New Peking City

Duur
Erg lang
Ellenlq .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Hier hebben we al meerdere malen gegeten tot volle tevredenheid. Nu vrienden mee genomen,
Maar. Het duurde lang voor de bestelling werd opgenomen.Drankjess brengen duurde lang en ging niet zonder fouten. Het verkeerde eten werd geserveerd, niet alleen bij ons maar ook bij andere tafels. Vanwege theater bezoek om de hoek gevraagd hoe laat het nog zou duren...
De babi pangang was goed, wel minder pittig als anders. Maar de 2 x nasi rames was zeer teleurstellend. De kip bij eentje was meer bot en vel, bij de ander droog vlees. Het rundvlees vet en met zenen. Boontjes slap. Sate laffe smaak. Gehakballetje: laat maar zitten. En dan alles niet op 1 bord zoals dat meestal is, maar op een groot metalen blad.
Bij het afruimen werd gevraagd of het gesmaakt had. Wij zeiden dat dat niet het geval was. De reactie was: oh, jammer, ik zal het doorgeven.
echt jammer, maar wij komen nu niet meer terug.
Charlotte K.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Een van de beste Chinese restaurants waar ik ben geweest. Het eten is goed van smaak en absoluut niet duur. We hadden een van de specialiteiten genomen (gerookte ossenhaas met ananas), een portie zo groot, zelfs met zijn tweeën krijg je die bijna niet op! De kipsaté was niet bijzonder maar gewoon prima zoals je die bij alle Chinese restaurants kan verwachten. Het was een bloedhete dag, maar binnen was het prima vol te houden. Het personeel is uiterst vriendelijk en beleefd. Ze feliciteerden mijn oudtante met haar verjaardag en gaven ons allemaal een hand bij vertrek.
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2014
Hier een mihoen Singapore gehaald. Die was bijzonder goed, zij het dat het minder zout mag zijn, anders was het eten een 9 geweest. Garnalen, Varkensvlees en groenten waren vers gewokt. Prima.
Cijfers voor decor zijn een indruk ivm meenemen. Vriendelijke bediening.
Zonnetje4 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2014
Sommige gerechten waren heerlijk, zoals de tahu (tofu) en de ossehaas. De inktvis met zout en peper was veel te zout. Alsof de kok ipv de peper per ongeluk weer zout erover had gestrooid. Bediening is goed.
Janine M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2014
Rijst en bami lekker, het was meer dan genoeg!

Heerlijk gegeten! Top! Afgehaald en thuis gesmuld!
Aardige bediening! Heel goed

peer koning
Vredebest .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2014
Avondje schouwburg Amstelveen en van tevoren hier gegeten, menu genomen van 4 gangen, een heerlijke starter, goed gevuld soepje, twee - heerlijk van smaak - vleesgerechten, werd vriendelijk opgediend met nasi goreng, lychees als dessert, echt perfect, goede smaken, redelijke prijs, we komen hier weer terug