New Tandoor

Lange Tiendeweg 49 2801 KE Gouda Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant New Tandoor

Kristof E.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Uitstekend restaurant met lekkere gerechten en een gemiddeld hete vindaloo. De bediening is vriendelijk, aangenaam en alert. Het restaurant wordt met regelmaat bezocht door Britse gasten en dat is doorgaans een goed teken voor een Indiaas restaurant.
Hans En Dona H.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Een van onze favorieten restaurants waar we regelmatig terugkomen, met als vaste prik de mixed grill die met de gevarieerde smaken overheerlijk blijft , maar ook de andere gerechten van de kaart, zoals deze keer de lamb Korma, een Moghul delicatesse bereid met specerijen, boter, room en tomaat. Maar niet te vergeten de overheerlijke nans die uit de oven komen, zo lekker dat de eigenaar er voor ons zelfs een nagerecht mee maakte, nan met een bolletje ijs. Aanrader voor de liefhebber dus, vraag er gerust naar.
Jacob H.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Modern ingericht Indiaas restaurant met rustige Indiase achtergrondmuziek. Hartelijke ontvangst, zeer plezierige bediening. Lekkere stoelen, maar ook banken. Schone toiletten. Alle gerechten lekker Indiaas. Goed gekruid en mooi verschillend van smaak. Mild is mild, scherp is scherp: helemaal goed. Gerechten worden in een rustig tempo opgediend en niet, zoals vaak bij Indiase restaurants, in een redelijk hoog tempo. Al met al een echte aanrader!
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Alweer voor de 2e keer bij New Tandoor gegeten. Wat een bijzonder fijne Indiase keuken heeft dit restaurant. Als je binnenkomt, merk je dat de sfeer geweldig is. Een bezoek aan dit gastvrije restaurant doet je verlangen naar een culinaire reis door het mooie India. Een prachtige blend van de beste kruiden en specerijen vormt de basis van deze geliefde keuken. Je proeft de kennis en liefde die in het eten worden gestopt. Het eten is heerlijk, de tandoori gerechten zijn besliste aanraders. Ik heb nog nooit zulke heerlijke tandoori gerechten gegeten als in dit restaurant. De stoelen zaten lekker, de rustige Indiase achtergrondmuziek was sfeervol. Goede bediening en vriendelijke gezichten completeren een geslaagde avond.
Kay B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
We zijn hier vandaag voor het eerst geweest met onze zoon en ondanks dat het eten redelijk was, al hadden we echt geurigere kruiden verwacht, zullen we niet snel teruggaan.

Het duurde al ruim een uur voor alleen de bestelling werd opgenomen. Ongeveer 2 uur met de bereiding erbij (zonder voorgerecht) wat niet fijn is als je een kind bij je hebt. Je moest ook echt moeite doen om contact te krijgen wilde je iets te drinken.

De porties zijn zo miniem dat we ervan schrokken omdat de prijzen wel vrij stevig waren. Het kindermenu (tikka masala) was 4 stukjes gortdroge kip van 1x1cm met een lading rijst en klein en maar voor 1/3e gevuld bakje saus. Zoon had echt nog honger toen we weggingen.

De butter chicken bestond uit ongeveer 8 kleine stukjes kip. De mixed grill bestond uit 2 kippenpootjes, een stukje gehakt en een paar stukjes kip op wat ui. Qua groenten kregen we een dessertschaaltje met wat gesneden sla met komkommer, dit was dé groenten voor 3 personen.

De uien kulcha van €3,50 per stuk dreef letterlijk in de olie, werd pas geserveerd toen we al halverwege onze maaltijd waren en is onaangeraakt weer naar de keuken terug gegaan.

Nee, ondanks dat het restaurant van binnen echt prachtig is, laat het eten en de bediening echt flink wat te wensen over. We vonden dat ze té hoge prijzen rekenden voor wat er geserveerd werd.
Tomzinho .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Heerlijke authenthieke indiase gerechten. Lamscurry, vegetarische curry en tandoori nix grill met geurige rijst en naan voortreffelijk. kir als nagerecht. Erg lekker.
Emmyvg .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
New Tandoor is onlangs opnieuw ingericht. Van een traditioneel (wat suffig) interieur is het naar warm en modern gegaan: een zeer geslaagde verandering!
Onze eerste kennismaking met dit restaurant was een jaar geleden toen we er eten afhaalden. Het viel me op dat het er druk was voor een doordeweekse avond. De afhaalmaaltijd was erg lekker en we besloten dat we hier beslist eens moesten eten. Vandaag kwam het er eindelijk van. Allebei een heerlijk voor- en hoofdgerecht gegeten, goed op smaak, echt van genoten. De bediening is zeer vriendelijk zonder opdringerig te zijn. New Tandoor hoort wat mij betreft tot de betere restaurants van Gouda, zeker een bezoek waard.
Hendrikstorm .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Wij hebben heerlijk vegetarisch gegeten bij new tandoor, het restaurant heeft een hele opknap beurt gekregen. Het oude interieur begon ook wel een beetje een cult-satus te krijgen in Gouda. Verder is dit restaurant een leuke afwisseling in de stad.
Marian .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
We hadden beide een curry genomen en deze was echt super lekker. Het eten is echt een dikke 9. De bediening is goed en erg vriendelijk. Wel komt de bediening soms wat onwennig over maar doordat ze zo hun best doen stoort dit niet. Het interieur is niet echt gezellig. Het is wat kaal en de lampen zijn te fel. Als deze tent iets aan het interieur zou doen zou het echt een top tent zijn. Ik denk dat ze dan ook veel meer klanten zouden trekken. Ondanks dat het interieur zo ongezellig is komen we hier zeker nog eens terug voor het heerlijke eten.
Lilianne V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2015
Wederom hier gegeten, nu voor de vierde keer en we werden herkend. Ook wist de eigenaar nog dat mijn vriend van extra pittig houdt. Dat geeft een thuisgevoel. Het eten was wederom heerlijk met zachte kruidensmaken. De porties zijn niet te groot, je overeet je niet maar gaat met een goed gevulde maag weer naar huis. We komen weer terug!
RuudvB .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Afgelopen zaterdag met onze jongste dochter hier gegeten. We namen het menu van € 30,-. Dat biedt een combinatie van enkele voorgerechten, gevolgd door een proeverij van Tandoorigerechten en diverse curries. Vooral de kip en het lamsvlees uit de Tandoori-over waren heerlijk. De curries vond ik wat minder vol van smaak. Het nagerecht was OK.
De oudere dame en heer in de bediening zorgen voor uitstekende service. Ze deden erg hun best om het onze elfjarige dochter het ook naar de zin te maken. Voor haar was er een prima kindermenu met speciaal zoetig nanbrood. Ze genoot er zichtbaar van. Al met al een zeer geslaagd bezoek aan dit restaurant.
Elsbeth V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2014
Eerste keer bij new tandoor. We werden vriendelijk geholpen en het eten (drie gangen menu a 30,00) was erg lekker. Na 19.00 liep het restaurant aardig vol, ook met indische mensen, wat meestal een goed teken is.
Esther2407 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Afgelopen vrijdag op stap in Gouda, en omdat de recencies goed waren, bij New Tandoor aangeschoven. Prachtig weer, dus buiten gegeten (er stonden 3 kleine tafels buiten). bediening is buitengewoon vriendelijk. We moesten wel heel lang wachten (een uur) op het voorgerecht , maar het eten dat volgde was erg lekker.
bijgerechten waren goed, maar niet heel bijzonder. De naan daarentegen was verrukkelijk. . Zeker een aanrader als je naar Gouda gaat.
Lilianne V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2014
Voor de derde keer gegeten en weer verrast door de heerlijke smaken van de gerechten. Binnen de Indiase restaurants is dit een topper. Deze keer de ginger chicken genomen en dat is een aanrader. Het Nederlandse bier was op maar het Indiaanse bier smaakte ook goed. De bediening is heel attent en vriendelijk en de tafels staan fijn ver uit elkaar zodat je niet mee hoeft te luisteren met de gesprekken van anderen. Een Indiaas restaurant waar vele een voorbeeld aan kunnen nemen.
Fb1881 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2014
Onlangs heb ik hier met een aantal vrienden gegeten om het einde van onze tentamens te vieren. Het was werkelijk heerlijk en alles was goed op smaak, een zeer zekere aanrader voor iedereen die van curry houdt!
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2014
Indiaas eten staat wellicht ten onrechte bekend dat het altijd heel pittig is, maar dat is een fabeltje. Bij New Tandoor staat veel gerechten op de kaart die mild van smaak zijn. Bovendien (tip) kunnen de diverse gerechten ook wat meer of minder pittig worden gemaakt. Al jaren lang zijn wij klant, en alhoewel wij ook best vaak wat "chiquer" dineren, blijft dit één van onze favorieten. Populair zijn uiteraard de Chicken Tikka Marsala, de Madras en de Ginger Chicken.
De bediening is uitermate vriendelijk, en we heben ook al eens een kijkje in de keuken mogen nemen.
OverSmaak .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2014
Erg lekker gegeten. De Tandoori gerechten uit de oven smaken bijzonder goed, vooral de kip. Heerlijk Indiaas brood erbij. Bij New Tandoor eet je in een ontspannen, ongedwongen sfeer. Je zit niet te dicht op andere tafels en omdat het eten net uit de oven wordt opgediend en op tafel warm gehouden wordt, heb je de tijd. Minpuntje is dat wij het vrij tochtig vonden, je voelde de kou door de zaak gaan als gasten vertrokken. En de inrichting zou misschien iets gezelliger kunnen. Maar zeker een goed, authentiek restaurant, aan te bevelen!
Vincent C.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
Leuke avond gehad maar zeker voor verbetering vatbaar:

- Weinig authentieke smaken in de curry's: we hadden een zéér milde Korma, had zeker meer kruiden in gemogen. Misschien bang om mensen af te schrikken of ligt het aan de streek waar de kok(s) vandaan komt/komen? Nu weten we dat Korma een van de mildere curry's is maar dit was wel érg flauwtjes. Ander voorbeeld is de rijst, daar zaten erwtjes en sperziebonen in, deed erg Hollandse Chinees-erig aan. Ik zou liever zien: geurige jasmijn rijst, of notenrijst!
- Mango lassie erg lekker en ook de Chicken Tikka was heerlijk. Perfecte Naan.
- Aardige dame in de bediening en kwam professioneel over, maar mag nog wel iets enthousiaster en opener.
- Wachttijd aan de lange kant (ca. 25 minuten voor 1 gang)
- Inrichting prima, simpel en niet te kitscherig (wat nog al eens het geval is bij Indiase restaurants in binnen- en buitenland)
- Porties aan de kleine kant, zeker als je voor een hoofdgerecht 17/18 euro betaalt vind ik het weinig eten voor het geld.

Nou ik hoop dat jullie er iets mee doen want we komen zeker volgende keer terug!
Colette V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2013
Het is een heel goed Indiaas restaurant, waar we heel gastvrij onthaald worden. Het eten is vers en altijd weer van goede kwaliteit. De eigenaren zijn hele vriendelijke mensen en heel service gericht. De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend en alle gerechten worden met aandacht bereid en met goede ingrediënten.
Een aanrader zijn de viscurry, de tandoori gerechten en de huisgemaakte raita!

Een top restaurant, waar je op je gemak kunt zitten met vrienden of familie en waar je in alle rust kunt eten.
Jo1974 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2013
Al jaren kom ik vanwege mijn werk in Indiase restaurants, zowel in binnen- en buitenland. Vooral in Engeland kun je er bijna niet omheen. Nergens is de smaak zo verfijnd als bij dit restaurant. Vooral de gerechten uit de Tandoori-oven steken er met kop en schouders bovenuit. Voor de ware liefhebber is deze verborgen schat in Gouda, een absolute aanrader. Met een minimale bezetting, zelfs bij topdrukte, zorgen de gastheer en -vrouw voor een kwalitatief hoogwaargige service in een ongedwongen sfeer.