New Meyva

9,1
Voordelig
Milou H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
ik kom hier vaak een broodje halen en elke keer weer superlekker! bediening is supervriendelijk, kijk wel uit voor de sambal want die kan erg pittig zijn. maar voor de rest top!!
Caked .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Erg lekkere roti! Bediening is echt top en onwijs vriendelijk! Genoeg keuze voor iedereen, ook voor vegetariërs; alle gerechten kunnen zonder vlees besteld worden, zoals de pom. Zelfs de kousenband wordt gescheiden van de aardappel geserveerd. Porties zijn perfect afgemeten.
JordyS77 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Beste roti ever. Service is super vriendelijk met een running hete sambal "weet je het zeker" grap. Decor is voor wat het is gewoonweg geniaal. Een aanrader voor iedereen die van surinaams eten houdt.
Frans P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2015
Wekelijks eet ik hier een Surinaamse maaltijd. Vaak roti in alle varianten en af en toe een bami moksi. De kwaliteit van het eten is altijd top. Er werken vriendelijke mensen in de keuken en in de bediening. Je gaat niet voor een avond gezellig tafelen naar New Meyva , maar wel voor lekker eten en een zeer redelijke prijs.
Erly .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2014
Wij komen hier regelmatig. Nemen bijna altijd de prima roti vegetarisch of roti lam. Dan ben heb je voor minder dan 20 euro een prima maaltijd voor 2 mensen. Zeer vriendelijk personeel in een ongedwongen sfeer waarbij je zelf je drinken uit de koeling pakt.
Testagain .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2013
Prima lunch, roti of broodje lamsvlees met ei :)
goede keuze zal er geen spijt van krijgen als je hier gaat eten,
redelijk snel is het eten al klaar waardoor je in de pauze van 1 uur er makkelijk kan eten en nog wat anders kan doen

eet hier vaker
ChrisenSuus .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2013
Ik kom hier regelmatig, voor een broodje of roti.
Porties zijn royaal.
Het eten is altijd van dezelfde goede kwaliteit, hier wordt met zorg gekookt. Goed van smaak en verse bereiding.
De nasi en bami vind ik persoonlijk minder.
Len K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2012
Roti en Saoto pur sang. zo lekker dat ik daar nog nooit wat anders heb besteld dan dat. zelfgemaakte sambal maakt het helemaal af.

top tent!