New York Film Academy

6,9
7,1
Kees-Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Op zaterdag 19 november 2016 brachten we een bezoekje aan Amsterdam. Omdat het regende besloten we eerst even bij New York Film Academy koffie te drinken en wellicht wat te eten. Het was druk maar dat zou geen beletsel mogen zijn. Op een enkele uitzondering na was de bediening niet erg alert. Zo had mijn partner de soep van de dag besteld maar die was uitverkocht. Zonder te vragen werd dus maar de andere soep op de kaart gebracht. Hoewel een meer ervaren serveerster dit zag gebeuren maar niet meer kon ingrijpen is dit toch wel een fout waar de bediening van moet leren. Wij hadden een goed uitzicht op de bar en zagen het bier verpesten; het bier werd niet tijdig weggebracht en er moest door de barman worden bijgetapt met als resultaat dat de schuimkraag te kort was. De door mij bestelde tosti was lekker; de saus die er bij werd geserveerd leek mij niet zelfgemaakt maar uit een potje. Al met al is New York Film Academy een goede gelegenheid om koffie te drinken maar de bediening kan beter.
Estherdegenieter .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Prachtig gebouw, ook van binnen, met leuk uitzicht op de toeristen die de trein willen halen. Gezien de naam van het restaurant, had ik wel een wat meer Amerikaanse sfeer verwacht en met film had ook wel meer gedaan kunnen worden. Ik vond het geen restaurant waar je lang gezellig blijft zitten. Vriendelijke en snelle bediening, redelijk eten. Naar mijn mening te duur voor wat je er kwalitatief voor krijgt.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Aan de noordzijde van de Beurs van Berlage bevindt zich het New York Film Academy Cafe, een zeer brede maar smalle zaak met uitzicht op het Damrak en de daar altijd heersende bedrijvigheid. En als onderdeel van het ruim honderdjarige gebouw is het interieur natuurlijk niet anders dan als zeer fraai te betitelen. De service was uitstekend en het meisje in de bediening waarschuwde me zelfs dat het wel eens wat langer zou kunnen gaan duren dan ik van ze gewend was (het was mijn eerste keer). In elk geval zeer attent en het wachten viel wel mee. Ik had de burger met cheddar, bacon, ui, tomaat en augurk. De burger was lekker en dat gold ook voor de friet die erbij geserveerd werd maar vijftien euro voor zo'n burger vind ik toch wel erg veel geld.
EKrul .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
in dit prachtige historische gebouw, zit nu een fastfood restaurant, toch een beetje jammer. Een NY burger besteld en een sandwich. Die wijn hadden we misschien hier ook wel niet moeten bestellen, we kregen wel een nieuwe, die was iets beter. Het eten was verder wel lekker, maar niets bijzonders.