New Pom Lai

Adelaarstraat 3 3312 TA Dordrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant New Pom Lai

Rita N.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Tweede keer dat we hier eten, vorige keer kerst vorig jaar was het goed bevallen.
Restaurant is niet al te groot, ik schat rond de 40 zitplaatsen dus reserveren is aanbevolen. Entourage is wat je verwacht van een Chinees restaurant. Parkeren gratis en veel plaatsen vrij in de buurt. Prijzen zijn zeer aangenaam. Nog geen 20 euro voor all you can eat en 15 euro voor 55plussers. Met drankjes mee waren we met drie 55plussers 70 euro kwijt.
Kruisjeslijst met vier ronden voor 5 items maximaal per persoon is erg prettig. Je kunt blijven zitten, alles wordt aan tafel gebracht en er wordt netjes verteld wat alles is. Aan tafel kun je zo gezellig praten en er is minder drukte door het rondlopen van mensen zoals bij een wokrestaurant. Bediening is snel en correct.
Veel wat er te kiezen valt, beviel ons prima.
Een rijtje: Sushi sake met goede zalm.
Zoetzure komkommers - heerlijk.
Pittige kool - mij iets te pittig, gewone koolsalade leek mij lekkerder.
Kipsalade - vooral verse sla, die was goed.
Surinaamse bami - prima.
Tipan gerechten, deze zijn mijn favoriet. Niet al te grote porties, goed heet en prima van smaak. Tipan garnalen, tipan kip met ketjap en tipan vis met zoetzure saus allemaal even lekker.
Gebakken banaan - blijft een grote hap maar wel lekker.
Mini loempia's - goed.
Gefrituurde garnalen en inktvisringen - enige minpuntje, het lijkt erop of ze de garnalen open snijden, inktvisringen zijn vrij dun, gepaneerde (?) korst is niet lekker, taai en vet.
Vorige keer had ik de Suzuki Yaki Witvis, dat was ook niet lekker, weinig vis met weinig smaak.
Pekingeend - prima (jammer van dat mooie dier).
Sate - mijn buurvrouw vond dit erg lekker.
Kip met gond bao saus en cashewnoten, garnalen met dezelfde saus en garnalen met oestersaus - lekker!
Toetjes zijn diverse bolletjes ijs, vruchtjes, ik neem aan uit blik plus mijn favoriet: verse ananas. Ananas lijkt aangemaakt met beetje gember, mogelijk tegen verkleuren, ik vond het wel erg lekker. Wij vroegen slagroom en chocoladesaus erbij, staat niet op de lijst maar is wel te bestellen. IJs is gewoon goed.
Ik hoop dat ze nog eens kijken hoe je beter zorgt voor gefrituurde, gepaneerde gerechten, maar verder gewoon goed eten voor die prijs.
Edraket123 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Gisteren gegeten bij New Pom Lai, dit vanwege de reviews op internet. We gingen voor de all you can eat formule.
Het eten viel enorm tegen, heel vet, niet volgens verwachting, heel weinig smaak.
Bijv de krabsalade was een hoopje sla op een bord met een kwak mayo en wat nootjes van de lidl.
De gebakken garnalen waren niet gebakken maar gefrituurd en dreven letterlijk in het vet.
De rest van het eten had geen smaak alsof het gekookt was en daarna in de microwave van een sausje was voorzien.
Misschien dat de vaste maaltijden wel goed zijn, maar dit leek meer op de restjes van die zelfde maaltijd.
Geen aanrader dus.
Ndries .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
We hebben hier heerlijk gegeten.
Alles goed van temperatuur en lekker vers.
Snelle service. Komen hier zeker een x terug.
Matthi_js .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Gisteren bij Pom Lai wezen eten na een gezellig familiedagje. Toen we binnen kwamen viel er meteen iets op: er was verbouwd! We waren hier al vaker geweest in een beetje klassiek restaurant. Nu was het een stuk moderner geworden. Eten was nog steeds erg goed. Je proeft dat het vers is.
Blackanon .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2013
Pom lai zit in de wijk het reeland/vogelbuurt en je kunt er naast het restaurant ook gewoon chinees afhalen. (mijn favoriete afhaalrestaurant)
Samen met mijn man en moeder zijn we eerste kerstdag hier wezen eten. Het all you can eat concept wat je hier nu ook hebt. Het is overigens niet de eerste keer dat we daar gingen eten.
Ik belde op eerste kerstdag zelf en er was nog een tafeltje over en we konden er tegen normaal tarief terecht. Wij blij.
Bij het all you can eat mag je gewoon van speciale kaart hiervoor kiezen en wordt het aan de tafel gebracht. Het zat helemaal vol en toch stonden de hapjes en drankjes snel op tafel.
Alles lekker en goed bereid. Niet te grote porties per hapje. Er is niet veel keus in sushi, wat logisch is want het is een chinees restaurant. Maar wat er is is goed bereid. Er is uitgebreide keus uit verschillende Chinese gerechtjes en ook bijvoorbeeld gebakken zalm en garnalen. Mijn moeder lust geen vis dus was dit ideaal.
Het personeel is erg vriendelijk en snel. Omdat wij best vaak daar komen afhalen of eten kennen we de gastvrouw ook een beetje. Een hardwerkende vrouw die al haar liefde in de zaak gooit en altijd wel even een babbeltje maakt.
En voor de prijs hoef je het niet te laten, 20 euro in het weekend voor all you can eat is niet duur.
(Mochten mensen gewoon van de kaart willen eten kan dit ook, Van de kaart eten is prima geprijsd en je krijgt ruime porties. Houdt je hiervan over dan doet ze het voor je in een bakje en heb je thuis nog wat na te smullen. Vooral de tie pan gerechten zijn erg lekker.)
Inrichting is een beetje vergelijkbaar met andere Chinese restaurants, maar geen overdreven details. Netjes ingericht.