New York

Hooikade 4 2514 BH Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant New York

Gastvrijheid & heerlijk eten

Prijs-kwaliteit en gastvrijheid zijn in alle gevallen sleutelwoorden van dit restaurant. Per seizoen een wisselende menukaart gevuld met wereldse gerechten. Culinair eten, betaalbaar zijn en constante kwaliteit leveren is waar New York voor staat. Dit restaurant is gevestigd aan één van de mooiste grachten in Den Haag vlak achter de Denneweg.

Meer informatie over restaurant New York

lange voorhout, korte voorhout, koningskade, centraal station op 5 min loopafstand
  • Kom je met de auto?
    U kunt bij ons een parkeerkaart voor 4 euro kopen waarmee u tot maximaal 3 uur kan parkeren bij garage Malieveld
  • : Betaald parkeren in de buurt. Op loopafstand : Parkeergarage lange voorhout ( nieuw ) , Malieveld of op de Hooikade

Let op: vanaf 4 April 6 dagen per week geopend voor lunch,diner & de borrel. Terras aan het water

Di tm Zo
-Lunch 11:00 - 16:00
- Diner vanaf 17:00 tm 22:00
- Bar/Borrel tot 01:00
Op zondag serveren wij enkel de lunch & borrel

Jouw recensie over het restaurant New York

TanjaHaag D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Een zeer prettige ontvangst, we werden met een glimlach en hartelijk welkom begroet. De bediening was servicegericht en vriendelijk. De gerechten zijn heerlijk, helaas wel aan de kleine kant. Er had net wat meer op de borden gemogen (extra aardappeltjes of groente bijvoorbeeld). Om voldoende te eten, zijn 3 a 4 gerechten (incl dessert) aan te raden. Dan kun je genieten van diverse smaakvolle gerechten, maar houd dan rekening met een wat hoge totaalprijs. Het eten wordt echt met zorg bereid en dat proef je.
Het geluidsniveau in de zaak ligt net te hoog, uiteraard afhankelijk van de medegasten. Al met al heerlijk en gezellig gegeten.
frank D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Prima tent. Beste burger die ik in tijden heb gehad. Personeel meer dan prima, erg vriendelijk. Zaak ziet er ook netjes uit van binnen, het was er op deze donderdagavond helaas niet erg druk.
TanjaHaag D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Sfeervol restaurant, goede kaart met leuke gerechtjes. Heerlijk gegeten.
Angela B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Leuk restaurant met goed eten, echter wel behoorlijk aan de prijs voor hetgeen je krijgt. Vriendelijk, jong personeel, redelijk rumoerige ruimte
Hanneke G.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Werkelijk heerlijk gegeten! Lekker buiten kunnen zitten langs de kade met een zonnetje en een glas sauvignon. Uiteindelijk ook nog wat langer gebleven voor een burger en chocolade lava taartje die verukkelijk was ! Daar kom ik zeker nog voor terug , bediening was ook lekker vlot,vriendelijk en spontaan . Zeker een aanrader.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Goed eten, bierkaart kan wat uitgebreider. Bediening ving plots wegvallen van collega erg goed op.
Emilie R.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Vrijdag 7 juli '17 bij New York gegeten en we hadden een topavond. Een prachtige plek, rust en bomen, midden in Den Haag. De bediening was erg prettig, vriendelijk en gevoel voor humor. Wij hebben 4 gangen gegeten. Het ligt een beetje aan de keuze die je maakt uit het gevarieerde menu of je voldoende hebt aan 3 of 4 gangen. Het concept is dat de porties 'in between" zijn. Leuk, want dat geeft je de mogelijkheid om meer te kiezen van de kaart. Beiden hadden we de pekingeend als eerste gang. Heerlijk gekruid en een plaatje op het bord. Daarna had mijn partner de grain fed steak, met een mooie bearnaisesaus en zelfgemaakte kleine frietjes en witlof. Zelf had ik de tompouce van eendenlever, met een smakelijke verdeling van hartig en zoet. Daarna kreeg mijn partner de kalfs angus bio burger, ook deze viel in de smaak, maar was wel een volwaardige portie. Zelf had ik de canard a l'orange, mooi gebraden met een goede saus en garnituur. Alles vers bereidt, dat proef je !! De desserts zagen er ook weer prachtig uit, we gingen voor een sorbet en voor de clafoutis met seizoensfruit. Ook hier hebben we van genoten. Dit alles met een goed glas chardonnay als begeleiding. Gewoon een topavond, dus zeker een aanradertje!!
En zoals beloofd aan de dame van de bediening, dit is geschreven door de mevrouw van die leuke tas, dan weet ze wie ik ben haha...
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Buiten op terras gegeten. Prachtige locatie,aan de gracht. Eten was heerlijk,echt een aanrader! Bediening erg vriendelijk en attent!
Irene 1955 V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Om 18.00 uur hadden we met een Social Deal gereserveerd bij New York voor een 3-gangendiner. Van het vriendelijke personeel mochten we zelf een tafeltje uitkiezen. Op de kaart wordt geen onderscheid gemaakt tussen voor- en hoofdgerechten. Als eerste gerecht hadden we gekozen voor de Vitello tonato [kalfsrosbief, tonijnblokjes, tonijnmousse, basilicumolie, rucola] en de Gravad lax [gerookte zalm, wasabicrème, limoen, radijs en zoetzuur] Beide gerechtjes smaakten goed, maar hadden nog wat peper nodig. Als tweede gerecht hadden we beiden gekozen voor de Gamba piri-piri [wilde Argentijnse gamba's, madame jeanette, bosui, peterselie, pittige olijfolie en brood] Op het bord lagen 2 enorme koppen van gamba's en een klein stukje brood. Toen die op de rand van het bord lagen bleven er 5 kleine gamba's over om te eten. Wij hadden de indruk dat de koppen niets te maken hadden met de gamba's die op het bord lagen. Het smaakte echter heerlijk en het gerecht was echt piri piri. Nadat je de gamba's op had bleef er nog veel saus over. We hadden om extra brood gevraagd om de saus te kunnen eten. We kregen samen één klein stukje brood. Zowel het eerste als het tweede gerecht zijn veel te klein. Ook de buren hoorden we praten over de te kleine gerechten. Bij de Kalf angus BIO burger wordt frites geserveerd wat een beetje vult. Het nagerecht was een warme chocolade lavataartje 'Perfect Harmony' [witte chocolade, kokos, passievruchtencoulie] De chocoladefondant was heerlijk en goed vloeibaar. Het werd geserveerd met een aarbeiencoulie, aarbeien, een streepje witte chocolade en vanilleijs. Jammer dat het gerecht gewijzigd was zonder overleg! De ober zou het met de keuken bespreken. Na een uur wachten kwamen de eerste gerechten. Na 2 1/2 uur rekenden we af. De conclusie die we kunnen trekken is dat de smaak van het eten goed is. De porties zijn echt te karig en de wachttijden veel te lang. Jammer!
Nannette G.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad bij restaurant New York. Het was fantastisch weer, waardoor we heerlijk op het terras konden zitten. Alle gerechten waren smaakvol. De bediening is prima en zeer attent en behulpzaam. Wij komen graag terug.
Marian G.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Super gezellig
Wil W.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
kort samengevat, gewoon een aanrader!
ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Heerlijk eten, leuke entourage en vreindelijk personeel. Zeker een aanrader! Succes
Zoë G.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Ik heb hier 2 keer gegeten. Beiden keren de zelfde ervaring gehad. Lekker eten, goed personeel en een gezellige sfeer! Aanrader!
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Had meer verwacht van dit restaurant op toplocatie. Bediening had waarschijnlijk zn dag niet, kwam vrij chagrijnig over. Rommelige afhandeling. Duurde an de lange kant voordat er geholpen werd. Verder was het vlees was teleurstellend van smaak, weinig smaak. Wijn was wel goed.
Bart N.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Je kan flexibel kiezen uit de gerechten, die bewust klein zijn gehouden. Dat vonden we heel fijn en is handig voor de kleine eter. Of je kan juist wat meer dingen uitproberen. De gerechten zien er mooi uit en bieden interessante (maar vooral ook lekkere!) smaakcombinaties.
Eva D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Lekker gegeten, met frites en salade erbij was 1 gerecht pp. eigenlijk genoeg. Daardoor ook best voordelig gegeten.