Over het restaurant New York

Gastvrijheid & heerlijk eten

Prijs-kwaliteit en gastvrijheid zijn in alle gevallen sleutelwoorden van dit restaurant. Per seizoen een wisselende menukaart gevuld met wereldse gerechten. Culinair eten, betaalbaar zijn en constante kwaliteit leveren is waar New York voor staat. Dit restaurant is gevestigd aan één van de mooiste grachten in Den Haag vlak achter de Denneweg.

Meer informatie over restaurant New York

Dinsdag tm zaterdag

- Bar/Borrel 17:00 - 00:00

Zoë G.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Had meer verwacht van dit restaurant op toplocatie. Bediening had waarschijnlijk zn dag niet, kwam vrij chagrijnig over. Rommelige afhandeling. Duurde an de lange kant voordat er geholpen werd. Verder was het vlees was teleurstellend van smaak, weinig smaak. Wijn was wel goed.
Bart N.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Je kan flexibel kiezen uit de gerechten, die bewust klein zijn gehouden. Dat vonden we heel fijn en is handig voor de kleine eter. Of je kan juist wat meer dingen uitproberen. De gerechten zien er mooi uit en bieden interessante (maar vooral ook lekkere!) smaakcombinaties.
Eva D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Lekker gegeten, met frites en salade erbij was 1 gerecht pp. eigenlijk genoeg. Daardoor ook best voordelig gegeten.
Frederick S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
het personeel is super vriendelijk, het eten was heerlijk en het werd snel geserveerd! Wat wil een mens nog meer! Ik raad het iedereen aan, ben super tevreden :)
Rick W.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Dit was niet de eerste keer bij New York maar wel de eerste keer dat ik op het gezellige terras heb gezeten. Ieder gerecht is naast een feestje om te zien zeer smaakvol en de porties zijn prima. De bediening bij New York is erg vriendelijk. Hier kom ik zeker terug.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Met 5 personen, ofschoon het binnen een prachtige zaak is, buiten gegeten. De mannen van de bediening beloond met een dikke fooi. Dit was voor de charmante glimlach en de omslag-dekens toen het kil werd. De vier gangen en de koffie waren zeer smaakvol en orgineel opgediend. Grote glazen goede wijn! Onderling moeten ze duidelijke afspraken maken over de bediening. Gerechten op tafel , oh sorry ik pak even bestek. Een lepel bij de heerlijke soep ook handig. En een heet glas water zonder theebuiltje smaakt minder. Alles werd vriendelijk gecorrigeerd. We hadden een fijne avond en gaan er terug. (Tip: parkeren onder het Malieveld zeer betaalbaar)
Ellen .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Restaurant op een leuke gezellige locatie. Met goed weer kan je lekker op het terras eten. Eten was goed en de bediening erg vriendelijk. Voor grote beters zijn de porties niet aan de grote kant.
Reshma V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Pure perfectie & Creatief culinair! Heerlijk gegeten, erg smaakvol. Relaxte sfeer, klantvriendelijke bediening. Zeer goede chefkok, ook erg vriendelijk. Echt een aanrader.
Derk-Jan E.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
We hadden de iens deal gekozen.
De gerechten waren heel erg lekker en zagen er top uit.
De hoeveelheden hadden wel wat groter mogen zijn.
Maar, zeker de moeite waard!
jean2016 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Heerlijk eten, aardige en kundige bediening. Buiten op het terras gezeten aan de gracht met heerlijke wijn. Kok heeft enorm zijn best gedaan om iets creatiefs en lekkers neer te zetten voor iemand met koemelk allergie. Top tot een volgende keer!
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Leuk restaurant op een mooie plek. We zaten heerlijk op het terras. De amuse vooraf was erg lekker. De carpaccio bonbon en de knolselderij/knoflooksoep soep ook. Mooi opgemaakte borden. Het hoofdgerecht viel mij echter erg tegen. De zalm was niet meer op voorraad dus ik had gekozen voor de merques. In vergelijking met de andere gerechten was dit hoofdgerecht erg klein. En ik vond het gerecht niet lekker. Toen ik dit meldde aan de bediening veranderde de sfeer. Hij maakte er een grapje over. Het dessert was weer goed. We hebben geen scropino gezien.
n400048 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Het eten was erg lekker, maar de gerechten waren kleiner dan verwacht. Dit stond nergens vermeld. Daardoor viel het duurder uit dan verwacht. Verder was de setting erg prettig en de bediening was zeer vriendelijk
Ilse D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Gister van de Iens deals gebruik gemaakt. We begonnen op het terras met een borrel (er is een uitgebreide bierkaart) en zijn voor het eten naar binnen gegaan. Ik vond zelf de makreel het lekkerst, van het toetje was ik het minst onder de indruk. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.
Reinard N.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Zeer snel geholpen. Prettige atmosfeer om rustig te eten. Ook de variëteit en opmaak van het eten is uitstekend in orde. Al met al zeker aanbevelingswaardig.
G.J. D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
We hadden de Iensdeal, carpaccio als voorgerecht, knoflooksoep als vervolg en afwisselend een merquezworstje en gerookte zalm als hoofdgerecht. Bediening erg voorkomend en locatie prima. Met mooi weer kan je buiten zitten
Jordaanjg .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
We kwamen hier met een Iens aanbieding en zijn aangenaam verrast. De chef steeg met de smaak , verzorging en kwaliteit van het eten uit boven het decor van de zaak. Echt uitstekend gegeten. Aardige bediening. Aanrader.
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Heerlijk gegeten met de iens dinner deal. Van makreel en carpaccio bonbon, via een knolselderij-knoflooksoep naar merguez of zalm als hoofdgerecht: allemaal erg smakelijke gerechten, duidelijk met aandacht bereid. Als klap op de vuurpijl nog een heerlijk chocolade taartje toe, zeker onderscheidend van de gebruikelijke zoete toetjes. Ook de scroppino van limoen&wodka ging er goed in.
Lekker spontaan personeel! Omdat we als enige buiten zaten duurde het soms wat langer tussen de gangen door, maar we hadden geen haast dus dit is geen probleem geweest.
Vanessa K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Wij hadden een 4-gangen diner gereserveerd van Iens en konden steeds kiezen uit 2 gerechten. Na onze heerlijke amuse met tonijncreme, eten we een gevulde carpaccio. Det zag eruit als een soort bonbon met mozzarella en kruiden erin. Heel lekker. Daarna kregen we knolselderijsoep met knoflook. Wederom overheerlijk. Als hoofdgerecht merguez worstje met aardappel en tomatendressing. Niet te veel en goed gemaakt. Toen nog een dessert met chocolade etc. Ook lekker en zelfs mijn man die niet van desserts houdt en altijd kaas bestelt, vond dit lekker. Een zeer geslaagde avond! Volgens mij is er iets verbouwd en kun je nu in de keuken kijken op weg naar het toilet. Ook de akoestiek is beter.
Marten F.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Lekker en gezellig maar niet verrassend. We waren ongeveer de enige tafel zonder Iens diner en de bediening had het eigenlijk te druk, daardoor zaten we soms te wachten en kregen wat weinig toelichting. Extra frietjes waren echt overbodig en de risotto miste een ‘bite’. Heel netjes dat spontaan, bij het afrekenen, het nagerecht gratis werd aangeboden.