New Tandoor

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
9,3
OverSmaak .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2014
Erg lekker gegeten. De Tandoori gerechten uit de oven smaken bijzonder goed, vooral de kip. Heerlijk Indiaas brood erbij. Bij New Tandoor eet je in een ontspannen, ongedwongen sfeer. Je zit niet te dicht op andere tafels en omdat het eten net uit de oven wordt opgediend en op tafel warm gehouden wordt, heb je de tijd. Minpuntje is dat wij het vrij tochtig vonden, je voelde de kou door de zaak gaan als gasten vertrokken. En de inrichting zou misschien iets gezelliger kunnen. Maar zeker een goed, authentiek restaurant, aan te bevelen!
Vincent C.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
Leuke avond gehad maar zeker voor verbetering vatbaar:

- Weinig authentieke smaken in de curry's: we hadden een zéér milde Korma, had zeker meer kruiden in gemogen. Misschien bang om mensen af te schrikken of ligt het aan de streek waar de kok(s) vandaan komt/komen? Nu weten we dat Korma een van de mildere curry's is maar dit was wel érg flauwtjes. Ander voorbeeld is de rijst, daar zaten erwtjes en sperziebonen in, deed erg Hollandse Chinees-erig aan. Ik zou liever zien: geurige jasmijn rijst, of notenrijst!
- Mango lassie erg lekker en ook de Chicken Tikka was heerlijk. Perfecte Naan.
- Aardige dame in de bediening en kwam professioneel over, maar mag nog wel iets enthousiaster en opener.
- Wachttijd aan de lange kant (ca. 25 minuten voor 1 gang)
- Inrichting prima, simpel en niet te kitscherig (wat nog al eens het geval is bij Indiase restaurants in binnen- en buitenland)
- Porties aan de kleine kant, zeker als je voor een hoofdgerecht 17/18 euro betaalt vind ik het weinig eten voor het geld.

Nou ik hoop dat jullie er iets mee doen want we komen zeker volgende keer terug!
Colette V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2013
Het is een heel goed Indiaas restaurant, waar we heel gastvrij onthaald worden. Het eten is vers en altijd weer van goede kwaliteit. De eigenaren zijn hele vriendelijke mensen en heel service gericht. De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend en alle gerechten worden met aandacht bereid en met goede ingrediënten.
Een aanrader zijn de viscurry, de tandoori gerechten en de huisgemaakte raita!

Een top restaurant, waar je op je gemak kunt zitten met vrienden of familie en waar je in alle rust kunt eten.
Jo1974 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2013
Al jaren kom ik vanwege mijn werk in Indiase restaurants, zowel in binnen- en buitenland. Vooral in Engeland kun je er bijna niet omheen. Nergens is de smaak zo verfijnd als bij dit restaurant. Vooral de gerechten uit de Tandoori-oven steken er met kop en schouders bovenuit. Voor de ware liefhebber is deze verborgen schat in Gouda, een absolute aanrader. Met een minimale bezetting, zelfs bij topdrukte, zorgen de gastheer en -vrouw voor een kwalitatief hoogwaargige service in een ongedwongen sfeer.
tonbakker .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2013
We hebben met z'n zessen voor het eerst bij New Tandoor in Gouda gegeten. Allen kozen we voor het Tandoor Special Menu. Het voorgerecht, de mixed starters waren heerlijk en zeer mild. Het hoofdgerecht was op verzoek iets pittiger en wederom erg heerlijk. Het indiase "Nan" brood uit de indiase oven was voortreffelijk. De bediening was zeer vriendelijk en erg attent. De prijs-kwaliteit is uitstekend te noemen, gezien de ruime porties. Zeker voor herhaling vatbaar! Hier komen wij zeker terug.
RichardSantalla .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2013
Matige Indiër. Veel te lang wachten, porties erg krap en de gerechten ontberen hun specifieke signatuur, het is allemaal wat laf. Voor een goede tandoori moet je dus blijkbaar het Kanaal over.
Basvw .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2013
Ik heb hier vorige week met mijn vrouw gegeten. Als voorgerecht hebben we Mixed Starters en Boti Kebab genomen. Beiden waren erg smakelijk. Als hoofdgerecht hebben we Butter Chicken en Seekh Kebab. Deze waren voortreffelijk van smaak. De vriendelijke, attente bediening en het eten hebben ons een zeer geslaagde avond bezorgd!
Sarmila S.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2013
Gisteravond na een dagje winkelen hier gegeten met z'n vijfen, hartelijk ontvangst door de eigenaresse. Voorgerechten: Samosa, mix van starters met pakora, kip tandoori en chicken chaat, deze waren allemaal erg smakelijk. De pappadums zijn overheerlijk, precies zoals wij het eerder in India gegeten hebben, dit geldt ook voor de hoofdgerechten, King Prawn curry, fish curry, Bharta en Chicken Biryani. De bediening vroeg of wij het pittig wilden, gekozen voor medium en dit was ook precies pittig genoeg voor ons. Vegetarisch Bharta (aubergine met tomaat en uien) gerecht was zo lekker en goed klaargemaakt. biryani was een beetje pittig maar ook goed genoeg. Nagerecht Kulfi en Gulaab jaman ook goed. kortom eten erg goed, service goed. Zeker de moeite waard om hier echt authentiek Indiaas te gaan eten. Pluspunt, muziek was ook echt indiaas!
Groos .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2013
Wij komen al vele jaren regelmatig hier voor een heerlijke maaltijd in een prettige rustige sfeer. Enorm aardige mensen zorgen voor een prima maaltijd. Kwaliteit van de gerechten valt nooit tegen. Door de inrichting, deels met brede bankjes, heb je in een groot deel van het restaurant de nodige privacy. Ook als het druk is.

In en rond Gouda zijn verder geen indiase restaurants. Met New Tandoor in de buurt hebben wij geen enkele behoefte aan een alternatief.
Jetske V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2012
Gisteravond hier weer lekker gegeten. Zowel voor- als hoofdgerechten waren fijn en goed van smaak, lekker gekruid. Het naanbrood geweldig. De bediening evorm vriendelijk. Dat alles maakt dat we hier regelmatig terugkomen!
Ewa S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2012
Vanavond hebben we tandori mix grill bij New Tandor gehaald. Zeer teleurgesteld. Weinig smaak, je proeft niets van Indische kruiden. Het vlees had een raar structuur. Misschien eerst gekookt en dan gebakken? Geen idee. Het was niet vies, maar het smaakte nergens naar.
Phasma .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2012
Voorgerechten en hoofdgerechten vegetarisch met ruim voldoende keuze. Voor onze tafelgenoten, die niet bekend zijn met de Indiase keuken, kregen we veel uitleg en adviezen over de verschillende gerechten. Erg lekker gegeten en een prima service
BjornLangedijk .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2012
Van het weekend hier heerlijk gegegeetn. Ikzelf was niet bekend met de Indiase keuken, dankzij een Grouponbon van mijn vriendin kennis gemaakt met het restaurant.

Het eten was heerlijk! we kregen meer dan genoeg en regelmatig kwam er een jongedame vragen of alles naar wens was. Toen de eigenaar hoorde dat zijn keuken helemaal nieuw voor mij was verraste hij ons met 1 van zijn specialiteiten, buiten het het menu van Groupon om! En hier hoefde we niets voor te betalen!

Ik heb de laaste tijd zelden zo'n gastvrijheid en vriendelijkheid meegemaakt als tijdens ons bezoek aan New Tandoor. Vandaar mijn 10 voor service, deze mensen deden er alles aan om het ons naar ons zin te maken. En dat is ze heel goed gelukt. Ik ben heel blij dat mijn vriendin deze bon heeft aangeschaft en dat we dit restaurant hebben geprobeerd. New tandoor heeft er 2 vaste klanten bij.
Han B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2012
Gisteren hier gegeten met een Grouponbon. Wat een teleurstelling. Het eten was op zichzelf prima maar het was echt veel te weinig. Op de bon stond vermeld dat je er kon eten met zijn vieren twv 140 euro, exclusief drankjes. Wat we kregen was nog niet de helft van een gewone portie.
Rosalinda F.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
Het restaurant zou misschien een vernieuwing kunnen gebruiken want in de meer dan 10 jaar dat we hier komen is er nog niets veranderd aan de inrichting. Maar het eten is in 1 woord geweldig. Wat je ook kiest uit de kaart, aan alles wordt aandacht besteed. De mensen die het restaurant runnen, man en vrouw (en inmiddels ook de dochter) vinden het heerlijk als je een praatje met ze maakt.