News Cafe Groningen

Waagplein 5 9712 JZ Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant News Cafe Groningen

Een café in het centrum van Groningen waar het ritme van de bruisende stad voelbaar is. Een heerlijke plek met een groot terras waardoor je echt helemaal ìn de stad bent, er deelgenoot van bent! Ideaal voor een uitgebreide koffiestop. Voor de lunch kun je zeker blijven: volop keuze in broodjes en andere sprankelende gerechten. Afspreken met vrienden? Geniet van elkaar onder het genot van een cocktail of ander drankje.

Meer informatie over restaurant News Cafe Groningen

Maandag t/m zondag vanaf 10:00
- Ontbijt 10:00 - 12:00

6,4
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant News Cafe Groningen

Eduard J.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Verschrikkelijk gegeten, spare ribs niet gaar. tot twee maal toe terug naar de keuken, maar bleef niet gaar. Toen maar gekozen voor de runderstoofpot. Smaakloos en lauw, voor ons voorlopig geen News Café meer, ongelooflijk vorig jaar geweldig lekker gegeten, nu dus een drama.
Lo B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
We gingen voor de lunch naar het terras van News Café. Onze bestelling werd snel opgenomen maar we moesten behoorlijk lang op ons drankje wachten. Ons eten, uitsmijter special en amermican hotdog, duurde echt lang. Toen het uiteindelijk kwam, waren beide gerechtjes lauw/koud. Terug gestuurd dus. Binnen 5 minutes kregen we onze “nieuwe” bestelling. Rechtstreeks uit de magnetron! Dat weten we zeker want het stukje dat ik van de hotdog heb geproefd, zat idd niet meer aan mijn hotdog. Eten naar binnen gebracht, gezegd we willen ons geld terug. Serveerster komt met geld, legt het op tafel zonder wat voor excuus dan ook. Nooit meer.
Arend V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Fantastische plek, waardoor wij er soms zitten. Bediening is zo bizar arrogant en traag, en altijd hetzelfde! Ook duurt het een eeuwigheid voordat je überhaupt je eerste drankje kunt bestellen, laat staan voordat je het op tafel hebt staan. Zo een gemiste kans. Jammer!
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
een leuke plek zo in het hart van de stad...
jammer dat de bediening niet veel aandacht voor de gasten had....maar was wel vriendelijk
Arianne V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
We hebben hier iets gedronken en wilden hier iets gaan eten. Gehaast personeel, haalt glazen direct na je laatste slok van tafel alsof ze willen zeggen; "ok ruimte maken voor de volgende klanten", belachelijk 2,50 voor een klein glaasje post mix drinken. We zijn dan ook opgestapt voordat we iets hebben kunnen eten.
joost V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Slechte service, koud eten, pasta gehakballetjes, het zijn duidelijk prefab gehaktballetjes, misschien wel uit blik. Personeel snapt er niets van rent als een dolle rond maar ziet niets. Leuk om wat te drinken -duurt ook vrij lang- maar eten doen wij niet meer.
Ellemieke W.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Het was heel druk toen wij bij News Café gingen zitten. Daar hebben we alle begrip voor, maar dat is geen reden om de gasten onvriendelijk te benaderen en niet te luisteren naar wat er gezegd wordt. De bestelling was verkeerd opgenomen. De takjes munt uit de muntthee waren duidelijk niet vers, er zaten flink wat bruine plekken op en de honing die er naast lag, was ook al geruime tijd aanwezig, want die was versuikerd. Dit was een duidelijke eens maar nooit meer.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Verschrikkelijk, de derde keer dat ik hier eet met mn familie. De eerste twee keer fantastisch, nu verschrikkelijk. Een uur gewacht op het voorgerecht, vervolgens koude soep en bevroren carpaccio gekregen. Geklaagd bij de bediening maar die deed er niets mee, gevraagd naar de chef-kok, "die is al naar huis, zei de serveerster". We hebben besloten hier nooit meer te komen, wat een arrogantie!
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
We kregen ons eten na meer dan een uur wachten. Toen we hier na drie kwartier wachten een opmerking over maakten reageerde de bediening met de opmerking dat het geen drie kwartier was maar 35 minuten (dat staat namelijk op de de bon). En dat dat heel gebruikelijk is. Het eten was op de surf en turf na redelijk. De surf en turf was echter droog - er zaten geen verse gamba’s bij maar kleine garnalen uit de diepvries. Dan vinden we €22,— wel een beetje veel. De paprika saus was ook niet te bekennen op het bord. Terugsturen vonden we niet aantrekkelijk na een uur wachten. Al met al zeer teleurstellen - het is meer een cafe dan een restaurant.
Marloes J.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Nog nooit eerder meegemaakt! Aangekomen om 18:30 uur. Om 20:00 uur nog geen eten ontvangen. Excuus was dat de keuken en kassa problemen hadden gehad. Hoefden brood en drank niet te betalen, maar tijdige informatie erover was het minste wat men had kunnen doen. Geen aanrader!
Ronald T.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Super leuke sfeer, goed personeel en heerlijk eten!
Nina M.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Hier met vriendin gegeten op 22 febr. Even voordat we naar de bioscoop gingen. Mijn vriendin had een broodmandje die er onprofessioneel uitzag. Mijn pomodorisoep was lauw. Daarna hadden we het dagmenu, varkenshaas die erg doorgebakken was, daardoor erg droog, op het piepkleine bakje sla was alleen een scheut balsamicoazijn op zat, niet erg lekker, de frieten was wel lekker. Nee, voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Ik ben 19 Februari 2018 geweest voor de lunch, bediening is goed, soep vooraf ook goed, de salade was ronduit teleurstellend, de zalm was rauw, bediening laten zien, deze gaven aan ja het is niet zoals het moet
Ze wilden het weer meenemen, echter heb ik bij het bestellen aangegeven dat ik weinig tijd had.
Tijdens het afrekenen het volle bedrag, ik heb aangegeven wat doen we met de zalm / salade, men rekende het kopje thee niet.
Als ik zo’n prestatie lever in mijn werk word ik daar ten volle op afgerekend.
Hier niet, niet uit te leggen !!!!!
Katja E.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Eten was heerlijk. Bediening was erg aanwezig. Wat ons betreft een beetje te veel.
Freek J.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Teleurstellende ervaring. Prijs-kwaliteit verhouding is zoek. Matige hoofdgerechten met een garnituur die zo weinig was dat het voor 1 in plaats van voor 2 personen bestemd leek te zijn. Toen we nog wat frietjes bijbestelden duurde dat zo lang dat we het eten inmiddels op hadden. Rijst bij de Chicken Masala hard en niet gaar, saus veel te dun.
Sytse K.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Hoe moeilijk kan het zijn, kom je met gasten in het News Café, we lusten wel wat. Dagschotel biefstuk met stroganoff, heerlijk lijkt ons. Ik raad het mijn gasten aan, "real good dutch meat". Bestellen 4 maal! Na een half uur nog niets, al menig keer gevraagd waar het blijft, mijn gasten moeten straks optreden en willen nog even rustig zitten. Na 40 minuten zijn we maar opgestaan en vertrokken. Drankjes kregen we aangeboden, ik schaam me dood. DJ's Sytse & Frank 3FM
Eduard D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Twee maanden geleden hier geweldig lekker gegeten. Daar gaan we weer naartoe! Verschrikkelijk, doorgekookte groenten, masala droog en taai, rijst met harde stukjes. Ribeye lijkt wel gekookt, frieten lauw. Wat een teleurstelling.
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk dagmenu gegeten, biefstuk met stroganofsaus en gebakken kabeljauw met vissaus. We wisten niet dat ze hier zo'n goede dagschotel serveerden, eten iedere week ergens een dagschotel. News Café staat met stip bovenaan.
Annemarie S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Super vriendelijk personeel
Karel D.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
We hebben erg lekker gegeten! Mooi en gezellig restaurant, leuke inrichting. Zat bomvol wel veel te weinig bediening, ze waren allemaal erg vriendelijk. Komen zeker vaker terug, het eten overtrof onze stoutste verwachtingen! Aanrader!