drankje, konden we nu erg moeilijk bestellen (derde was moeilijk, vierde (voor de bierdrinkers) onmogelijk).
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Leuke dinerkaart met lekkere gerechten. Prima gegeten en lekkere wijnen gedronken. De hoeveelheden zijn voor ons prima, voor grote eters wat aan de te krappe kant. Er wordt helder aangegeven dat het geen probleem is extra frieten en groentes te bestellen. Vriendelijk, attent maar erg gehaast personeel. Mooie frisse en moderne locatie in het centrum van Groningen. Zeker de moeite waard de beste steak (ribeye) sinds jaren gegeten, collega's hadden o.a. chicken masala en vonden deze van ongekend lekker, beter dan bij de thai, kok nog aangesproken, receptuur komt op facebook te staan.
Tessa K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Erg lekker voorgerecht en hoofdgerecht. Cheescake vond ik persoonlijk niet zo lekker, te vaste structuur.
Aardige bediening en lekkere wijn. Kortom een leuke avond!
Eduard D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige en goede bediening! Drie gangenmenu voor €25,00 , voortreffelijke steak met Jack Danielssaus.
Trijnie B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Duurde bijna een uur na binnenkomst voordat ze in staat waren om een eenvoudige lunch te serveren. Als je na informeert of het nog lang duurt, geen excuses, maar verdediging en wordt aangegeven dat het pas half uur geleden is dat we hebben besteld. Vergeten wordt dat we al kwartier binnen waren voordat uberhaupt de bestelling werd opgenomen. Al met al duurde het bijna een uur voor de lunch tafel stond. Er is niet gevraagd of alles wens was.
UMCG J.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk gegeten, wat een verassing we wisten niet dat je hier zo lekker kon eten! Goed restaurant! Het eten wordt duidelijk met veel liefde, ambacht en creativiteit gemaakt. Maar we zijn niet de enigen die dit hebben ontdekt, de tent zat vol.
Wilma H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Een voortreffelijk weekmenu gegeten onder begeleiding van een prima glas witte wijn. Vriendelijke en enthousiaste bediening. Schappelijke prijs, prima prijs / kwaliteit
Klaas D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Derde keer dat ik er deze maand eet en elke keer valt me op dat de bediening vriendelijk is maar ook een beetje amateuristisch (en dan niet charmant-amateuristisch). Net zoals de vorige keren was ik ook nu weer onder de indruk van het eten. Blijft alleen daarom al een echte aanrader.