New Tandoor

9,5
7,2
Sarmila S.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2013
Gisteravond na een dagje winkelen hier gegeten met z'n vijfen, hartelijk ontvangst door de eigenaresse. Voorgerechten: Samosa, mix van starters met pakora, kip tandoori en chicken chaat, deze waren allemaal erg smakelijk. De pappadums zijn overheerlijk, precies zoals wij het eerder in India gegeten hebben, dit geldt ook voor de hoofdgerechten, King Prawn curry, fish curry, Bharta en Chicken Biryani. De bediening vroeg of wij het pittig wilden, gekozen voor medium en dit was ook precies pittig genoeg voor ons. Vegetarisch Bharta (aubergine met tomaat en uien) gerecht was zo lekker en goed klaargemaakt. biryani was een beetje pittig maar ook goed genoeg. Nagerecht Kulfi en Gulaab jaman ook goed. kortom eten erg goed, service goed. Zeker de moeite waard om hier echt authentiek Indiaas te gaan eten. Pluspunt, muziek was ook echt indiaas!
Henrich R.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2013
Wij komen al vele jaren regelmatig hier voor een heerlijke maaltijd in een prettige rustige sfeer. Enorm aardige mensen zorgen voor een prima maaltijd. Kwaliteit van de gerechten valt nooit tegen. Door de inrichting, deels met brede bankjes, heb je in een groot deel van het restaurant de nodige privacy. Ook als het druk is.

In en rond Gouda zijn verder geen indiase restaurants. Met New Tandoor in de buurt hebben wij geen enkele behoefte aan een alternatief.
Jetske V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2012
Gisteravond hier weer lekker gegeten. Zowel voor- als hoofdgerechten waren fijn en goed van smaak, lekker gekruid. Het naanbrood geweldig. De bediening evorm vriendelijk. Dat alles maakt dat we hier regelmatig terugkomen!
Ewa K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2012
Vanavond hebben we tandori mix grill bij New Tandor gehaald. Zeer teleurgesteld. Weinig smaak, je proeft niets van Indische kruiden. Het vlees had een raar structuur. Misschien eerst gekookt en dan gebakken? Geen idee. Het was niet vies, maar het smaakte nergens naar.
Phasma .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2012
Voorgerechten en hoofdgerechten vegetarisch met ruim voldoende keuze. Voor onze tafelgenoten, die niet bekend zijn met de Indiase keuken, kregen we veel uitleg en adviezen over de verschillende gerechten. Erg lekker gegeten en een prima service
Han B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2012
Gisteren hier gegeten met een Grouponbon. Wat een teleurstelling. Het eten was op zichzelf prima maar het was echt veel te weinig. Op de bon stond vermeld dat je er kon eten met zijn vieren twv 140 euro, exclusief drankjes. Wat we kregen was nog niet de helft van een gewone portie.
Rosalinda F.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
Het restaurant zou misschien een vernieuwing kunnen gebruiken want in de meer dan 10 jaar dat we hier komen is er nog niets veranderd aan de inrichting. Maar het eten is in 1 woord geweldig. Wat je ook kiest uit de kaart, aan alles wordt aandacht besteed. De mensen die het restaurant runnen, man en vrouw (en inmiddels ook de dochter) vinden het heerlijk als je een praatje met ze maakt.