New York

Hooikade 4 2514 BH Den Haag Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant New York

Gastvrijheid & heerlijk eten

Prijs-kwaliteit en gastvrijheid zijn in alle gevallen sleutelwoorden van dit restaurant. Per seizoen een wisselende menukaart gevuld met wereldse gerechten. Culinair eten, betaalbaar zijn en constante kwaliteit leveren is waar New York voor staat. Dit restaurant is gevestigd aan één van de mooiste grachten in Den Haag vlak achter de Denneweg.

Meer informatie over restaurant New York

lange voorhout, korte voorhout, koningskade, centraal station op 5 min loopafstand
  • Kom je met de auto?
    U kunt bij ons een parkeerkaart voor 4 euro kopen waarmee u tot maximaal 3 uur kan parkeren bij garage Malieveld
  • : Betaald parkeren in de buurt. Op loopafstand : Parkeergarage lange voorhout ( nieuw ) , Malieveld of op de Hooikade

Let op: vanaf 4 April 6 dagen per week geopend voor lunch,diner & de borrel. Terras aan het water

Di tm Zo
-Lunch 11:00 - 16:00
- Diner vanaf 17:00 tm 22:00
- Bar/Borrel tot 01:00
Op zondag serveren wij enkel de lunch & borrel

Marian G.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Super gezellig
Wil W.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
kort samengevat, gewoon een aanrader!
ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Heerlijk eten, leuke entourage en vreindelijk personeel. Zeker een aanrader! Succes
Zoë G.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Ik heb hier 2 keer gegeten. Beiden keren de zelfde ervaring gehad. Lekker eten, goed personeel en een gezellige sfeer! Aanrader!
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Had meer verwacht van dit restaurant op toplocatie. Bediening had waarschijnlijk zn dag niet, kwam vrij chagrijnig over. Rommelige afhandeling. Duurde an de lange kant voordat er geholpen werd. Verder was het vlees was teleurstellend van smaak, weinig smaak. Wijn was wel goed.
Bart N.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Je kan flexibel kiezen uit de gerechten, die bewust klein zijn gehouden. Dat vonden we heel fijn en is handig voor de kleine eter. Of je kan juist wat meer dingen uitproberen. De gerechten zien er mooi uit en bieden interessante (maar vooral ook lekkere!) smaakcombinaties.
Eva D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Lekker gegeten, met frites en salade erbij was 1 gerecht pp. eigenlijk genoeg. Daardoor ook best voordelig gegeten.
Frederick S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
het personeel is super vriendelijk, het eten was heerlijk en het werd snel geserveerd! Wat wil een mens nog meer! Ik raad het iedereen aan, ben super tevreden :)
Rick W.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Dit was niet de eerste keer bij New York maar wel de eerste keer dat ik op het gezellige terras heb gezeten. Ieder gerecht is naast een feestje om te zien zeer smaakvol en de porties zijn prima. De bediening bij New York is erg vriendelijk. Hier kom ik zeker terug.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Met 5 personen, ofschoon het binnen een prachtige zaak is, buiten gegeten. De mannen van de bediening beloond met een dikke fooi. Dit was voor de charmante glimlach en de omslag-dekens toen het kil werd. De vier gangen en de koffie waren zeer smaakvol en orgineel opgediend. Grote glazen goede wijn! Onderling moeten ze duidelijke afspraken maken over de bediening. Gerechten op tafel , oh sorry ik pak even bestek. Een lepel bij de heerlijke soep ook handig. En een heet glas water zonder theebuiltje smaakt minder. Alles werd vriendelijk gecorrigeerd. We hadden een fijne avond en gaan er terug. (Tip: parkeren onder het Malieveld zeer betaalbaar)
Ellen .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Restaurant op een leuke gezellige locatie. Met goed weer kan je lekker op het terras eten. Eten was goed en de bediening erg vriendelijk. Voor grote beters zijn de porties niet aan de grote kant.
Reshma V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Pure perfectie & Creatief culinair! Heerlijk gegeten, erg smaakvol. Relaxte sfeer, klantvriendelijke bediening. Zeer goede chefkok, ook erg vriendelijk. Echt een aanrader.
Derk-Jan E.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
We hadden de iens deal gekozen.
De gerechten waren heel erg lekker en zagen er top uit.
De hoeveelheden hadden wel wat groter mogen zijn.
Maar, zeker de moeite waard!
jean2016 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Heerlijk eten, aardige en kundige bediening. Buiten op het terras gezeten aan de gracht met heerlijke wijn. Kok heeft enorm zijn best gedaan om iets creatiefs en lekkers neer te zetten voor iemand met koemelk allergie. Top tot een volgende keer!
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Leuk restaurant op een mooie plek. We zaten heerlijk op het terras. De amuse vooraf was erg lekker. De carpaccio bonbon en de knolselderij/knoflooksoep soep ook. Mooi opgemaakte borden. Het hoofdgerecht viel mij echter erg tegen. De zalm was niet meer op voorraad dus ik had gekozen voor de merques. In vergelijking met de andere gerechten was dit hoofdgerecht erg klein. En ik vond het gerecht niet lekker. Toen ik dit meldde aan de bediening veranderde de sfeer. Hij maakte er een grapje over. Het dessert was weer goed. We hebben geen scropino gezien.
n400048 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Het eten was erg lekker, maar de gerechten waren kleiner dan verwacht. Dit stond nergens vermeld. Daardoor viel het duurder uit dan verwacht. Verder was de setting erg prettig en de bediening was zeer vriendelijk
Ilse D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Gister van de Iens deals gebruik gemaakt. We begonnen op het terras met een borrel (er is een uitgebreide bierkaart) en zijn voor het eten naar binnen gegaan. Ik vond zelf de makreel het lekkerst, van het toetje was ik het minst onder de indruk. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.
Reinard N.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Zeer snel geholpen. Prettige atmosfeer om rustig te eten. Ook de variëteit en opmaak van het eten is uitstekend in orde. Al met al zeker aanbevelingswaardig.