New Oriental

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
Kan beter
HDroppert .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
We waren op zoek naar een kwaliteitsrestaurant met Chines keuken. De meeste liggen ver weg, maar we vonden New Oriental in Nuenen. De beoordeling was 9,1 in IENS op basis van weliswaar 5 beoordelingen, maar dat beloofde toch wat. De website suggereerde dat men een zeer verfijnde keuken had met een 5 gangen menu met mooie beschrijvingen.
Helaas was het een beetje teleurstellend. De eerste gang waren garnalen en coquilles, redelijk gekookt met een gember-pepersaus, die echter relatief zwaar was en niet verfijnd. Dat was al het moment waarop we dachten ons beeld te moeten verzetten naar een gewoon Chinees restaurant zoals er vele in de omgeving zijn.
De tweede gang was tarbotine met weer een (weliswaar iets lichtere) gember-pepersaus. Best lekker, maar niet echt verfijnd.
De derde gang was een ananasbeignet met zalm en een saus die men een rode curry noemde, maar eigenlijk een zoetzure saus was. Erg zwaar.
De hoofdgang bestond uit een bord met daarop een steak in sojasaus en vis met een zoete saus. Ik lustte het wel, maar mijn partner vond het allemaal te veel en geen goede combinatie.
Het dessert was echter bijzonder goed.
De wijnen waren goed. De bediening prima en de entourage heel goed.
De prijs was voor een Chineesrestaurant vrij hoog.
Kortom: een redelijk Chinees restaurant, maar zeker niet wat het beloofde.
Sterre V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Vanavond heerlijk gegeten. We hadden gekozen voor een a la carte gerecht.
Eerste gang een heerlijke soep New Oriental.
Hoofdgerecht was varkenshaas spies met een sinaasappel contreau saus aan tafel geflambeerd.
Tongscharfilet in teriyaki saus.
Kip met rode curry en bief met walnoten.
Als dessert ijs met een sjiek taartje van frambozen bavarois.
Dit alles in een prettige ambiance met deskundig personeel heb je alle ingrediënten voor een perfect avondje uit!
K S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Gisteren "Buffet aan tafel" gegeten. Ze hebben diverse keuze zoals Chinese specialiteiten en thaise gerechten. Echt lekker culinair genoten van diverse heerlijke hapjes. Mijn favoriete gerechten zijn; Tevreden Boeddha Buikjes, Chieuw Jim Kai, Suun Yong Ha en Tongscharfilet met sinaasappel Cointreau saus. Echt een aanrader! We komen zeker weer terug.
Sterre V.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Wat een geweldig restaurant. Na jaren weg te zijn geweest is de eigenaar weer terug op zijn vertrouwde nest.
Met dezelfde passie en gedrevenheid runt hij zijn "toko".
De gerechten zijn subliem, het personeel kundig.
Het restaurant sfeervol met goede achtergrond muziek.
Kortom een perfecte avond uit!
FamHF .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Fantastisch eten in een rustig sfeervol restaurant. Bediening is goed. Keuze uit verschillende Thaise, Indische en Chinese gerechten. Allemaal lekker. Zeker voor herhaling vatbaar!!
Winn V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Het restaurant ligt midden in het centrum van Nuenen met een grote parkeerplaats er voor.
Dit Oosters restaurant heeft voor mij de juiste insteek. Een heel gezellige sfeervolle en warme inrichting. Ruime opstelling van het meubilair. Keurig gedekte tafels met mooi servies en bestek.
Sanitair is heel netjes. Personeel is heel toegankelijk en serveren keurig uit. Zij geven een goede uitleg en op verzoek een advies van het menu met bijbehorende dranken. De eigenaar komt zelf als gastheer bij je langs om te informeren en een praatje te maken.
Op de menukaart staat een ruime keus en wordt zover als mogelijk aan de wens van de gast aangepast. De prijzen van de gerechten en menu's zijn zodanig dat er voor iedere portemonnee iets te vinden is. In de keuken staan koks van Oosterse origine. De gerechten zijn van zeer goede kwaliteit en worden netjes uitgeserveerd. Er zit voldoende tijdsruimte tussen de gerechten en is avondvullend.
Regelmatig worden er thema-avonden georganiseerd en ook zijn er regelmatig optredens van artiesten, zoals Jan Keizer (BZN) en Karin Bloemen.
Ik kan dit Oosters restaurant echt aan bevelen.